Polecane posty

GoRAL1    63

Za te cenę to na pewno nie będzie oryginał

 

Kompletny mechanizm różnicowy od zetora z atakiem i kołem talerzowym kosztuje ok 1800 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casejx    30

A czy ja mowie ze to jest orginał ? :) Tylko dałem przykład.


Sprzedam kombajn claas senator tel.502157401. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TEVEZ    3

Przez nieuwagę przy zakładaniu wodzików wpadł mi śrut do oleju.Czy muszę go koniecznie znaleźć bo narobi "bigosu" czy może sobie tam leżeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

On tam raczej do góry nie podskoczy. Nie rz znajdowało się różne cuda w skrzyni na dnie a w silniku tak samo.

Z drugiej strony wyjąć go nie problem. Są dwie klapki a i magnesem da rady jak pokombinuje.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja kiedyś nóż znalazłem :D

Możesz wyjmować,jak nie wyjmiesz to się też nic nie stanie :)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

lepiej się trochę pomęcz i może wyjmij bo to różnie bywa przyklei się do trybu pójdzie do góry i klapa a pro po ja raz znalazłem dwa klucze w c330 koło sprzęgła widać ktoś ustawiał i wpadło ale było ciekawie bo coś stukało i przejrzany był cały silnik i nadal stukał to może śruby wyjęliśmy klucze i jak nowy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Chciałbym spuścić stary olej ze skrzyni c-360 i zalać ją innym olejem czy po spuszczeniu starego oleju mogę wlać w skrzynię np. 15l ropy w celu wypłukania i delikatnie pojezdzić i spuścić dopiero potem zalać nowy olej czy to nie zaszkodzi trybom i uszczelniaczom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ja to bym przepłukał skrzynię.Bo szkoda oleju tyle nowego marnować, znając czystość skrzyni w sześćdziesiątkach.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Dlatego chcę skrzynię dobrze wypłukać bo mam w nią wlać olej innej klasy jest to olej hydrauliczno-przekładniowy bo takim mam zalany inny nowy ciągnik więc samo spuszczenie starego hipolu i zalanie innego oleju chyba nie wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Wymieniłem koło przesuwne 2 i 3 biegu bo było zdarte.

Wszystko ładnie złożone niestety na postoju straszny rumot jakieś tryby się trą o siebie.Jeśli wajchę reduktora ustawię na luz to jest spokój.Jeśli ściągnę pokrywę i zapale też jest spokój.Ściągali żeśmy to pokrywę już z 5 razy czy dobrze założona.Co może być przyczyną?

Edytowano przez fliegl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Musi wadzić któraś listwa widełek o dekiel i nie wyskakuję dokładnie bieg i go trzyma tak jak by chciało zazębiać.Kulki od blokady biegów też masz założone.Dzieję się to zaraz po zakręceniu dekla czy po wrzuceniu jakiegoś biegu i wyrzuceniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

dołu nie ruszales ? podejrzewam ze kolo 2 i 3 biegu nie zgrywa sie z kolem przesownym 2i3 biegu . nie raz takie historie byly jak sie tylko przesowki wymienialo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Musi wadzić któraś listwa widełek o dekiel i nie wyskakuję dokładnie bieg i go trzyma tak jak by chciało zazębiać.Kulki od blokady biegów też masz założone.Dzieję się to zaraz po zakręceniu dekla czy po wrzuceniu jakiegoś biegu i wyrzuceniu.

Dzieje się tak po założeniu pokrywy i zakręceniu kompletu śrub i wrzuceniu i wyrzuceniu biegu.

Biegi wchodzą normalnie i wajcha od reduktora też dobrze chodzi tylko coś właśnie delikatnie zazębia na polowych i szosowych-rumot straszny nawet przy delikatnym bujaniu ciągnikiem na luzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Zle złożyłeś koła.Zatrzaski ustalają listwy-->listwy koła zębate.Na potwierdzenie zdejmij pokrywę i wrzuć 2 a pózniej 3 bieg,przy czym nacięcia na listwie przy przesunięciu mają idealnie zgrywać się z wgłębieniem w pozostałych listwach,to bardzo istotne,po tym ocenisz jak koła zazębiają .Najlepiej niech to sprawdzi zawodowiec jeśli nie wiesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A widełki od 2/3 biegu nie jest luźna albo zbyt mocno wydarta i czy listwa pod zatrzaskiem nie jest wyrobiona.Rozłączenie reduktora powoduję rozłączenie skrzyni z tylnym mostem co powoduję ucichnięcie skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

balcerek1-chyba mi pomogłeś.Dzięki :rolleyes:

Wygląda na to że nie wyłącza do końca III biegu.Wystarczy na luzie delikatnie docisnąć wajchę od biegów w kierunku II biegu i rumot ustępuje.

Faktycznie jak zakładałem to wodzik w miejscu gdzie wchodzi zatrzask był dość mocno poddarty.Przy nowym trybie widocznie był już za bardzo wydarty.

Zresztą tryb który wymieniałem wytrzymał tylko 5-lat,pewnie w jakimś stopniu była wina wodzika i coś tam już łapało a przy dużych obrotach nie było słychać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Spoko grzebie się w tym.Sprawdź czy na końcach listew masz kulki i kołek blokady żeby inny bieg nie wskoczył i jeszcze jedno sprawdź czy nie jest za mocno rozrobiona listwa pod zatrzask który ją ustala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fliegl    22

Kulki i kołek są.

Listwa wygląda dobrze.Wrazie gdyby było wyrobiona to w jaki sposób się ją regeneruje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gizbern26    0

W jaki sposób regulujecie zatrzaski w skrzyni,metodą prób i błędów?

Czy są jakieś oryginalne podkładki pod zatrzaski czy podkłada się to co jest pod ręką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nic nie podkładasz tylko masz regulacje sprężyny na 13 klucz i cały zatrzask na 17.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj