Skocz do zawartości
Ferdek07

Filtr powietrza suchy - obsługa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtr
Ferdek07    63

jak często w swoich sdf czyścicie filtr powietrza, czy codziennie, czy podczas pracy w kurzu takim że maszyny z tyłu nie widać, trzeba by w ciągu dnia jeszcze czyścic, czy te filtry dobrze zabespieczają przed pracą w duzym kurzu, po ilu mtg wymieniać, czy całość czy tylko niebieski wkład, oraz czy zdażyło się komuś żeby podczas pracy w duzym deszczu filtr papierowy został zalany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ja czyszczę codziennie jeżeli pracuje w bardzo dużym kurzu (raz dziennie), a jak pracuje bez kurzu to żadko. Ja wymieniłem ten zewnętrzny filtr (ten większy) po 700mth. Z tego co mówił mi serwisant to wymienia się dwa razy ten duży a mały raz. A jeśli chodzi o to zalanie to mi się nigdy coś takiego nie zdarzyło, ale w bardzo dużym deszczu jeszcze nie robiłem.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    135

Ten duży wypadało by wymienić raz na rok ale jeśli nie jest mocno zabrudzony to można trochę dłużej, ten mały wkład zabezpieczający niby można co 1000h ale u mnie już po jakiś 350-400 czujnik pokazywał zapchany filtr i to właśnie ten mały był przytkany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawidg2    30

ja w ładowarce też mam suche filtry przy silniku perkins i wymieniam co dwie wymiany oleju czyli co 500h. jeden i drugi a czyszcze jak widzę że jest brudny jak dużo syfu na nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

ja też wymieniam ten filtr co drugą wymianę oleju i co jakiś czas sprawdzam stopień zakurzenia i ewentualnie czyszczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Instrukcja obsługi podaje że filtr duży może być uzywany do puki nie jest porwany i nie ma dziur ( czy ktoś czyścił ten filtr na mokro tak jak jest opisane w instrukcji?) a mały filtr się nie czyści, tak samo twierdził serwisant żeby nie trzedmuchiwać filtra niebieskiego a tylko duży, raz gdy długo nie czyściłem filtrów to i mały lekko się przykurzył, dlatego myślałem że wystarczyła by narazie ( 500mtg) wymiana tylko małego filtra???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec24    31

Tego małego niebieskiego nigdy nie czyściłem bo nie ma takiej potrzeby a co do tego zewnętrznego więskzego to czyszcze w zależności od tego czy sie sie kurzy podczas pracy ale raczej robie to często. Ale nigdy nie wymieniałem go ( traktor ma ponad 1500 mtg), zawsze tylko porządnie wydmuchne go kompresorem. Co do zalania to też mi sie nie zdażyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez MarcinWoos
      Witam posiadam taki problem ze podnosnik po zgaszeniu silnika opada, prawdopodobnie z powodu niskiego stanu oleju moje pytanie jest takie gdzie jest bagnet lub cos innego zeby sprawdzic poziom oleju I jaki olej dolac? Wybaczcie ze zadaje takie pytania ale jestem zielony w tej dziedzinie
    • Przez Or6i
      Witam mam problem, prawdopodobnie urwała mi się linki skrzyni biegów. Wie ktoś może jak ja wymienić w Same Antares 130 chodzi o to czy duzo z tym roboty i czy da radę bez zdejmowania kabiny?
    • Przez michnik12
      Witam . Problem dotyczy tego że gdy włączam przedni napęd w ciągnik ten wogule nie ciągnie na przednie koła . 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.