Polecane posty

jacus    3039

dostala mi sie woda do oleju w 3p za pol godziny litr.glowica i uszczelka odpada ,co innego moglo sie stac-mechanik nie chcial powiedziec co sie stalo,tylko zeby przywiezc i naprawi za chwile,to znaczy ze jakas pier**la.mial ktos cos podobnego ?


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masiew    31

prawdopodobnie puściło uszczelnienie pomiędzy blokiem a tuleją cylindra i wod płynie do misy olejowej


wiem co czynię i moje czyny określają to, kim jestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Korozja spowodowała dziurę pomiędzy pompą wodną w pokrywie rozrządu proszę wymienić pokrywę rozrządu koszt ok 100 zł

Pozdrawiam


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

prawdopodobnie puściło uszczelnienie pomiędzy blokiem a tuleją cylindra i wod płynie do misy olejowej

 

to jest silnik perkinsa a on ma suche tuleje więc to nie możliwe

najprawdopodobniej przyczyna jest tak jak kolega wyżej napisał skorodowana pokrywa rozrządu pod pompą wodną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

mialem takie cos w c-330M niby inne silniki ale pewnie na tej samej podstawie dostala ci sie woda do oleju poszla uszczelka pod glowice dokladniej sformulowane to co napisal Masiew


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Masz dziurawą pokrywę rozrządu pod pompą wodną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Tak jak koledzy mówią, jest dziurawa pokrywa rozrządu, koszt drugiej to około 90-100 zł. sam w tym roku zmieniałem, czeka Cię wymontowanie przodka i zdjęcie koła pasowego z wału. nie zapomnij kupić uszczelniacz pod wał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

rzeczywiscie cos facet mowil ze trzeba rozkrecic przynajmniej przod silnika,dzieki koledzy jak naprawie to napisze co sie stalo

 

rozebralem dzis pokrywe i nie ma dziury,jest aluminiowa wiec nie ma prawa przerdzewiec,macie jakies inne pomysly?

Edytowano przez jacus

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

dopiero dzisaiaj z nim zrobilem[mam drugi]wymienilem pokrywe[totalny szajs,musialem boszem szlifowac zeby przykrecic] a woda dalej idzie do oleju mogl blok peknac????


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

zrobilem remont w firmie,zaczalem go pomalu docierac i widze ze z odmy idzie dym i kapie woda,co znowu moglo sie stac??plynu wydajemi sie ze troche ubylo ale olej jest wyglada na czysty- plyn nie robi takiej mazi jak woda??.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jeśli zrobiłes remont w firmie to trzeba bylo jak najszybciej sie do nich zgłosić w końcu zacoś kase wzieli a nie samemu grzebać. W tym silniku są suche tuleje. Skoro z pompą i pokrywą wszystko w pożadku pozostaje głowica (ewentualne pęknięcie) i uszczelka. Odkręć korek od chłodnicy gdy silnik pracuje zobacz czy pęcherzyki powietrza nie jdą.

To co kapie z odmy to napewno woda może ci się paliwo dostaje do oleju wtedy źródłem jest nieszczelna membrana pompki zasilającej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

mam gwarancje wiec zadzwonilem.facet mowil ze byla przerdzewiala zaslepka i tamtedy woda bila-tylko wydaje mi sie dziwne bo zaslepki sa na zewnatrz silnika-nie znam sie bardzo na szczegolowej budowie silnika wiec mnie poprawcie jak sie myle.glowica i blok byly 2 razy sprawdzane-tak twierdzi mechanik.pewnie jest mala dziurka w bloku i niedopatrzyli sie.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Są chyba dwie czy jedna zaślepka pod obudową rozrządu. Jak robiliśmy silnik to mechanik tak profilaktycznie pozmieniał, bo mówił że nieraz potrafi puszczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

rozwalilo glowice -na plynie?nie wiem czy przy skrecaniu czy zostawili wode na mrozie przy probowaniu.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj