Skocz do zawartości
RolnikTomasz

Polagra 2010

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Polagra
pati    10

To dobra będzie można w spokoju wszystko pooglądać i porobić foty. :blink:


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

to co codziennie o 13 pod na stoisku john deera pod maszyna 8R??ja bede w sobote kto bedzie w sobote na bank??

Ja bede w sobote :unsure:


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalk    22

wiec co moze jakas fotka agrofotowa:) a nie wiecie czy prezes Yacenty bedzie??:unsure:


Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

michal18    0

ja na 100% będę w czwartek i mam nadzieję że nie będzie zbyt dużych tłumów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Ja też będe w sobote i niedziele. Zostaje na dni. Mam nadzieje że nie będe żalowal. Jeśli ktos mieszka na trasie : Bedlno-Kutno-Kolo-Konin-Września-Poznań to mogę zabrać w sobote.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    39

Na 99% wpadnę w czwartek :unsure:


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Czyli w czwartek też o 13 pod 8R? :unsure:

 

Myślę, że zdążę, bo jeszcze brat musi tak do południa na uczelnię.


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też będę w piątek ze szkołą ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michalk    22

zalamka umiesz czytac?? wystarczy ze przeczytasz dwa posty w gore sie dowiesz kiedy...


Rolnictwo to moja pasja a pasje trzeba pielęgnować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

mam pytanko czy ktos kto bedzie na premierach w czwartek reflektuje po targach na browar/sznapsa/cokolwiek?

mam pociag powrotny o 20, a targi sie koncza o 17, wiec 2 godziny mozna uprzyjemnic sobie pobyt ;[


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No ja sie wybieram w czwartek chyba ale na browara to nie za bardzo bo autem bede jechał. ;[ przy okazji w końcu sprawdze ile mi autko spali w trasie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

Ja będę w czwartek, ale ze mną browar nie wchodzi w grę: <18. ;[ Co nie wyklucza spotkania o 13 pod 8R. ;[


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

kurna niby wyzywaja polakow od alkoholikow, a na takim duzym forum nie mozna jednego porzadnego pijaka spotkac ;[


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

hee, ja bym Ci nie odmówił na pewno, gdybym był w czwartek. Niestety mam trochę pracy w ten dzień i przyjeżdżam w piątek. I na browara też pójdę ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Ja może będe w czwartek jak uda mi się auto skompletować. A wogóle tak bym nie pił bo będe sam autem i pozatym ogólnie też nie pijam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FARMER1313    1

Noja też z dużym bólem muszę odwówić ;[ bo ze szkołą jadę i wracamy szybciej a jeszcze trzeba w autobusie sobie drogę powrotną umilić ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek    5

@brzozak2 zapraszam w piątek zabieram ze sobą połówkę pałacowej i bronxa na powrót tylko że jadę ze szkołą ;[

 

 

A wie może ktoś na 100% czy z kartą klubu Agrar Card wystarczy że pokaże się ją w recepcji i to wystarczy żeby wejść za free?? Czy trzeba się jeszcze gdzieś logować czy coś?? Z tym zaproszeniem od korbanka też jest tak samo?? ;[


Wszystko co da się powiedzieć, da się powiedzieć prosto, a czego nie da się powiedzieć o tym trzeba milczeć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

może będe sobota/neidziela kto będzie w jednym z tych dni? W piatek na 100% powiem wam ;[

PS. Mam nadzieje że jakieś pamiątki będą czapki itp? Bo ja koleżance obiecałem że cos przytargam jak nei no to jakiego NH trzeba wyciagnąć ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pati    10

No ja też liczę na "łupy wojenne". ;[ Sister sobie smycz do kluczy zamówiła, a mama długopis. ;[


Czy świeci słońce, czy leje deszcz, John Deere 7530 moja maszyną jest. :)
www.tractordata.com____www.konedata.net Ile koni, który rok, prędkości i pojemności.
Nie każda morda pasuje do Forda, nie każda menda pasuje do Fendta, nie każda ździra pasuje do John Deera. :-D
JOHN DEERE 7530 -----> my dream... super maszyna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

E ja czapeczke obiecałem... ;[ Czarna, czerwona lub zielona czyli jakie widziałem wogóle to MF, Case, Zetor, Pronar, John Deere ;[


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez KarolinaNowicka
      Centralne Targi Rolnicze 2017 + IV Forum Sektora Wołowiny
      Kto się wybiera??? 

      Podobno są dofinansowania do autokarów, ktoś coś wie?
      Pozdrawiam!
    • Przez Piters182
      Witam. 4 wolne miejsca na Agroshow, wyjeżdżam z Lubelskiego w sobotę rano.
    • Przez Rene
      Jak w temacie:)Ciężko znaleźć jakieś zbiorcze info o targach rolnych w sieci.
    • Przez Radzio15
      Witam. Czy ktoś może ostatnio zdawał kategorię T w Białej Podlasce lub gdzie kolwiek indziej. Mam parę pytań.W jakiej kolejności należy podłączyć i odłączyć przewody? Co należy sprawdzić przed rozpoczęciem jazdy? Co sprawdzić po podłączeniu przyczepy ? I na co należy zwrócić uwagę.
    • Przez agrorobert
      Witam!
      Ostatnio dostawca oleju napędowego poinformował mnie ze od 1 kwietnia będzie mógł wlewać paliwo tylko i wyłącznie do zbiorników do tego przeznaczonych (dwu płaszczowych) ponieważ za nie stosowanie się do tego grożą kary dla dostawcy jak i odbiorcy.
      Wiec z tego co zrozumiałem konieczny będzie zakup zbiornika dwu płaszczowego z atestem.  Z tego co się orientowałem owe zbiorniki kosztują nie mało i nie chce mi się wieżyc ze niektóre małe gospodarstwa je kupią. Jestem ciekaw co wy myślicie na ten temat? 
       
×