Polecane posty

GoRAL1    63

W zimie obiłem remont cała skrzynie i dyfer nowe ale nie jestem zadowolony ,ogólnie wszystko działa dobrze tylko ten głos pod obciążeniem to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Takie dzisiaj są części ale pocieszę cię że nie masz mf 255 bo części do skrzyni to jest masakra.Nie dość że dostępność to jest loteria a jakość zwala z nóg.Robiłem nie dawno skrzynię w tym klamocię to dwa tygodnie stał na garażu i miejsce zajmował bo czekałem za częściami przychodziły takie badziewia że masakra i trochę dziwne że ciągnik w Polsce robiony a części do skrzyni to większość Turcja robi i też gość nie jest zadowolony z hałasu ale tak jest jak się jeździ aż coś nie zazgrzyta. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ja dawałem wszystko skropol 3 jest dobrze ale 1 i 2 ,oraz dyfer z góry to rzeźnia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmerpol    0

Witam

Ostatnio zabrałem się za usunięcie wycieku oleju z pod górnej pokrywy skrzyni biegów. Zdemontowałem pokrywę, oczyściłem, nałożyłem silikon dirko na pokrywę i korpus skrzyni (łączenie mokre na mokre), zamontowałem pokrywę. Biegi, reduktor, wom włącza się normalnie jednak czasami słychać jakieś stuki, przed zdjęciem pokrywy nie występowały. Czy może być to spowodowane brakiem uszczelki przez co pokrywa jest może odrobinę bardziej dociśnięta?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Raczej to nie od tego, stuki słychać gdy zmieniasz biegi czy jak nic nie robisz? ja jak składałem to dałem troche smaru na uszczelkę skręciłem, nic nie cieknie ;)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmerpol    0

Stuki słychać podczas jazdy, w czasie postoju gdy reduktor jest włączony na neutralny przy wciśnietym biegu, bez różnicy czy jest włączony wom czy nie. Czy istnieje taka możliwość że coś źle złożyłem, bo wcześniej tych stuków nie było? Stuki te są nieregularne, raz je słychać a raz nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Witam panowie . Mam mały problem i proszę kolegów o pomoc w zlokalizowaniu usterki , a więc kosiłem ostatnio trawe kosiarką rotacyjną 3-pekiem i kiedy wcisnąłem sprzęgło usłyszałem ciche stukanie. Dodam że przy wysprzegleniu 1 stopnia czyli wom nadal pracuje jest cicho , stukać zaczyna jeżeli rozłącze też drugi stopień . Nie chce mi sie na pałę rozbierać i szukać więc jeżeli ktoś z was miał kiedykolwiek taki przypadek lub domyśla się co może być na rzeczy niech sie wypowie . Z góry dzięki.


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Panowie da rade wymienić tryb zespolony od 2-3 przy c-360 bez odjeżdżania silnikiem, tylko aby tylni most? Bo 3 lata temu wymieniałem też 2-3 ale i wałek sprzęgłowy to był rozjeżdżany na 3 razy. A teraz znów 3 no i przy okazji wymienię atak i wałek od ataku, bo mam zaspawaną nakrętkę a tryb już jest os try. Jak prawidłowo ustawić koło atakujące względem tego talerzowego, słyszałem że uciąć pasek papierowy i ustawić tak żeby go nie pocięło przy obrocie. A części mam zamiar kupić Skropol albo ursus Chełmno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446
Napisano (edytowany)

Da radę,trzeba odjechać tylko tyłem bez demontowania podnośnika.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

miałem to samo sprawdz luzy na sprzegle i na kole zamachowym i naciagnij linke i zalezy czy masz sprzegło bezstopniowe czy dwustopniowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    225

co do tego ustawiania to tak jak mówisz po zamontowaniu ataku wkładasz taki listek papieru pomiędzy atak i kręcisz tylko rób to parę razy jeżeli będzie cieło to patrząc od tyłu ciągnika dokręcasz z lewej strony nakrętkę mocującą atak a dokręcasz z prawej najelpiej to dokręć tak żeby koła chodziły sztywno i po woli ustawiaj bo jeżeli będzie za ciasno to koła się wytrą i będzie wyło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chuck1807    1

Witam nie wiem czy było coś podobnego bo jest już 42 strony i trochę dużo czytania.Jak jest to przenieście. Dzisiaj pojechałem wyrywać drzewa i c 360 3p zakleszczył się na 2. po naprawie powtarza się to stale. zawsze na 2 jak zmieniam na bieg na innej listwie np. na 4 czy wsteczny. co to może być za przyczyna? czy listwa do wymiany czy tylko korki. 2 i 3 trzeba nie raz użyć siły żeby włożyć bieg a później żeby go wyłączyć. pierwszy raz mi się to zdarzyło, zakleszczał się raz na rok albo na 2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Zobacz zastrzaski wodzików i wodziki przez okienko.Jak wodziki będą mocno wytarte to napawać i fleksem oszlifować.Będzie chodzić :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Panowie da rade wymienić tryb zespolony od 2-3 przy c-360 bez odjeżdżania silnikiem, tylko aby tylni most? Bo 3 lata temu wymieniałem też 2-3 ale i wałek sprzęgłowy to był rozjeżdżany na 3 razy. A teraz znów 3 no i przy okazji wymienię atak i wałek od ataku, bo mam zaspawaną nakrętkę a tryb już jest os try. Jak prawidłowo ustawić koło atakujące względem tego talerzowego, słyszałem że uciąć pasek papierowy i ustawić tak żeby go nie pocięło przy obrocie. A części mam zamiar kupić Skropol albo ursus Chełmno.

Da radę,trzeba odjechać tylko tyłem bez demontowania podnośnika.

 

Chciałbym to zobaczyć jak wymieniasz wałek i tryb ataku, bez zdejmowania podnośnika :D :lol: :P


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Panowie da rade wymienić tryb zespolony od 2-3 przy c-360 bez odjeżdżania silnikiem, tylko aby tylni most? Bo 3 lata temu wymieniałem też 2-3 ale i wałek sprzęgłowy to był rozjeżdżany na 3 razy. A teraz znów 3 no i przy okazji wymienię atak i wałek od ataku, bo mam zaspawaną nakrętkę a tryb już jest os try. Jak prawidłowo ustawić koło atakujące względem tego talerzowego, słyszałem że uciąć pasek papierowy i ustawić tak żeby go nie pocięło przy obrocie. A części mam zamiar kupić Skropol albo ursus Chełmno.

Wymieniłem ten tryb od 3 ale i ten dolny też, bo ku mojemu zdziwieniu żaden z nich nie miał wyciętego zęba tylko skazy jak by łożysko igiełkowe wpadło między nie, no i resztę też wymieniłem, i jest jak na razie spokój. P.S Ciągnik był rozjeżdżany na 3 razy i podnośnik też bo jak inaczej odkręcić nakrętkę od ataku, w moim przypadku odciąć. hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja wymieniałem koło przesuwne 2 i 3 biegu bez jakiegokolwiek rozjeżdżania, z tym że miałem wyjęty mechanizm różnicowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Witam.Mam takie pytanie.Mianowicie jak ktoś wsiądzie na moją 360 to nie umie wbijać biegów i jak przerzuca z wstecznego na jedynkę to wychodzi palec zmiany biegów z wodzika i jest zablokowana jedynka i ciężko jest trafić z powrotem bez zdejmowania kolumny.Mi wydaje się że to jest wina palca zmiany biegów albo kolumny co w niej siedzi palec.

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No tak właśnie myślałem.Dzięki za odpowiedź.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pepe2    13

Rzęzi i stuka na wstecznym i na jedynce , na pozostałych biegach jest cisza i spokój , już się bać czy jeszcze wytrzyma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj