Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Czy ja wiem czy akurat w tym ciągniku przydają się aż 32 biegi? Ja mam 16 i jeszcze nie zdażyło się aby brakowało mi jakiegoś przełożenia pomiędzy, chyba ze potrzebujesz go do jakiś specjalistycznych prac, wtedy rzeczywiście 1 może być za szybka :)

Opublikowano

A jak myślicie, czy warto zamiast reduktora biegów pełzających wziąć amortyzowaną oś i kabinę?

Edit: Ile kosztuje w nim pierwszy przegląd wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i po ile mth?

Opublikowano

jezeli nie masz zadnych specjalistycznych upraw w ktorych wykorzystywane sa bardzo niskie predkosci to olej sobie taka skrzynie. uwazam ze miekka oska jest duzo sensowniejsza opcja bo przyda sie na polu jak i w transporcie...

Opublikowano

Nie mam pojęcia, @krolikNH ma TS 115-A jest to bezpośredni poprzednik T6030 różniący się praktycznie tylko oznaczeniem i mocą silnika (całe 2 km)

 

 

w nowych wprowadzono silniki comon rayly

Opublikowano

Żadne common rail nie wprowadzono silnik różni się tylko mocą, raczej wiem co mówię skoro od roku posiadam taki ciągnik :) Owszem sria T6000 jes także na CR ale są to wersje Range Command i Power Command.

Opublikowano

A jak jest wydajność orki pługiem zagonowym 4x35 lub 4x40 na godzinę pracy i przy jakiej głębokości?Ile da radę zrobić na godzinę 3m gruberem, a ile 3m agregatem uprawowo-siewnym(biernym na hydropaku z siewnikiem amazone d7 zwykłe redlice) na 4-6klasie ziemi o zróżnicowanym ukształtowaniu - gł równiny i pagórki?

Opublikowano

Uff, z obawą czytałem Twój post czy nie podasz jeszcze przy jakim ciśnieniu atmosferycznym w hPa ma być podana ta wydajność :) Trudno jest coś powiedzieć tak na temat wydajności ogólnie wszystko zakeży od konkretnych wraunków pracy, operatora itd. Jedno co Ci mogę powiedzieć że w trudnych warunkach wydajność orki z pługiem 4x40 kształtuje się gdzieś w granicach 1,20 ha/h

Opublikowano

JA CI POWIEM TAK: lepiej wziasc 80 konnego zetora jak 100 konnego new hollanda...:)

 

Cytowanie poprzedniego posta + nieuzasadniona wypowiedź = %

Koleś jesteś Śmieszny New Holland JEST jednym z najlepszych ciągników , A główniate i słabe zetory to najgorsze ciągniki na Świecie ...żal mi cię jeśli Tak śadzisz tak dla porównania to New holland 80konny jest lepszyy niź zetor 120koni więc sie nie musisz ośmieszać

 

Koledzy co warto dołożyc do wyposażenia NH t 6030 plus? Jakie opony będą najlepsze?

Armortyzowaną Oś , Szerokie 600setki zawsze lepsza i wieksza przyczepność

pZdr :)

Opublikowano
więc sie nie musisz ośmieszać

 

Odezwał się :) Możesz podać jakieś konkrety? Bo ja np nie mam żadnego NH i Zetora i nie wiem czemu NH 80 konny jest lepszy niż 120 konny Zetor :)

 

Szerokie 600setki

 

A widziałeś kiedyś wąskie? :)

Opublikowano

Weź sobie 600 - będą uniwersalne.W tej mocy do John Deere miałbyś węższe opony w standardzie, ale moim zdaniem 600 o wiele lepsze, z tego co widzę na necie, można wybrać też 650 ale to już musiałbyś mieć orkę na sporą szerokość (bruzda) więc 600 bym brał osobiście.

Ktoś wyżej proponuje Ci Deutz-Fahra, ja osobiście wyśmiałbym tą sugestię - DF ma większą awaryjność, droższe ceny części, udźwig dużo mniejszy niż podają, zresztą Deutz-Fahr to to samo co Lamborghini...więc sam wiesz.

 

Znam ludzi co mają 6030 i 6050 Plus i 6070 Power Command i wszyscy oni chwalą je bardzo.Ponoć mało palą.

Opublikowano

A wiec tak:

T6020 jest wersją 4-cylindrową, czyli mniej

spali ale za to szybciej będzie schodzić z obrotów

T6030 jest moim zdaniem lepszy.

Jednak co 6-tka to 6-tka, może trochę więcej spali ale na pewno się to opłaci.

A o jakiego dokładnie chodzi Ci tur-a???

Opublikowano

witam ja posiadam t 6030 delta i jestem bardzo z niego zadowolony jednak odradzałbym branie do niego tur-a ponieważ nie należny on do zbyt zwrotnych ale wszystko jeszcze zależny od tego do jakich prac miałby mies zastosowanie ja miałem wziąć tur-a do mojego jednak zrezygnowałem bo w szopie nie miałbym możliwości dobrego wybrania obornika. mam małe wjazdy do buchty a jednak to nie to co stara 80:D

Opublikowano

igorass

T6010, T6020 w wersjach wyposażenia Delta, Plus, Elite oraz T6040 i T6060 Elite to modele 4 cylindrowe z silnikiem o pojemności 4,5litra. Reszta modeli w serii T6000 to modele z silnikami 6 cylindrowymi o pojemności 6,7l.

Jeśli chodzi o Common Rail to nie jest on dostępny tylko w modelach Delta i Plus, natomiast Elite oraz Range i Power Command to ciągniki z silnikami Common Rail.

Opublikowano

Wczoraj byłem u dealera NH i myślę że kupię T6030 delta ze skrzynią EC kosztuje 170 netto. Nie opłaca się chyba brać T6010 i T6020 gdyż ten pierwszy na takim samym wyposażeniu kosztuje 160 netto a drugi 167 netto. Są to ceny katalogowe od których otrzymamy upust którego wielkość zależy od dealera.

 

Podstawowa różnica pomiędzy delta a resztą z serii T6000 to TUZ o 1t słabszy i mniejsza wydajność pompy hydraulicznej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Czekaj_0
      Witam mam problem z ciagnikiem nh t6050 a mianowicie mam biegi polowe wbita chce ruszyc ciagnie przez 10cm i wyswietla N na ekranie i wbija na luz czasami biegi zalapia i jest mormlanie podkresle ze przy szosowych nie ma tego problemu wie ktos czemu tak sie moze dziac?
    • Przez pio46
      Witam T 6050 przestał pokazywać prędkość jazdy , wyświetla się 0,00. Jaka może być przyczyna , gdzie szukać czujnika prędkości?
    • Przez Czekaj0
      Od jakiegoś czasu w moim new holland t6050 slychać dziwne stukanie w okolicach prawego boku silnika, podczas pracy na wolnych obrotach tego nie ma albo jest tak cicho że tego nie słychać podczas wkrecania się na obroty bez obciążenia słychać lecz gdy obroty przestaną rosnąć tylko będą np na najwyższych to z powrotem tego nie słychać, przy obciążeniu np pod górkę słychać to cały czas, turbina nowa zawory wyregulowane prosiłbym o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny 
    • Przez Patrykxd
      Witam powie mi ktoś jak spuścić płyn chłodniczy ww wymienionym modelu? Jest jakiś korek spustowy czy trzeba wąż odkręcić? I jaki płyn najlepiej zalać?
    • Przez niesmialy83
      Wie ktoś jak ustawić godzinę w formacie 24 godzinnym ? Mój ciągnik, to New Holland ts115a . Normalnie godzinę można ustawić , ale tylko w formacie 12 godzinnym . Na przekręconym kluczyku na zapłon, przytrzymuje przycisk "h"- lewy z prawej strony i ustawiam godzinę, ale tylko do 12 godz. 

       
      Czy muszę kliknąć jakiś dodatkowy przycisk? 



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v