Skocz do zawartości
bizonwb

Zawór bezpieczeństwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zawór
bizonwb    0

Witam mam problem z ustawieniem zaworu bezpieczeństwa serwomechanizmu w moim ursusie.Konkretnie kupiłem nową pompe wspomagania, już na karcie gwarancyjnej było napisane o tym zaworze a konkretniej by go ustawić.Nie mogłem znaleść żadnej literatury na ten temat więc pojechałem do agromy do mechaników i zapytałem na co oni powiedzieli że skoro chodził tyle lat na starej pompie bez grzebania to najlepiej tego nie dotykać :D No i było ok przez ok 2 tygodnie i pompe szlak trafił.Gdyby ktoś dysponował jakąś wiedzą w tym temacie i chciałby się nią podzielić byłbym wdzięczny!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wpsowa692    1

Z tego co wiem to powinien być ustawiony na 80 atmosfer.Wyciągnij go ze zbiorniczka i sprawdź czy nie jest zatarty albo nadmiernie podkręcony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronom83    2

Pewnie ktoś go podkręcił żeby stara pompa miała ciśnienie a nowa tego zabiegu nie wtytrzymała:) kóp nowy zaworek i po sprawie albo wyreguluj stary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

arassso    3

a ja swój miałem na maxa na starej podkrecony na nowej z dalej juz dwa lata na maxa mam i jest ok pompa działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavvelek    1

Ten zawór jest wkręcony w zbiorniczek na olej od góry. Są do niego z lewej i prawej strony przykręcone rurki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey38    12

Koledzy a gdzie znajduje się zawór bezpieczeństwa układu hydraulicznego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey38    12

Mam problem z opadajacym podnosnikiem na rozgrzanym oleju nawet na wysokich obrotach ma ciężko podnieść myślicie ze to może być zawór ?? Jest to ciągnik 1614 .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Na początek sprawdził bym zawór i pierścienie na tłoku, jeżeli są ok to wina leży w rozdzielaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×