kamil5421

Co sądzicie o New Holland T6030

Polecane posty

igorass    33

Czy ja wiem czy akurat w tym ciągniku przydają się aż 32 biegi? Ja mam 16 i jeszcze nie zdażyło się aby brakowało mi jakiegoś przełożenia pomiędzy, chyba ze potrzebujesz go do jakiś specjalistycznych prac, wtedy rzeczywiście 1 może być za szybka :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A jak myślicie, czy warto zamiast reduktora biegów pełzających wziąć amortyzowaną oś i kabinę?

Edit: Ile kosztuje w nim pierwszy przegląd wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych i po ile mth?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzesio31    4

jezeli nie masz zadnych specjalistycznych upraw w ktorych wykorzystywane sa bardzo niskie predkosci to olej sobie taka skrzynie. uwazam ze miekka oska jest duzo sensowniejsza opcja bo przyda sie na polu jak i w transporcie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Pierwszy przegląd po 50 godzinach pracy, koszt ~ 900 zł Dopłata za jednoobwodową pneumatykę 800 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A ile kosztuje następny przegląd i po ilu mth?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Następny jest po 350 ale nie wiem ile kosztuje, wtedy jest wymiana oleju w tylnym moście także pewnie sporo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

W jakich jeszcze podzespołach i po ilu mth jest przegląd?

EDIT:Kto oprócz ciebie na AF jeszcze posiada takiego lub podobnego new hollanda tej serii?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Nie mam pojęcia, @krolikNH ma TS 115-A jest to bezpośredni poprzednik T6030 różniący się praktycznie tylko oznaczeniem i mocą silnika (całe 2 km)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Ile masz mth w twoim New hollandzie? Czy miałeś w nim jakieś awarie?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie mam pojęcia, @krolikNH ma TS 115-A jest to bezpośredni poprzednik T6030 różniący się praktycznie tylko oznaczeniem i mocą silnika (całe 2 km)

 

 

w nowych wprowadzono silniki comon rayly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Żadne common rail nie wprowadzono silnik różni się tylko mocą, raczej wiem co mówię skoro od roku posiadam taki ciągnik :) Owszem sria T6000 jes także na CR ale są to wersje Range Command i Power Command.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A jak jest wydajność orki pługiem zagonowym 4x35 lub 4x40 na godzinę pracy i przy jakiej głębokości?Ile da radę zrobić na godzinę 3m gruberem, a ile 3m agregatem uprawowo-siewnym(biernym na hydropaku z siewnikiem amazone d7 zwykłe redlice) na 4-6klasie ziemi o zróżnicowanym ukształtowaniu - gł równiny i pagórki?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Uff, z obawą czytałem Twój post czy nie podasz jeszcze przy jakim ciśnieniu atmosferycznym w hPa ma być podana ta wydajność :) Trudno jest coś powiedzieć tak na temat wydajności ogólnie wszystko zakeży od konkretnych wraunków pracy, operatora itd. Jedno co Ci mogę powiedzieć że w trudnych warunkach wydajność orki z pługiem 4x40 kształtuje się gdzieś w granicach 1,20 ha/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JA CI POWIEM TAK: lepiej wziasc 80 konnego zetora jak 100 konnego new hollanda...:)

 

Cytowanie poprzedniego posta + nieuzasadniona wypowiedź = %

Koleś jesteś Śmieszny New Holland JEST jednym z najlepszych ciągników , A główniate i słabe zetory to najgorsze ciągniki na Świecie ...żal mi cię jeśli Tak śadzisz tak dla porównania to New holland 80konny jest lepszyy niź zetor 120koni więc sie nie musisz ośmieszać

 

Koledzy co warto dołożyc do wyposażenia NH t 6030 plus? Jakie opony będą najlepsze?

Armortyzowaną Oś , Szerokie 600setki zawsze lepsza i wieksza przyczepność

pZdr :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    40
więc sie nie musisz ośmieszać

 

Odezwał się :) Możesz podać jakieś konkrety? Bo ja np nie mam żadnego NH i Zetora i nie wiem czemu NH 80 konny jest lepszy niż 120 konny Zetor :)

 

Szerokie 600setki

 

A widziałeś kiedyś wąskie? :)


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    500

@Maciej przestań się ośmieszać człowieku i zejdź na Ziemię albo zajmij się zabawkami od NH i przestań pisać te bzdury na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
w2004    0

Weź sobie 600 - będą uniwersalne.W tej mocy do John Deere miałbyś węższe opony w standardzie, ale moim zdaniem 600 o wiele lepsze, z tego co widzę na necie, można wybrać też 650 ale to już musiałbyś mieć orkę na sporą szerokość (bruzda) więc 600 bym brał osobiście.

Ktoś wyżej proponuje Ci Deutz-Fahra, ja osobiście wyśmiałbym tą sugestię - DF ma większą awaryjność, droższe ceny części, udźwig dużo mniejszy niż podają, zresztą Deutz-Fahr to to samo co Lamborghini...więc sam wiesz.

 

Znam ludzi co mają 6030 i 6050 Plus i 6070 Power Command i wszyscy oni chwalą je bardzo.Ponoć mało palą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekRolnik    0

A wiec tak:

T6020 jest wersją 4-cylindrową, czyli mniej

spali ale za to szybciej będzie schodzić z obrotów

T6030 jest moim zdaniem lepszy.

Jednak co 6-tka to 6-tka, może trochę więcej spali ale na pewno się to opłaci.

A o jakiego dokładnie chodzi Ci tur-a???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam ja posiadam t 6030 delta i jestem bardzo z niego zadowolony jednak odradzałbym branie do niego tur-a ponieważ nie należny on do zbyt zwrotnych ale wszystko jeszcze zależny od tego do jakich prac miałby mies zastosowanie ja miałem wziąć tur-a do mojego jednak zrezygnowałem bo w szopie nie miałbym możliwości dobrego wybrania obornika. mam małe wjazdy do buchty a jednak to nie to co stara 80:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszCh    0

igorass

T6010, T6020 w wersjach wyposażenia Delta, Plus, Elite oraz T6040 i T6060 Elite to modele 4 cylindrowe z silnikiem o pojemności 4,5litra. Reszta modeli w serii T6000 to modele z silnikami 6 cylindrowymi o pojemności 6,7l.

Jeśli chodzi o Common Rail to nie jest on dostępny tylko w modelach Delta i Plus, natomiast Elite oraz Range i Power Command to ciągniki z silnikami Common Rail.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Syty    0

Wczoraj byłem u dealera NH i myślę że kupię T6030 delta ze skrzynią EC kosztuje 170 netto. Nie opłaca się chyba brać T6010 i T6020 gdyż ten pierwszy na takim samym wyposażeniu kosztuje 160 netto a drugi 167 netto. Są to ceny katalogowe od których otrzymamy upust którego wielkość zależy od dealera.

 

Podstawowa różnica pomiędzy delta a resztą z serii T6000 to TUZ o 1t słabszy i mniejsza wydajność pompy hydraulicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj