Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
-U-R-S-U-S-    69

Czesc mam takie pytanie: szykuje mi sie remont skrzyni biegow w c360, podczas pracy na trzecim biegu pod obciazeniem stuka, gdy ruszam pod gore, zjezdzam z gory, hamuje silnikiem tez wystepuje stukanie, ogolnie skrzynia jest juz glosna i wydaje sporo niepokojacych dzwiekow, i teraz pytanie: do jakich napraw skrzyni musze dzielic ciagnik na 3 elementy skladowe, a co moge zrobic przez dekiel przedni i pokrywa gorna przy jedynie tylko rozpolowieniu? Licze na jakas szybla i fachowa odpowiedz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Żeby wymontować cokolwiek ze skrzyni trzeba mieć ją wymontowaną. Jak będziesz miał do wymiany tylko koło przesuwne 3 biegu to można to zrobić demontując tylko mechanizm różnicowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam problem w mojej "40" poniewaz "pomieszaly mi sie biegi" tzn. np. gdy wrzucam 3 bieg wskakuje 1 bieg itd.

Wiem że wszystko ustawia się na tych "sróbkach" pod siedzeniem tylko że nwm ktora do ktorego biegu :/

Powinno byc tak a jest innaczej:

 

1 3 5

R 2 4

 

Prosze o pomoc ! :(

 

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

Specjalnie sie nie znam :D , ale to chyba wina raczej wajchy.


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

bezpiecznikami/zatrzaskami co najwyzej mozesz odblokowac biegi

3 srodkowe sa od biegow na krzyz do dzwigni, czyli lewa 4/5 srodek 2/3 i prawa 1/r


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    45

" Mich3p " Biegi mogą wyskakiwać przez : niepełne zazębianie się kół zębatych , z powodu ugiętych wodzików , następstwem czego jest skośne zużycie zębów lub uszkodzone elementy ryglujące.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bezpiecznikami/zatrzaskami co najwyzej mozesz odblokowac biegi

3 srodkowe sa od biegow na krzyz do dzwigni, czyli lewa 4/5 srodek 2/3 i prawa 1/r

 

W jaki sposob to odblokowac ? A te 2 po bokach sroby to do czego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

Jedna od przekaźnika druga od reduktora


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

odkrecasz bezpieczniki i jakims grubym srubokretem ustawiasz wodzik na neutral

kazdy ma 3 wciecia, musza byc ustawione na srodkowym,


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Jakie błedy najczęsciej ludzie popełniają podczas remontu skrzyni od c 360. Co np. w póżniejszym czasie powodują wyskakiwanie biegów ? Pytam bo czeka mnie remont kapitalny :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2200

Jeśli nie pomogły poprzednie sugestie to może wypadł drążek zmiany biegów.Odkręć te cztery trzynastki i bez odkręcenia poprzednich zatrzasków łatwiej przesuniesz wodziki by były w prostej linii i tam włóż drążek,jak nie za pierwszym razem to za kolejnym ci się uda.Dojdziesz do wprawy to 5 minut o po ciemku będziesz to robił,uroki c 360 lub 330 :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    45

Możesz mieć wyrobioną kulistą końcówkę dźwigni zmiany biegów, lub brzegi kanalików w wodzikach. Podczas zmiany biegów końcówka dźwigni opiera się o brzeg kanalika i powoduje przesunięcie listwy. Gdy dźwignia lub brzeg kanalika są zużyte wówczas dźwignia przeskakuje w nieodpowiednie miejsce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

Witam w moim ursusie C-360 3P coś "trzęsie, drży" przy przyśpieszaniu i zwalnianiu na 4 i 5 biegu.nasila się to przy jeździe pod górkę i przy gwałtownym przyśpieszaniu  dodam że atak został wymieniony na nowy tydzień temu ze skośnymi trybami po wymianie wyciszyły się odgłosy z mostu, ale drżenie zostało.

w moście wydawało się być wszystko ok co może być przyczyną takiej sytuacji? dodam, że do skrzyni biegów nie było zaglądane


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

żeby zrobić coś w skrzynie trzeba odjechać tylnym mostem dobrze myślę?

najpierw ściągniemy pokrywę może coś będzie widać


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czesio200    3400

wie ktoś gdzie mogę pobrać instrukcje napraw do c-360? jest tego sporo ale linki nie działają


czesio200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jeśli chcesz dłubać w skrzyni i  wyjąć któryś wałek to musisz ciągnik rozjechać na trzy części nie da rady inaczej.Odkręć pokrywę i zajrzyj. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pzak1    0

Witam wszystkich. Jestem tutaj nowy gdyż jestem posiadaczem c360 od 2 tygodni. Mam problem z biegami. Pod zdjęciu i założeniu pokrywy skrzyni (wymiana mechanizmu różnicowego) zakleszczają się biegi dodam że przed zdjęciem pokrywy wszystkie chodziły leciutko.Teraz zakleszczają się Jak popuszczę zatrzaski to chodzą ale muszą być całkiem wykręcone. Jak trochę wkręcę to je przechyla i blokuje biegi. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

Może kulki wyleciały z wodzików jeśli były wyjmowane wodziki.

A ja mam pytanko do fachowców.Zdjąłem pokrywę skrzyni przy okazji innego remontu i okazuje się że kilka kół ma przytarte zęby od boków najbardziej dolne 3 biegu i przesuwne 2 w tych dwóch ubytek będzie z 10 do 20 procent.Dodam że skrzynia pracuje ok biegi ładnie wchodzą nie wyskakują nie zakleszczają się.Być może jedynie na 3 w czasie orki pod obciążeniem coś lekko chrobocze ale pewien nie jestem bo bardzo cicho i silnik zagłusza.

Pytanie brzmi zostawić to tak czy planować remont?Rozsypie się czy wytrzyma ze 20 lat?Robię poniżej 100mtg na rok

Edytowano przez Piotr778

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    45

"Piotr778" jeśli skrzynia pracuje właściwie, to zostaw i  nie usprawniaj jej. To zużycie zębów z boku jest naturalnym wynikiem współpracy kół zębatych podczas przełaczania biegów. Obecnie koła zębate, w częściach zamiennych są kiepskiej jakości. Wymienione źle współpracują ze sobą. Z tego powodu nie powinno się ich wymieniać z błachego powodu. Ta skrzynia przy prawidłowo wyregulowanym sprzęgle i właściwie przełanczanych biegach, będzie długo pracować bezawaryjnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj