Skocz do zawartości
News
kamil16251290

Wskaźnik poziomu łyżki lub wideł ładowacza

Polecane posty

kamil16251290    334

Witam. Mam taki problem u siebie przy ładowaczu że jak opuszczę ładowacz na dół (np chcąc zebrać resztki obornika z powierzchni ziemi) to nie widzę w jakim położeniu są widły bo zasłania mi je maska ciągnika i idą mi one albo w ziemię albo w górę a powinny równolegle po ziemi. I wpadłem na pomysł aby zrobić na przyszłość jakiś wskaźnik poziomu wideł z kabiny ciągnika. Mam ten wskaźnik mechaniczny z drutu ale on na każdej wysokości inaczej wskazuję. Macie jakieś pomysły jak coś takiego zrobić?

Edytowano przez kamil16251290

Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0

Też mam u siebie taki wskaźnik z drutu na początku głównie tylko nim się kierowałem. A jak się doszło do wprawy to się to robi na czuja ewentualnie czasami się zerknie na ten wskaźnik ale rzadko. To tylko kwestia wprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

A moze np. zamontowanie lusterka dodatkowego by pomoglo. Umiejscowic go tak, zeby bylo widoczne polozenie widel wzgledem gruntu? Moze to glupi pomysl, ale przy odrobinie checi da sie zrobic.

 

 

 

 

Spojz na ciezarowki. Obwieszone lusterkami po to, aby kierowcamial widok na kazde mozliwe miejsce ciezarowki. Mozna by sie sprzeczac, ze to odbicie lustrzane, ze niewygodne, ale jednak zdaje egzamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kamil16251290    334

O lusterkach nie pomyślałem szczerze mówiąc. Ale gdzie je umiejscowić?


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareknh    9

Może do wysięgnika tura sobie przymocuj tak z boku na jakimś drążku i najlepiej, aby było to wypukłe lusterko, lepiej będziesz widział.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    0

Na wysiegniku raczen nie. No bo jakto bedzie gdy wysiegnik bedzie zmienial polozenie? Najlepiej jakos na msce. Tak aby bez wzgledu na ustawieni etura i kraktora w lusterku byl widoczny zawsze ten samobszar przed maska siagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    334

Na masce odpada bo pole obrazu lusterka nie załapie wideł bo one są trochę oddalone od maski. A co do lustra to mam fajne od autobusu takie duże okrągłe więc by było idealne.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    5

U mnie ten wskaźnik z drutu działa poprawnie.A gdzie masz go zamocowanego że ci na każdej wysokości inaczej pokazuje.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    5

No to faktycznie będzie z przerobieniem tego trochę zachodu ,ja mam w swoim samo-poziomowanie więc jak unoszę ładowacz to on jest zawsze w pozycji poziomej i ten drut działa poprawnie.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    334

Dobrym rozwiązaniem by była kamera na dachu z przodu i monitorek w kabinie :)


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    5

A może zamontować videodomofon, kamerkę dasz na przedniej osi a monitor w kabinie :)


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    334

Patrzyłem videodomofony na allegro i ceny są w kosmos, od mniej więcej 300 zł w górę i wszystkie są na 230V a do ciągnika potrzeba na 12V.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Ile czasu jeździsz tym turem??


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    334

Trochę mało aby w niego inwestować jakieś większe pieniądze ale robię nim trochę usług załadunku obornika ludziom wiec jakieś udogodnienie by się przydało.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

Z biegiem czasu dojdziesz do wprawy i ci to nie będzie potrzebne.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rzaremba    3

pooglądaj kamery cofania do samochodu (porc assist) te są na 12V i składa się z kamery i ekranu ewentualnie zaopatrz się w radio z wyświetlaczem (możliwością oglądania filmów ) i do tego kamera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
    • Przez NABUCH
      Witajcie .
      Dokładamy z tatą silnik do naszej wialni . Mam pytanko ile macie obrotó na napędzię wentylatora? Tak sobie przeliczyłem że powinno być ok 130 obr / min Ktoś może potwierdzić. Mam silniczek 1400 obr /min 0.8 kW orginalnie z kołem 9 cm .Złożyliśmy to z kołem od roweru 24 cale ale obr są chyba zbyt duże bo wialnią dosyć mocno rzuca zwłaszcza górnymi sitami . Z czego można jeszcze wyciągnąć /ew zrobić koło pasowe o przyzwoitym rozmiarze. Pozdrawiam Wojtek
    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.