Zaloguj się, aby obserwować  
kapec24

Zdzieranie się opon w New Hollandach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kapec24    32

Czy w waszych NH prawa przednia opona zdziera sie bardziej o lewej? Bo u mnie lewa jest dobra a prawa niedługo będzie łysa ;/ W okolicy jest jeszcze jedna Tl-ka i właściciel miał ten sam problem. Rozwiązał go przekładając opony razem z felgami, ale co za tym się wiąże poszerzył ciągnik.

Mieliście taki problem? Jak rozwiązaliście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    67

Nie jest to nic nadzwyczajnego, tak samo w mf 255 tylne lewe koło wyłysiało duzo szybciej niż prawe, i we wszystkich chyba ciągnikach jest to zjawisko powszechne, tak samo w osobówkach tylnonapędowych większej mocy, widocznie mechanizm różnicowy nie jest o zwiększonym tarciu, a tak wogóle mechanizmy różnicowe nie są doskonałe i minimalnie większy momemnt obr może być przekazywany na jedno koło i przez to szybciej poleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robertbara    67

To normalne zjawisko, u nas też jest to samo w każdym ciągniku. Przy JD z przodu klocki od strony pobocza są o jakieś 30 % bardziej zdarte od tych z lewej na lewym kole. Teraz mam zamiar przełożyć opony z lewej na prawą i z prawej na lewą ażeby wyrównać zdarcie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nickfrey    0

mam podobnie w NH 7056bis. wkrótce zamierzam zamienic opony z lewej na prawą aby się wyrównały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldco
      Witam
      Mam "problem" z hamulcami pneumatycznymi w ciągniku t5 autommand 110. "Problem polega na opóźnieniu działania hamulców pneumatycznych przyczepy po wciśnięciu pedału hamulca w ciągniku. Najpierw hamuje ciągnik a przyczepa dopiero po sekundzie do dwóch, nie tak jak w pozostałych ciągnikach (c360, t7 i tl 80) że przyczepa hamuje wcześniej niż ciągnik. Czy to normalne w ciągnikach z bezstopniówkami? 
    • Przez Sławek93
      Witam. Do czego służy to pokrętło. 

    • Przez mirek8501
      Witam wszystkich,poszukuję ciągnika do kupna new holland t6030 lub t6050 w wersji plus  lub odpowiednik case maxxuma 115, 125. Chetnych do sprzedaży proszę o komentarz  .
    • Przez SmeryTeamTV
      Cześć , mam pytanie do posiadaczy / serwisantów oto tego ciągnika ze zdjęcia , new Holland t5040 , sprawa jest taka , brakuje mi w nim mocy , z pełnym opryskiwaczem ze zdjęcia  pod górę nie może sie uciągnąć , wie ktoś może jak podkręcić dawkę na pompie? Dużo się o tym mówi ale nigdzie nie znalazłem jak to zrobić , pokazałby ktoś w którym to miejscu jest? Dzięki z góry za pomoc 


    • Przez markas
      Witam mam pewien problem ponieważ strasznie leje mi się olej ze złączy hydraulicznych w NH 7740 przy zapiętej  np przyczepie chciałbym je zdemontować  i wymienić o ringi lecz nie wiem jak się za to zabrać złącza jak na foto poniżej może ktoś to rozbierał i wie jak je zdemontować  z góry dzięki za pomoc

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj