Pronarek82a

Ładowacz LC-3 pronar

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Pronarek82a    1

Tetaz LC-3 maja silowniki wstawione ktore maja udzwig 1800 kg. Mysle 2 t podniesie.

A ja dalem sa swoj 16 tys sam tur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

@ Pronarek82a zakupiłeś z amortyzatorem czy bez? I czy ma on wypory do tyłu ciągnika? Jak możesz to podaj namiar gdzie kupowałeś bo właśnie takiego poszukuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    370

szykuję się na zakup tego ladowacza do mtz belarus 820.1 cena po upustach to 17700 wraz z montażem .Zakup w Pronarze w Narwi.Wacham się jeszcze między lc3 a metal-fach herkules 229, ceny są zbliżone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Cena bez osprzętu czy dorzucają coś do tego? I czy w tej cenie jest amortyzator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Nierozumiem dlaczego ten ładowacz jest tak mało popularny, ma same zalety (taki stoll w cenie polskich turów) to dlaczego montują to tylko na belarusy, żaden dieler nie sprzedaje zachodnich ciągników z tym turem, agromasze i polmoty idą jak woda, a łc3 tylko na pronary belarusy i zefiry to co w końcu jest nie tak z tym łc3?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    370

Sam się nad tym zastanawiam, powinni wypowiedzieć się posiadacze tego tura,sam chcę go kupić i mam dylemat czy herkules 229 czy lc3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Być może firma Pronar uzyskała licencje Stoll-a na produkcje tego ładowacza tylko do swoich maszyn żeby nie robić konkurencji właśnie tej firmie.

Przeglądając prospekty Pronara można zauważyć, że wszystkie ładowacze jakie ta firma produkuje przeznaczone są tylko na ich ciągniki.

Chyba nie ma w tym nic dziwnego, bo np. John Deere sprzedaje ciągniki ze swoimi ładowaczami (najprawdopodobniej też na licencji innej firmy) ale ładowaczy na inne marki nie posiada. Być może tu jest tak samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Amortyzacja jest w standardzie. Kupilem w wasilkowie na podlasiu tam jest diler pronara. No cena 16 tys to bez osprzetu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Mam pytanko: Jaki chwytak do bel polecacie? Jak narazie wziąłem na celownik --> Metal-Fach z Sokółki http://www.metalfach.com.pl/foto.php?Z2Z4L3Byb2R1a3R5L3QtMjI5L2ltZ18yX2QuanBn albo Hydramet z Giżycka http://hydramet.pl/new/index.php?l=pl&id=109&cid=51&iid=195 Proszę o sensowne odpowiedzi. Z góry dziękuję i pozdrawiam


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Być może firma Pronar uzyskała licencje Stoll-a na produkcje tego ładowacza tylko do swoich maszyn żeby nie robić konkurencji właśnie tej firmie.

Przeglądając prospekty Pronara można zauważyć, że wszystkie ładowacze jakie ta firma produkuje przeznaczone są tylko na ich ciągniki.

Chyba nie ma w tym nic dziwnego, bo np. John Deere sprzedaje ciągniki ze swoimi ładowaczami (najprawdopodobniej też na licencji innej firmy) ale ładowaczy na inne marki nie posiada. Być może tu jest tak samo.

Nieprawda, łc3 ma mocowania do prawie wszystkich ciągników na rynku od sdf przez zetory ursusy po john dere chyba nawet ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Przecież nie napisałem "napewno" tylko tak sobie spekuluje, bo opisach producenta nie ma nigdzie wzmianki o produkcji łc3 do prawie wszystkich ciągników na rynku od sdf przez zetory ursusy po john dere chyba nawet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

nie no spoko w katalogi jakimś widziałem wyszczególnienie innych marek ciągników,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Mam pytanko: Jaki chwytak do bel polecacie? Jak narazie wziąłem na celownik --> Metal-Fach z Sokółki http://www.metalfach.com.pl/foto.php?Z2Z4L3Byb2R1a3R5L3QtMjI5L2ltZ18yX2QuanBn albo Hydramet z Giżycka http://hydramet.pl/new/index.php?l=pl&id=109&cid=51&iid=195 Proszę o sensowne odpowiedzi. Z góry dziękuję i pozdrawiam

 

 

 

Mojim zdaniem sa dwa dobre bo dwuch mojich znajomych ma z metal-fachu i z hydrametu i nie narzekaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Mojim zdaniem sa dwa dobre bo dwuch mojich znajomych ma z metal-fachu i z hydrametu i nie narzekaja.

 

Dzięki kolego. Decyzja już zapadła i wyszło na Metal-Fach Sokółka --> Solidniejsza konstrukcja i gładkie łapy na zewnątrz chwytaka przemawiają za nim. :D


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    370

Decyzja zapadła.Wczoraj tur łc3 został zamontowany na mego Belaruska.Foto w galerii Mtz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

I gdzie zakupiłeś tak jak pisałeś w Pronarze czy może znalazłeś taniej. Sam montowałeś czy z montażem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    370

Mieszkam ok 20 km od Narwi,zajechałem tam z rana ciągnikiem i po południu był gotowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Ale dziwne ze kupiles w pronarze.Bo jak ja dzwonilem to powiedzieli ze nie sprzedaja oni. Czy od dilera jakiegos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomo12    370

Masz rację ,był kupiony przez dilera i to on załatwił tam montaż i dało się wyciągnąć trochę upustu od niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Ja mysle ze pronar ma podpisane umowy z dilerami ze nie moga sprzedac maszyn po takiej cenie jak sprzedaja dilerom. Zeby klijentow nie zabierac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

@tomo12 czy możesz mi powiedzieć czy on ma wypory do tyłu ciągnika. Jeśli możesz to wrzuć jakieś fotki jak to jest rozwiązane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pronarek82a    1

Chodzi ci o takie rurki co ida w zdluz ciagnika i sa pod most z tylu zamocowane? Jesli o to chodzi to ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj