Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawelprus3    7

Witam! Planuje zakup Zetora Forterry 125 i cały osprzęt do niego (pług, agregat itp.) zatem chciałbym się poradzić jakiegoś posiadacza tego ciągnika: czy warto go kupić, czy się nie psuje? Bardzo proszę o szczerą odpowiedź, ponieważ jest to inwestycja na kilka dobrych lat i nie chciałbym wyrzucić 160tyś zł w błoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

A w jakim wyposarzeniu chcesz go kupic kolego ? w standardowym czy jakimś lepszym?


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luck30w    0

Raczej przy tej mocy nie polecał bym ci standardowego wyposażenia na pewno musisz zainwestować w obciążnik i szersze ogumienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelprus3    7

Ja myślałem że to bede miał w standardzie, no oczywiście bez obciążników to mi z porządnym pługiem czy agregatem tylko poderwie nosa. A tak przy okazji to ile kosztują obciążniki, siedzenie pasażera i szerokie koła???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarecki6    0

Witam,mam ciągnik Zetor Forterra 125 od września tego roku mam przepracowane 110mtg i jak na razie sprawuje się bardzo dobrze.Ciągnik pracuje z pługiem 4skibowym obracalnym Akpil KM80 jest ustawiony na 44cm każdy korpus i śmiga z nim spokojnie nawet na glinie.A jeśli chodzi o wyposażenie to w standardzie nie ma co brać bo praktycznie nic nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildpig    0

Obciążniki muszą być ja za swoje 1,5 roku temu musiałem dopłacić 3900zł(700kg). Targuj się z dylerem oni mają duże mozliwości upustów. Ja w standrdowej cenie dostałem szerokie kapcie, klime i dolny zaczep.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    314

chyba w ostanim RPT jest o tym ciągniku coś pisane. W sumie zawsze się zastanawiałem nad powstawaniem wątków na AF o tym samym sprzęcie który jest akurat opisywany w RPT :P


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agronom15    0

Ja posiadam forterre 125 i forterre 12441. 12441 jest to niemal identyczny model co 125. 12441 przepracował 800 mtg i spisuje sie dobrze. Jedyna usterka taka poważniejsza to wyciek oleju na łączeniu tylnego mostu ze skrzynią i wyciek na siłowniku pomocniczym ale to było jeszcze na gwarancji. Jak kupicie nowy ciągnik to pamiętajcie żeby co kilka mtg dokręcać nie tylko koła ale sprawdzać m.in. śruby łączące silnik skrzynie skrzynie pośrednią i tylny most. 125 ma 200 mtg i jeszcze sie nic nie zepsuło. Jak kupujesz nowy to lepiej jak zainwestujesz w dodatkowy osprzęt obciązniki na przód są drogie około 4 tyś ale raczej niezbędne. Obciążniki na tylne koła no i klimatyzacja 7.300zł ale unikniesz otwierania szyb a co za tym idzie masz lepszy komfort i nie masz kurzu w środku. Dużą palą ale nie zadusisz go jest silny. Ciężko chodzi dźwignia zmiany biegów ale to łatwo naprawić nawet samemu. Na polskie realia są to dobre ciągniki o przystępnej cenie i dobrej jakości wykonanie. Polecam. W razie pytań piszcie na e-mail zenek2421@wp.pl odpowiem. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelprus3    7

Warto więc zainwestować w lepsze wyposażenie. Forterra 125 z 2010r. ma w standardzie trochę więcej np CBM, szersze opony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luck30w    0

Myślę że warto wziąć hydrauliczny rewers dostępny od tego roku .Będzie wtedy miała mokre sprzęgło ,które jest żywotniejsze od suchego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelprus3    7

Mokre sprzęgło jest już też w standardzie, fajnie że Forterra wprowadziła rewers EHR, w niego warto zainwestować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

o co chodzi z trym rewersem EHR? :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

dziś widziałem Forterre 125 z oponami 600 z tyłu i 420 z przodu. Ten ciągnik wyglądał już groźnie :)


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony to niech każdy wybiera takie jakie jemu potrzebne...Szerokie opony mają kilka plusów,ale są i ich minusy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rataj    3

EHR kolego to jest elektrohydrauliczny podnosnik a nie rewers ;)


Claas Dominator 98sl classic, Zetor Forterra 12441, Zetor Proxima 85 plus, Zetor 7211, Ursus c330


AgroFoto -----> najlepsza stronka w sieci;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Nom... była forterrka opisywana, bodajże w grudniowym, tylko ten deko starszy model 11241 , recenzja całkiem pozytywna, a widac, ze ciągnik ryra...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GREMLIN    2

Czy na stronie zetora podana masa to jest z obciążnikami czy bez, chciałbym się dowiedzieć ile waży fortera z pełnym obciążeniem?

jak ktoś wie niech napisze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

z tego co czytam, to masa samego ciągnika to 4309 kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GREMLIN    2

4300+na przód 700 na tył 300 = 5300 nie tak żle, patrząc na masę to chyba najtaniej wyjdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek3010    0

Mokre sprzęgło jest już też w standardzie, fajnie że Forterra wprowadziła rewers EHR, w niego warto zainwestować.

EHR to jest elektryczne sterowanie podnośnikiem a nie rewersem nie mylmy pojęć rewers to co innego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
    • Przez Marcink10
      Witam. Potrzebuje pilnej pomocy z pacjentem zetor forterra 11441. A mianowicie problem polega na tym że podnośnik nie działa (jedynie czasami po odpaleniu chwile podnosi) oraz nie działa wgl wałek wom. Problem rozpoczął się po umyciu ciągnika. Sprawdzone kostki pod kabiną, wszystkie wyczyszczone i zapśikane contactem i nadal nic nie pomogło. Sprawdzone także kostki przy ehr. Proszę o pilną pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj