karuś

Obrotomierz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karuś    5

Parę lat temu ukręciła mi się linka w przekładni licznika. Kupiłem nową linkę i przekładnie licznika. Założyłem mając nadzieję, że wszystko będzie działać, a tu niestety nie działa. Linka się nie urywa, tylko ten wałek od przekładni licznika. Problem dotyczy Ursusa 912.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

odkrec linke od licznika i sprawdz czy podczas pracy silnika obraca sie linka. jesli tak to wymien zegar jesli nie to wymien slimaka i linke


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karuś    5

Podczas pracy silnika linka się już nie obraca, bo wałek w przekładni licznika się ukręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

te napedy linek od licznika są do bani, ciagle sie psuja jak nie w srodku to sie zrobi okrągły w miejscu gdzie sie wsadza linke i przesaje krecic, mam 1614 i 902 tovw ostatnich dwóch latach wymieniem 5 tych przekłdani

Edytowano przez Nikita_Bennet
ortografia+literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cygi    1

ja w swoim 1614' 97 mialem naped obrotomierza elektryczny ale z powodu powaznej awarii zima nie modłem dostac napedu kompletnego do obrotomierza wiec aby sie olej nie lal zalozylem sary typ czyli na linke... tylko szkoda mi wymieniac obrotonierz bo postarzeje wizualnie swoj traktor o rok... ;(


pozdrawiam Wszystkich AgroFoto'wiczów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

mi to sie we wszystkich ursusach cały czas rozwalało teraz juz kilka lat wsyztkie trzy jezdzą bez licznika obrotów i nie nabija mth. zakładam nowe liczniki i linki ze wszytskim jak remat jest przeprowadzany silnika kapitalny aby wiedziec ile mth na dotarciu i tak dalej jak chodzi to chodzi jak sie zwali to nie ma i juz i tak juz całe zycie jezdze na wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rozal22    19

możesz go zrobić ale pochodzi ci niedługo i też padnie.

 

kup nowy i zamontuj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinb8    0

witam. chciałbym się dowiedzieć jak i gdzie podpina się obrotomierz ponieważ nie mam pojęcia??

dzięki za info:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

ale kolego chodzi ci gdzie się wkręca linkę żeby wziąść na nią napęd jak tak to w bloku w przedniej jego części po prawej stronie jest małe urządzenie (przekładnia kątowa ) przykręcana na dwie śruby i u góry na niej jest gwint z otworem na linkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinb8    0

a możliwe jest, że jest elektroniczny bo znalazłem z przodu bloku po prawej stronie jakieś urządzenie podobne do obrotomierza. ale nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Jeśli to co znalazłeś wygląda jak prądniczka od obrotów bębna młócącego w bizonie to masz elektryczny obrotomierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek30    0

Witam wszystkich .

Mam pytanie odnośnie nabijania motogodzin w nowym ursusie 1634.

Na jakiej zasadzie działa ten licznik ,bo z tego co widzę licznik jest zwykły a motogodziny nabija mu alternator .Jak to się dzieje /czy ktoś z was wie coś na ten temat.

z góry dziękuję i pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam 1634 i wskazówka chodzi a motogodziny nie co może byc nie tak? czy ten licznik jest rozbieralny? moim zdaniem elektryka w 1634 jest bardzo nieudana!....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

To raczej będzie prądniczka na deklu rozrządu.Szwagier to kiedyś robił.Rozebrał ją i okazało się że coś tam było rozłączone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Zegar jest elektryczny, impulsy do niego wysyła prądniczka. Żeby rozebrać zegary trzeba je wyjąć i wykręcić kilka śrubek z tyłu, umieszczone są po obwodzie płytki drukowanej.

Elektryka bardzo nieudana to mało powiedziane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rozebrałem to wczoraj,elektryka (licznik) jest w ujjj nie udany trzeba odkręcić z 10 śrubek takich malutkich i wyciągasz wszystko...u mnie nie chodziły motogodziny ponieważ sie obluzowała śrubka co trzyma taki8 malutki ślimaczek i musiałem go dosunąć mocno do silniczka który widać kręcił sie cały czas...myślałem że ktoś to specjalnie odsunął ale sam nie wiem bo na śrubkach jest plomba taka farba zielona mysle że teraz będzie wszystko chodzić...nie moge sprawdzić bo reguluje teraz zawory...przy okazji naprawiłem kontrolke rezerwy kabelek odpadł:D ale ciekawe czy jak naleje paliwo czy zgaśnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalP    60

Witam. Mam problem z powyższym ślimakiem, w tym roku już 3 mi się popsuł Nie kręci . Po 1 uszkodzeniu, wymieniłem linkę motogodzin na nowa, po 2 wymieniłem zegar motogodzin, i oczywiście za każdym razem powyższego ślimaka, ma ktoś koncepcje co jest?:/

 

A i dodam że ślimaka za każdym razem kupuje w tym samym sklepie. (grene)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    152

Odpuść sobie to.

Ja tak zrobiłem. Nie ma sensu kupowanie co 2 miesiące nowego.

U mnie jeden pochodził 3mth i go szlak trafił :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

może linkę gdzieś zaginasz za bardzo i przekładnia ma za ciężko. przez założeniem dobrze nasmaruj linkę olejem i przekładnie smarem. ja kupiłem jakieś 5 lat temu i do dziś działa. a może zmień dostawcę części. w tych czasach większość części pochodzi z importu. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

braliśmy z GRENE licznik, linkę i ślimak, ponad 500 motogodzin i zero problemów.

A tam nie idzie wstawić elektronicznego nadajnika obrotów i elektronicznego zegara?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

gucik ma racje sprawdz najlierw linke czy jest dobra i dobrze ulozona ja tak mialem w 1014 kupilem wszystko nowe zegar linke i slimak i po 300mth przestalo chodzic odkrecilem linke od zegara i sie nie krecila wiec ja wyjalem i tak sprawdzilem w recach no i linka byla dobra zakrecilem do slimaka jedna strone zapalilem ciagnik i chodzila a wina bylo to ze byla za bardzo zawinieta i dlatego sie nie krecilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dir
      witam czy sworzeń zabezpieczający zaczep ma wchodzić do skrzyni biegów?
    • Przez marcin1993
      Witam, mam taki problem w zetorze 12245 zwrotnica podczas skręcania przeskakuje i ma luz że całe kolo się chwieje, koledzy podpowiedzieć co mogło się stać są tam jakiejś tuleje albo łożyska, dzięki z góry za odpowiedź. Pozdrawiam
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie chcę zmienić w mojej szóstce fotel ponieważ jest ona wykorzystywana w b. dużym stopniu w gospodarstwie, a fotel "oryginalny" jaki posiadam daje bardzo niezapomniane (negatywne) wrażenia podczas jazdy po nierównym terenie (siłowniki szybko siadają i wtedy fotel zachowuje się jak trampolina).
      Powiedzcie mi czy stopień komplikacji przy montażu fotela "na sprężone powietrze" jest duży? Może ktoś ma już takowy zamontowany? Dużo roboty z odpowiednim przymocowaniem takiego fotela? Aha noi najważniejsze a więc czy istnieje jakaś realna alternatywa (tańsza oczywiście) dla powyższego typu fotela aby nie stracić zbyt wiele z jakości siedzenia podczas pracy w ciągniku?
       
       
      A powiedzcie może warto byłoby samemu pomyśleć nad taką konstrukcją? Bo można by zastosować po prostu siłowniki pneumatyczne zamiast zwykłych przy siedzeniu (trzeba by odpowiednio dobrać "skok" siłownika ) oraz kompresor 12V (nie jestem w temacie ale mógłby istnieć problem odporwadzenia nadmiaru powietrza(?) ). Wiem wiem może trochę szalony pomysł ale warto przedstawić koncepcję ;[ Może ktoś posiada zdjęcia przykładowego "środka" takiego fotela aby można było podejrzeć pewne rzeczy?
    • Przez bravo87
      Witam. nie znalazłem więc piszę. Mam prośbę do posiadaczy ursusów ciężkiej serii z oryginalnym grubym dachem (nie takim jak w zetorze), a mianowicie czy któryś z posiadaczy mógł by mi zwymiarować dach ?? mam możliwość zrobić a chciał bym aby wyglądał jak oryginalny. Nie piszcie że lepiej kupić gotowy bo słano wyglądają a teraz dać 1200 za dach to lekka przesada. 
    • Przez WojtekBuawski
      Witam, Jak i czym było by najlepiej obić cienki dach w c385?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj