Balzak

Jakie macie Fendty?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawello15    1

mi się wydaje że jak tam do każdego obrazka na terminalu jest obok przycisk po prawej (jakoś tam zobacz a jak nie to ja jeszcze jak bede miał więcej czasu to zobacze , ale to dopiero pewnie w sobote)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ukasz52    17

Wystarczy dokładnie czytać..ostatnio coś szybciej jeździ...:) co do serwisu to już przeszło rok(!) nie mogą sie uporac z brakiem gorącego nawiewu na 1 stopniu... teraz będą całą nagrzewnice wymieniać... no mineło 800h i 3 darmowa wymiana płynów z głowy (ostatnia..(65,360,805) najlepsze że mówią żeby nie zmieniać marki oleju a oryginalnie był zalany innym potem fuhs a teraz znowu inny... heh ale jest poprawa serwis coraz lepszy...

Mam pytanie czy sterować z błotnika można tylko na 2 parach wyjść hydraulicznych?tzn wybierać miedzy dwoma?

pytam ponieważ sami serwisanci nie wiedzieli i dzwonili po porade do korbankowa..

Nom kosti teraz ok?

Edytowano przez Ukasz52

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Marka oleju nie jest wogole istotna, wazna jest specyfikacja a co do nawiewu cieplego powietrza to niestety ale nie dziala on najlepiej we wszystkich ciagnikach z serii 500, 700, 800,900.....dopiero te najnowsze ktore posiadaja tryb automatyczny dzialaja lepiej. Wczesniej najczesciej bylo tak ze na jedynce nie bylo prawie czuc wylatujacego ciepla i sie marzło, a na dwojce lecialo go za duzo i czlowiek sie pocil....wiec trzeba bylo ciagle przelaczac z jedynki na dwojke i z powrotem. A co do uruchamiania zaworow z zewnatrz to mozesz to robic tylko z zaworem 3 i 4....i teraz zacytuje samego ciebie: "Wystarczy dokladnie czytac". :)

 

I nie chwaliłbym sie publiczne tym ze ci prędkość odblokowali, no chyba ze masz to wszystko legalnie a wiec specjalny dokument z firmy Fendt plus wpis w papierach .... gdyż inaczej to i ty i ten co to przeprogramował, siedzicie juz teraz jedna noga w kryminale, a w razie jakiegos powaznego wypadku znajdzie sie tam rowniez twoja druga noga. Znam juz niestety paru takich nieszczęśników.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Ja Fendta nie mam ale znajomy ma 312 LSA (chyba) i wcale nie uważa że jest to najlepszy ciągnik.Psują się wszystkie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    382

Jak kupił zajeżdżonego lub nie dba o niego to niech się nie dziwi ze się psuję.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz612    0

U mnie rolnicy posiadają fendt z 79-81r i mówią że jeszcze nic nie robili w swoich i te ciągniki u nich się sprawują super.Ja mam 612lsa i moje zdanie jest takie że te ciągniki są nie do zajeżdżenia chyba że się nie dba o nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aadams7    0

Ja Fendta nie mam ale znajomy ma 312 LSA (chyba) i wcale nie uważa że jest to najlepszy ciągnik.Psują się wszystkie!

 

takie pisanie że znajomy i nie zadowolony to wiadomo że rzucasz słowa na wiatr albo konkuręcja, powiedz z czego on taki niezadowolony?? wrzuć zdjęcia, filmy i z pewnościa możemy pogadać na ten temat. albo pisać, podobnie jak ty "znajomy niezadowolony" z tamatach innych ciągników... ale nie piszemy, bo takie pisanie jak ty bez konkretow mija się z celem...


Po długie nieobecności na agrofoto wracam z tytułem inż. ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiu1    0

no w tym ustawieniu tylniego podnośnika w pozycję pływająca. wyjaśniałem juz o co chodzi mi dokładnie, a wy mnie do instrukcji odsyłacie ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiu1    0

brzozak dzieki jedynie ty się starsza, ale w 412 jest to pokretło na terminalu, wchodzi się w ustawienia podnośnika, i do dyspozycji mamy 3 pokretła, 1-szybkośc opadania, 2-wysokośc unoszenia i 3- ustawienie siły uciągu. i teraz jak to kręcić żeby była pływająca?? jak wy ustawiacie pług??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ukasz52    17

kurcze ustawiasz sobie poślizg, pokrętłem od obsługi tylnego podnośnika ustawiasz optymalną głębokość pracy którą maszyna stara sie zachować jednak gdy jest za ciężko i wzrasta poślizg narzędzie jest nieco podnoszone następnie opuszczane włączasz to naciskając dwukrotnie szybkie opuszczanie podnośnika coś mniej więcej tak... zrobiłbym Ci zdjęcie ale niemam tyle nerwów co brzozak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak,ale to jest ta pozycja pływająca do tur-a i hydrauliki,tak jak wcześniej pisałem.

A dla @wiesiu1 chodzi o pozycje pływającą tylnego tuz-a. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

ups,w takim razie nie przeczytalem dokladnie tekstu, ale nie szkodzi w tuz-ie tez mamy pozycje plywajaca.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

nawet nie wiedzialem, ze w fendtcie wyszczegolniaja te pozycje, w sumie to dobrze :lol:

 

co do ustawiania ehr to jeszcze moge dodac by nie nastawiac wartosci granicznego poslizgu ponizej 20%, gdyz ciagnik kolowy 4x4 wykazuje najwieksza sile uciagu dla 16%, wyjatkiem moga byc:

- warunki na polu/trawniku/innym miejscu pracy gdy zalezy nam na ochronie podloza,

- badz posiadamy ciagnik gasiennicowy dla ktorego max. uciag wystepuje przy poslizgu 5% :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiu1    0

chłopaki nie śmiejcie się ze mnie ale naprawde nie mam zielonego pojęcia jak to ustawić. tą fotke co wkleił kosti w mojej instrukcji to nr 157. pokierujcie mnie krok po kroku, bardzo mi zależy, i wyjaśnijcie mi po kolei odnisząc się do rysunku kostiego. C na ile procent ustawić?? Co to jest E?? jak to włączyć?? natomiast G włącza się jak na pokrętle od głębokości ustawi się 9, ale pług wtedy wpada po sama rame. i o co chodzi z regulacją poślizgu?? i ustawienie tego poślizgu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

po pierwsze przejrzyj te tematy:

http://www.agrofoto.pl/forum/index.php?app=core&module=search&section=search&do=quick_search&search_app=core&fromsearch=1

 

po drugie ciezko bedzie ci to zrozumiec nie siedzac w ciagniku, a jeszcze lepiej bedac na polu z zapieta maszyna i gotowa praca do wykonania

 

 

poslizg:

tym sie praktycznie nie przejmujesz, na poczatek nie gra roli przy ustawianiu ehr, tak jak pisalem daj 20% i sie nie przejmuj (pozniej do tego jeszcze wrocimy).

 

pierwsze co ustawiasz to glebokosc pracy, zrob to przy pozycji silowej. jesli to masz, masz takze ustawiona maszyne, dobry efekt pracy to ustaw wtedy plynnosc ruchu TUZ (pozycja mieszana/silowa/plywajaca) na mieszana, majac pokretlo [P3 z rys. co podal @kosti] zwiekszasz po prostu tolerancje.

zwiekszac ja mozesz praktycznie do momentu w ktorym nie pogorszy sie jakosc wykonywanej pracy. reakcja TUZu uczyni prace bardziej komfortowa, chroni uklad napedowy ciagnika i pewnie ma znaczenie przy pagorkach (z czym nie mam do czynienia, wiec sie nie wypowiadam).

to w sumie wszystko co musisz ustawic, jednak jest tak, ze rozne ehr-y maja swoje widzi mi sie i tylko podczas pracy da sie je ogarnac. nie wiem jak wyglada sytuacja w fendtcie niestety, byc moze, sa jakies kruczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Jak juz napisal brzozak ,takie rzeczy mozesz zrozumiec tylko siedzac w ciagniku...tak na sucho to nic nie wyjdzie. Najwazniejsze jest jezdzic i probowac. Jest jeszcze pytanie jaki dokladnie ciagnik posiadasz, czy starszy gdzie numer ciagnika zaczyna sie na "412", a moze juz ten nowszy gdzie na poczatku jest "401". A jest to istotne gdyz w starszym ciagniku jest inna wersja Variotronic. i tam z czego pamietam nie ma symbolu pozycji plywajacej.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiu1    0

brzozak bym chetnie poczytał to wszystko co tam jest w tym linku ale niestety tam nie mam nic, macie racje że przekonam się jak ustawiać dopiero jak bedę siedział w ciągniku i pracował z maszyną, ale jest zima i bym chciał teoretycznie podejśc do tematu, żeby wiedzieć co i jak ustawiać wiosną, bo na chwile obecną nie mam nadal zielonego pojęcia

 

moj fendt jest nowy i oznaczenie w homologacji 401. ale dziś byłem w garażu i strzeliłem pare fotek i wiedze że wyświetlacz sie różni od tego co wrzycił kosti, nie ma poślizgu kół.

post-20355-126399719164_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    17

Elektroniczna regulacja poslizgu jest tylko na zyczenie, widocznie chciales zaoszczedzic 5 € i nie wziąłeś tej funkcji. :lol:


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj