Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Azazello

Zwiększenie udzwogu podnośnika w ciągniku John Deere 6230

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
JD5620    10

Jesli sie da to tylko przez komputer :)


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JD5620    10

a to moze zmienisz to jakos mechanicznie? przeciez ten ciagnik jest juz na komputerze to raczej elektronika tam rządzi


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

Komputer raczej odpada, ja postawił bym raczej na podkręcenie zaworu bezpieczeństwa czy coś w tym stylu.

 

Najlepiej zadzwonić do serwisu i powinni wiedzieć.

Jakiej maszyny nie może podnieść?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD5620    10

tylko zeby nie odbiło sie to jakos na innych podzespołach? :)


Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

można podkręcić zawór przeciążeniowy ale u mnie serwisant od claasa nie chciał tego zrobić, mówił że grozi to pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    60

To jest tak jak się kupuje ciągnik jak leci a nie dobiera wedle życzenia.

Standardowo podnośnik dźwiga 46 kN, można byłoby wziąć opcjonalny 51 kN i po sprawie

To samo tyczy się pomp hydraulicznych są 54, 63 i 81 l.min, Możliwe że wystarczyłaby sama pompa inna, bo skoro podnosi maszynę ale wolno, to podnośnik daje radę tylko pompa za mała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JohnD6830    0

Witam. Mam pytanie czy jest sposób na zwiększenie udźwigu podnośnika w ciągniku John Deere seria 6230.

Nie zagłębiałem się w temat dokładnie tego modelu ale na przykładzie swojego wiem że większy udzwig w JD uzyskuje sie stosując siłowniki o większej średnicy więc jeśli nie masz u siebie maksymalnego udzwigu dla tego modelu to mozna by to zrobić ale pewnie będzie to kosztowne a grzebanie w zaworach odradzam bo są to bardzo skomplikowane urządzenia w JD z uwagi na to że z tej samej pompy zasilane jest sterowanie kołami. większa pompa też mic nie da bo wtedy bylko szybciej będzie podnosił a nie więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Nie zagłębiałem się w temat dokładnie tego modelu ale na przykładzie swojego wiem że większy udzwig w JD uzyskuje sie stosując siłowniki o większej średnicy więc jeśli nie masz u siebie maksymalnego udzwigu dla tego modelu to mozna by to zrobić ale pewnie będzie to kosztowne a grzebanie w zaworach odradzam bo są to bardzo skomplikowane urządzenia w JD z uwagi na to że z tej samej pompy zasilane jest sterowanie kołami. większa pompa też mic nie da bo wtedy bylko szybciej będzie podnosił a nie więcej

Jak najbardziej masz rację tylko przez zmianę siłowników na większą średnicę jedyna możliwość .Ale wpierw by trzeba zmierzyć ciśnienie czy nie jest za niskie i dopiero potem działać z siłownikami .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lipa12    0

Wiem że przy sprawnym ciągniku to głupie i odradzam Ci to robic ale jak w moim JD 6220 wysiadło oprogramowanie od sterowania podnośnikiem to podłączyłem bezpośredni siłowniki do gniazda od wywrotu ;d wszystko super, i udźwig się zwiększył, i podnosi szybciej o wiele, ale odradzam, chyba że naprawdę nie masz innej maszyny a musisz coś zrobić w polu to ewentualnie, ale uważaj bo łatwo pompę przeciążyć. Ja tak jeżdżę już 3 lata i wszystko gra, ale muszę już wezwac elektryka żeby mi zrobił to podnoszenie i podepnę się normalnie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Jak JohnD6830 powiedział tak ja potwierdzam jedynym sposobem na twój problem jest zmiana siłowników na większą średnicę nie istnieje inne rozwiązanie,wezwij serwis niech wymienią siłowniki na większe dopuszczalne dla tego modelu zmienią ustawienia kalibracyjne wprowadzając nowe wartości dla danej średnicy siłownika i masz większy udżwig.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FFTH    0

banalnie proste.

Każde cięgno dolne ma dwie dziury do których przychodzi cięgno pionowe.

z fabryki wychodzi na tej dziurze od przodu ciągnika.

Przestaw na tą dziurę bardziej z tyłu i masz wiekszy udźwig.

 

Jeżeli nie to nie bać się proszę zwiększyć udźwigu tym małym imbusikiem, bo nawet w instrukcji obsługi jest opisane jak to zrobić.

Jak nie pomoże to juz tylko siłowniki o większej poj lub pompa.

 

podaj mi numer vin: L06230(jedna literka i sześć cyferek)

 

pzdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SPFH    0

banalnie proste.

Każde cięgno dolne ma dwie dziury do których przychodzi cięgno pionowe.

z fabryki wychodzi na tej dziurze od przodu ciągnika.

Przestaw na tą dziurę bardziej z tyłu i masz wiekszy udźwig.

 

Jeżeli nie to nie bać się proszę zwiększyć udźwigu tym małym imbusikiem, bo nawet w instrukcji obsługi jest opisane jak to zrobić.

Jak nie pomoże to juz tylko siłowniki o większej poj lub pompa.

 

podaj mi numer vin: L06230(jedna literka i sześć cyferek)

 

pzdrawiam.

 

Widzę iż kolega FFTH to od jakies dealera albo z samego gniazda JD z Jelonka k Poznania.

 

ALE PODSUMUJMY TE RADY DLA NASZEGO KOLEGI:

 

1. Trzeba sprawdzić ciśnienia na układzie hydraulicznym - manometr się kłania

2. Jak podpowiada FFTH, przełożenie mocowania ciągna bardziej bliżej haków (kul) może pomóc.

3. Istnieje opcja wymiany siłowników - wtedy rzeczywiście bez serwisu ani rusz - trzeba sprawdzić czy większe siłowniki się zmieszczą na mocowaniach - i KONIECZNIE wykalibrować podnośnik wprwadzając nową wartść średnicy siłowników - można sobie ją zmierzyć w twoim modelu ciągnika suwmiarką - średnica tłoczyska (nurnika), poniważ jest to siłownik jednostronnego działania (to jest plus)

4. Większa pompa - to rozwiązanie z ekstremalnych - stosowane tylko wtedy gdy np. na uwrociu podnosisz pług i pług ci się zatrzymuje w połowie podnoszenia - oznacza to iż pompa jest zbyt mała i nie jest wstanie dostarczyć wystarczajacej ilości oleju, ponieważ olej jest dawany na funkje priorytetowe (kierowanie i hamulce)

 

5. Ja jeszcze bym doradzał sprawdzenie czy przypadkiem na agregacie nie ma możliwości przełożenia mocowań np. belki (sworzni) na które zakłada się ramiona tylnego TUZ. Część maszyn posiada dwie różne pozycje do mocowania (zaczepiania na ciągniku) wtedy przestawiając na dolną pozycję uzyskujemy polepszenie udźwigu.

6. Są jeszce inne rozwiązania, ale to już serwis by musiał ingerować - i może by pomógł.

 

ALE W 80% siłowniki załatwiają temat.

SPFH

 

banalnie proste.

Każde cięgno dolne ma dwie dziury do których przychodzi cięgno pionowe.

z fabryki wychodzi na tej dziurze od przodu ciągnika.

Przestaw na tą dziurę bardziej z tyłu i masz wiekszy udźwig.

 

Jeżeli nie to nie bać się proszę zwiększyć udźwigu tym małym imbusikiem, bo nawet w instrukcji obsługi jest opisane jak to zrobić.

Jak nie pomoże to juz tylko siłowniki o większej poj lub pompa.

 

podaj mi numer vin: L06230(jedna literka i sześć cyferek)

 

pzdrawiam.

 

Widzę iż kolega FFTH to od jakies dealera albo z samego gniazda JD z Jelonka k Poznania.

 

ALE PODSUMUJMY TE RADY DLA NASZEGO KOLEGI:

 

1. Trzeba sprawdzić ciśnienia na układzie hydraulicznym - manometr się kłania

2. Jak podpowiada FFTH, przełożenie mocowania ciągna bardziej bliżej haków (kul) może pomóc.

3. Istnieje opcja wymiany siłowników - wtedy rzeczywiście bez serwisu ani rusz - trzeba sprawdzić czy większe siłowniki się zmieszczą na mocowaniach - i KONIECZNIE wykalibrować podnośnik wprwadzając nową wartść średnicy siłowników - można sobie ją zmierzyć w twoim modelu ciągnika suwmiarką - średnica tłoczyska (nurnika), poniważ jest to siłownik jednostronnego działania (to jest plus)

4. Większa pompa - to rozwiązanie z ekstremalnych - stosowane tylko wtedy gdy np. na uwrociu podnosisz pług i pług ci się zatrzymuje w połowie podnoszenia - oznacza to iż pompa jest zbyt mała i nie jest wstanie dostarczyć wystarczajacej ilości oleju, ponieważ olej jest dawany na funkje priorytetowe (kierowanie i hamulce)

 

5. Ja jeszcze bym doradzał sprawdzenie czy przypadkiem na agregacie nie ma możliwości przełożenia mocowań np. belki (sworzni) na które zakłada się ramiona tylnego TUZ. Część maszyn posiada dwie różne pozycje do mocowania (zaczepiania na ciągniku) wtedy przestawiając na dolną pozycję uzyskujemy polepszenie udźwigu.

6. Są jeszce inne rozwiązania, ale to już serwis by musiał ingerować - i może by pomógł.

 

ALE W 80% siłowniki załatwiają temat.

SPFH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez johniy861
      Witam, od pewnego czasu mam problem z uciekajacym powietrzem z układu hamulcowego. Ogólnie przez większość roku powietrze nie jest potrzebne ale w żniwa z przyczepami juz jak najbardziej a denerwujace jest to ze za każdym razem gdy zgasze ciągnik a za 15 min znowu odpale to trzeba czekać aż nabije powietrza do ukladu ( żeby można było ruszyć przyczepy). Podczas jazdy problemu nie ma bo kompresor bije na bieżąco. Wstępnie zlokalizowalem gdzie ciśnienie ucieka i wydaje mi sie ze z zaworu sterowania hamulcami przyczepy ( al160250). Wiadomo john bierze pneumatyke z wabco tylko pytanie czy jest możliwość naprawy takiego zaworu? sa gdzieś dostępne części do nich? Niby na necie są jakieś zestawy naprawcze ale znów ich cena powala no i jak je dopasować do konkretnego modelu zaworu. Może ktoś rozwiazywal juz ten problem u siebie i pomógł by mi z nim?
    • Przez czaku
      witam
      w 2012 r kupiłem jd 6630 przed zniwami tego samego roku dodanie mocy z 119 na 150 km przez 44 tuning z pod opola wszystko pieknie i kolorowo aż do tego roku kiedy to zaczęła się podnosić temp płynu chłodzącego o ile to nie wiem ale użytkownicy tych ciągników będą wiedziec o czym teraz napiszę znaczy tak od nowośći temperatura oscylowała na 5 kresce w tym roku wiosną w uprawce wskaznik wskoczył na 6 i 7 kreche (oczywisćie tylko w cięzkiej robocie )znaczy się bardziej się nagrzewa ,nie będę pisać  że filtry i płyny wymieniane regularnie chłodnice też błysk .jak się zachowują wasze jd te z z chipem podzielcie się opiniami może jakieś rady ?????
    • Przez michal1111
      Witam
      W moim JD od jakiegoś czasu nie działa pneumatyczny hamulec postojowy znaczy gdy wciska się hamulec nożny przyczepa hamuje a gdy ręczny to tylko ciągnik a wcześniej i przyczepa hamowała co się mogło stać.
      Proszę o pomoc.
    • Przez John6330
      Witam. Znajomy z Holandi ma do sprzedania Johna 7530premium w bardzo dobrym stanie. Jeśli ktoś zainteresowany proszę o kontakt +31615568248 na tym nr możliwość kontaktu przez whatsaap lub email slawekwesolowski2810@gmail.com dla zainteresowanych podeślę fotki. Możliwość załatwienia transportu.
    • Przez jarek1996
      Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.