Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Rogeryk

Czy Korbanek będzie miał Valtrę?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rogeryk    0

Czy słyszeliście że Korbanek będzie sprzedawał Valtre? Wie ktoś coś na ten temat? Podobno mają być bardzo dobre ceny na te ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

MECHANIZATOR    156

no Valtra od zeszłego roku należy do grupy AGCO ale nie wiem czy AGCO było by zainteresowane tym zeby mieć w okolicy dwóch dealerów oferujących te same maszyny - w Paczkowie koło Poznania jest już przecież TECH-KOM który sprzedaje Valtre i Chalangera


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kat    7

Też w to wątpię. Bo Paczkowo jest oddziałem fabrycznym. Czyli coś takiego jak chce wprowadzić claas. Więc po co likwidować oddział fabryczny i dać zarobić osobie prywatnej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

no Valtra od zeszłego roku należy do grupy AGCO ale nie wiem czy AGCO było by zainteresowane tym zeby mieć w okolicy dwóch dealerów oferujących te same maszyny - w Paczkowie koło Poznania jest już przecież TECH-KOM który sprzedaje Valtre i Chalangera

 

 

Tak dla wyjaśnienia w Paczkowie znajduje się AGCO który sprzedaje Valtre i Challengera a Tech-Kom przeniósł się obecnie do Żabikowa k. Środy Wlkp i oni zawsze mieli Case'a :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    5

Korbanek sprzedając ciągniki MF serii 44 to tak jakby sprzedawał Valtrę serii A przecież to te same ciągniki należące do ACCO.

Ciągniki marki Claas sprzedaje "Dom Handlowy HiP Korbanków" natomiast ciągniki należące do grupy ACCO sprzedaje firma "Korbanek"


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thefarmer    10

to ja wam teraz cos powiem:chyba 2 lata temu korbanek był u mnie na pokazie tzn robił pokaz orki,podczas rozmowy z przedstawicielami poruszylismy temat valtry to panowie od korbanka tłumaczyli mi jaka valtra to jest szajs i wogle nie warto tego kupowac,a teraz sami bedą je sprzedawac <hahaha> moze nawet do nich zgłosze sie po nowa valtre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MECHANIZATOR    156

Tak dla wyjaśnienia w Paczkowie znajduje się AGCO który sprzedaje Valtre i Challengera a Tech-Kom przeniósł się obecnie do Żabikowa k. Środy Wlkp i oni zawsze mieli Case'a wink.gif

 

no może coś pomieszałem ale dzieki za sprostowanie

 

Korbanek sprzedając ciągniki MF serii 44 to tak jakby sprzedawał Valtrę serii A przecież to te same ciągniki należące do ACCO.

Ciągniki marki Claas sprzedaje "Dom Handlowy HiP Korbanków" natomiast ciągniki należące do grupy ACCO sprzedaje firma "Korbanek"

 

dla osób orientujących się nieco w branży maszyn rolniczych to nie nowość ale dla przeciętnego rolnika Korbanek to Korbanek - taki polski "chłyt" marketingowy :)


^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piochu    7

Z tego co mówił przedstawiciel podczas pokazu u kuzyna (tydzień temu) sprawa sprzedaży Claas-a nie jest jeszcze do końca przesądzona, trwają negocjacje dotyczące głównie wyłączności Korbanka na Claas-a. A co do Valtry to bardzo prawdopodobne że mogą ją sprzedawać w razie fiaska negocjacji z Claas-em.

Edit

Widzieliście że Korbanek w ofercie ma już kombajny i presy Fendt-a i MF-a Link

Edytowano przez Piochu

http://www.youtube.com/user/Piochu2 - moje filmy na YT. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prasy i kombajny MF, jak i Fendt pojawiły się na stronie Korbanka jakiś czas temu. :) @Piochu nie wiem czy wiesz, ale jest już oficjalna polska strona firmy Claas Polska. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

Każdy próbuje zabłysnąć nowinką :)

Na moje to raczej przesądzone. Jest oczywiście coś takiego jak AGCO Polska, ale co oni sprzedają? Valtrę i Challengera, ale w jakich ilościach? Teraz kiedy Korbanki będą sprzedawać większość maszyn AGCO i mają ku temu świetne zaplecze w postaci setek przedstawicieli (nie wiem ilu dokładnie, ale coś ponad 100 :) ) i około 20stu filii. Punkty, serwis i znajomość rynku i klientów, myślę że AGCO odda im Valtrę bez zastanowienia.


Nigdy nie dyskutuj z idiotą, nieświadomie sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem zniszczy doświadczeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Eryko    19

@Bobek_Farmer jak możesz to wrzuć link tej strony Claas Polska. bo ja szukałem i znaleść nie mogłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasterz    2

Będąc w piątek na bednarach w rozmowie z przedstawicielem Korbanków od którego brałem oferty na sprzęt na modernizacje to włąśnie potwierdził tą informacje że to oni mają sie stać oficjalnym dillerem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Agro serwis Zambrów będzie miał classa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Agrarada w Brzezimierzu koło Strzelina i Oławy ma mieć Valtre od nowego roku, niedaleko w Grodkowie koło Opola też mają Valtre, więc nawet jak korbanek będzie mieć valtre to nie będzie mieć wyłączności. Gdzieś koło Strzelina też ma być diler i serwis Claasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mag    1

widze ze wszyscy z niecierpliwoscia oczekuja kto bedzie dealerem claasa :) W innym poście niektorzy sie wypowiadaja ze Korbanek bedzie mial przedstawicielstwo Valtry. Wydaje mi sie ze jesli tak sie stanie dealerzy Valtry moga sie wkurzyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    57

Witam,

nie zgodzę się z tobą Mag, większość zapewne tak jednak są i tacy którzy dobrze wiedzą jak Korbanek drze z ludzi i są pewni że klijent do nich wróci, ojciec stwierdził, że jak będziemy wymieniać Zetory to na Valtrę od naszego dealera. Mimo, że do Korbanka mam jakieś 50km


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez AchimR
      Za treść poniżej niektórzy mnie znienawidzą...
      Korzystając z pogody i chwili wolnego pojechałem do kuzyna (do Austrii, gdzie mają żniwa trochę wcześniej niż na Śląsku), a który od kwietnia jest zadowolonym posiadaczem Valtry T174, tak się złożyło, że pierwszego dnia trafiłem na serwisanta i od słowa do słowa...
       
      Zczytałem program z T174 w celu tuningu, ale z serwisantem dogadałem się tak, że mogę zczytać mocniejszy i słabszy model, który maja u siebie. (dodam, że nigdy dotychczas nie robiłem tak świeżego ciągnika!)
      Nie było T254, ale zczytałem T234 i T154.
      Wszystkie te ciągniki mają sterownik silnika EDC17CV41 i osprzętowo identyczny silnik.
      I teraz najlepsze - program sterownika silnika jest w 98% identyczny, różnica jest dosłownie w 15 mapach, 10 z nich pokazane jest poniżej.
      Pierwsze 5 patrząc od lewej robią większość roboty - to ograniczniki momentu obrotowego.

       
      Pierwszy myśl, "kopiuje mapy z T234 na plik T174", 5 minut + 20 kolejnych na zapis i ciągnik odpalił, testy w prawie 5-tonowej bronie talerzowej pokazały efekty. Potem już było tylko lepiej, nie mając programu z T254 ograniczniki zrobiłem przez ekstrapolację.

       
      Po tygodniu na polu wszystko było dobrze i poszliśmy o krok dalej, znowu ekstrapolacja ograniczników o kolejne 70Nm, ale tu już zrobiłem kilka dodatkowych map.
       
      W chwili obecnej ciągnik ma za sobą miesiąc pracy na parametrach około 290PS 1070Nm  (ISO 14396).
      Szczerze powiem, że nie wiem jaki ma to wpływ na zużycie jednostki napędowej. Jedyna awaria to pęknięty spaw na ramie głębosza Lemken.
      Testy z broną talerzową pokazały, że seryjna T174 potrafiła utrzymać prędkość ~8-10km/h, a po tuningu bez problemu 15-16km/h
       
      Zużycie paliwa (l/h) spada sporo, ALE tylko wtedy gdy prędkość z maszyną jest podobna jak do serii - ciągnik pracuje na wyższym biegu i niższych obrotach. Oszczędność paliwa jest też zauważalna przy większej prędkości (l/mth), ale tu wykorzystuje się moc skracając po prostu czas pracy.
       
      Z mojego punktu widzenia: ciągnik jest bardzo dobry pod względem silnika, takie podejście poprzez ograniczanie parametrów kilkoma mapami świadczy o elastycznej jednostce. Dodatkową moc można zrobić bez kombinacji, coś jak VW zrobił w Caddy (samochód użytkowy - nie osobówka) i co robi Cummins (którego silniki uważam za naprawdę dobre).
      Silnik zbudowany z zapasem, teoretycznie powinien długo posłużyć. Dla porównania dodam, że w osobówce wykrzesanie dodatkowych 10-20% mocy w szerokim zakresie obrotów przy sterowniku typu EDC17 to czasem i 50map do zmiany.
       
       
       
       


    • Przez andrz17
      Witam forumowiczów. Mam problem z półbiegami mianowicie przy zmianie strasznie szarpie ciągnikiem. Poradzicie coś?? 
    • Przez dkaras
      Witam. Valtra 6850. Pojawił mi się kod błędu A 313. Jest to kod błędu mówiący o tym, że nie działa czujnik położenia pedału gazu, który znajduje się przy pompie wtryskowej. Objawy w.w awarii to brak możliwości zmiany półbiegów, rewers działa tylko ze sprzęgłem i niedziałający WOM. Nowy czujnik kosztuje 1500zł netto Czy ktoś z forumowiczów ma może jakiś pomysł jak zastąpić/oszukać czujnik? Dodam, że czujnik działa na zasadzie, iż w przypadku kiedy pedał gazu jest w pozycji zerowej, czujnik wysyła napięcie na sterownik skrzyni biegów ok 2V, im mocniej wciśnięty pedał tym większe napięcia aż chyba do ok 4,2V. Może zamiast czyjnika jakiś falownik etc? hmm? Proszę, pomóżcie
    • Przez CaseBizon
      Witam szukam opinii na temat Valtry t120 2005 rok produkcji, skrzynia mechaniczna bez rewersu przy kierownicy. Jak z awaryjnością i częściami. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
    • Przez mikim
      Szukałem i w końcu udało nam się kupić T171 w wersji Advance
      Jestem już po przeglądzie w serwisie (oleje, filtry, tarczki na WOM) 
      Sprzęt jest bardzo przyzwoicie utrzymany, kupiony ze sprawdzonych rąk. 
      Po przesiadce z Renault jest trochę kosmicznie, może macie jakieś materiały od tego modelu? sam opis kokpitu dużo pomoże, jakieś materiały odnośnie eksploatacji i ewentualnego serwisu? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.