Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Grandzik
      Witam mam pytanie czy w 12 w pompie wtryskowej olej wymienia sie oddzielnie czy to jest razem z silnikiem. I tak odbiegając od tematu do czego słuzy taka małą dzwignia z prawej strony pod siedzeniem?
    • Przez mausik1234
      Witam, chce zakupić ciągnik do pługa,kalkulywatora 2,2 i ciągnięcia przyczep. Do lżejszych prac mam 30stke, myślałem nad 360 bądz MF 255. Z tego co wiem to MF nie jest zbyt dobry do pługa a ja szukam takiego polnego tyrana bardziej. 8ha+dzierżawy.  Chciałbym usłyszeć opinie posiadaczy 60 bądz 3p lub MF255. Chyba że do 25 tyś polecicice coś godnego, no ewentualnie mogę się zamknąc w 30tys
      Znalazłem coś takiego też 
       
      https://www.olx.pl/oferta/ursus-c360-4x4-CID757-IDuod5f.html#1e6551e6db 
       
       
      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-c360-4x4-CID757-IDtXiYh.html#1e6551e6db
       
      Miał ktoś doczynienia z 4X4 360?? 
    • Przez rolnik992A
      Witajcie,
      CIągnik Deuzt Fahr Agrotron 4.90s. Świeci mi się kontrolka od oleju hydraulicznego od skrzyni biegów na wolnych obrotach. Przy zwiększaniu obrotów lub naciśnięciu hamulców gaśnie. Wiecie w czym może być problem?
    • Przez Nemo123
      Witam mam taki jak rozgrzeje się olej w skrzyni to zapala mi się kontrolka od zapchanego filtra oleju. Olej i filtry wymieniane jakieś 20h temu (olej Fuchs agrifarm stou 10w40, filtry ten puszkowy i ten mały wkład donaldson, duży wkład mann). Jak ciągnik chodzi pod ładowaczem czyli jakieś lekkie prace to nic się nie dzieje. Kontrolka zapala się przeważnie podczas transportu po przejechaniu 2-3 km. Przed wymianą oleju nic takiego się nie działo.
    • Przez dzikitadzik94
      Witam  
      Otóż mam taki problem, robiłem kapitalny remont silnika Perkins 3P. Wał do szlifu, nowe tuleje tłoki, pompa olejowa, planowanie bloku, regeneracja i planowanie głowicy itp. Rozrząd ustawiony na znaki, odpala na dotyk. Lecz po 40 motogodzina pękła mi dźwigienka zaworowa która była stara niewymieniana. Było ciśnienie wydychało mi uszczelkę pod głowicą. Ściągam głowice, moim oczom ukazały się obite zwory wydechowe na tłokach  . Nie wiem za bardzo co może dolegać, rozrząd dobrze ustawiony, blok splanowany razem z tłokami że nie wystają ponad tylko są na równo z płaszczyzną bloku. Ma ktoś jakieś sugestie ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.