kamil5421

Co sądzicie o New Holland T6030

Polecane posty

kamil02052    0

JA CI POWIEM TAK: lepiej wziasc 80 konnego zetora jak 100 konnego new hollanda...:o

 

Cytowanie poprzedniego posta + nieuzasadniona wypowiedź = %

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9
JA CI POWIEM TAK: lepiej wziasc 80 konnego zetora jak 100 konnego new hollanda...:o

Niby czemu lepiej zetora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
goolman19    1

Witam :o ja mam NH 6020 plus :) juz zrobiłem 70 motogodzin i jak tak będzie to sprawuje się pięknie ;[ piękna maszynka :) polecam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Zerknij w mój profil, mam T6030 od prawie roku pod zdjęciami dużo jest opisów tego ciagnika, moich spostrzeżeń itd.

Co do wypowiedzi kolegi @kamil02052 (o ile nie jest multikontem autora tematu :o ) to wcale bym go tak nie piętnował, jak dla mnei coś jest na rzeczy . . .

Odpowiedzi na Twoje trzy pytania:

- najniższe zanotowane spalanie 12 l. najwyższe 19 l. (wartości na godzinę pracy)

- nie są awaryjne

- przy stosowaniu odpowiednich maszyn przeznaczonych do ciągników tej klasy, nie podnosi przodu przy pługu lub agregacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Ja o tych Newholland'ach też słyszałem dużo pochwał za parametry, komfort, wydajność, mała a wsumie zerową bezawaryjność [narazie ;[ ] ale sąsiad w transporcie porównywał go z 1224 to NH spalił dużo więcej, ale za to szybciej dojechał.

Liczb nie znam ale mówił że różnica prawie o połowę większa :o

Masa przyczep była porównywalna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho    0
Witam. Interesuje mnie NH T6030 i chce sie dowiedzieć czy to dobry wybór ? ;[
-Ile Pali

-Czy są awaryjne

-Czy nie podnosi w nim przodu przy pługu lub agregacie

 

Ja mam NH T6030 PLUS. Maszynka jak ta lala.

Zetora 110 km ma moj szwagier to sie nawet nie umywa do mojego cacka!!!

Szczerze Ci polecam tą maszynke, kupilem ja w lutym zrobilem 200 mth, bezproblemowy i przyjemny w uzytkowaniu.

 

jesli bedziesz mial jakies konkretniejsze pytania wal jak w dym, pozdrawiam :o

 

Posta piszemy tylko w oknie "białym"!

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stacho    0
-Ile Pali

-Czy są awaryjne

-Czy nie podnosi w nim przodu przy pługu lub agregacie

 

moim zdaniem za te pieniadze nic lepszego nie dostaniesz

w 4 obracalnej chodzi jak ta lala, w 3m agregacie uprawowo-siewnym nic zlego sie nie dzieje

co do spalania dokladnie nie liczylem ale moim zdaniem na 1 ha wychodzi mniej niz moim Ursusem 5314

awari na 200 mth nie bylo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Czy na 50ha gospodarstwie t6030 da radę zastąpić u1224 w takich maszynach jak gruber phu żukowo 3m 7łap (bez zabezpieczeń), pług zagonowy 4x35cm kverneland resorowy i agregat uprawowo siewny 3m unii grudziądz z wydźwigiem na jeden siłownik i siewnikiem amazone d7 ty30 z normalnymi lejkami?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Tak, bo ciągnik ma podobną moc, ale lepsze przełożenie [więcej i lepiej się pokrywają], do tego ma mocniejszy podnośnik i wydajniejszą hydraulikę.

Nie powinien mieć żadnych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Tylko boję się, że będzie mu podrywać przód. Co o tym sądzicie?New holland jest krótszy od u1224. Czy ma ktoś z was doświadczenie czy jest dość długi do tych maszyn?Z gruberem, to nawet u1224 trochę przysiądzie.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Kwestia dopilnowania kompletu obciążników jeżeli bierzesz deltę, bo w lepszych wersjach nie powinno być fuszerki. U mnie jest komplet obciążników na przodzie czyli około 1000 kg i podnosiłem już ciężary typu heder od kombajnu na 2 metrowym wysięgniku i nigdy przodu nie poderwało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Czyli ten ciągnik ze względu na to, że jest nowocześniejszy jest nie do porównania z u1224. A czy nadaje się on do tura, czy nie bardzo?

EDIT: czym różni się wersja delta od pozostałych?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Bez urazy kolego, ale trochę dziwne pytania zadajesz :D Czemu nie można go porównywać z U1224 przecież chodzi tutaj o przedział mocy a nie to czy któryś jest nowocześniejszy, a czemu miałby się nie nadawać do tura? Proponuję najpierw wejść na stronę NH i poczytać a w razie jakiś szczegółowych pytań co do ekspolatacji pisać tutaj :D . Oto bezpośredni link do strony z opisem serii Delta: http://agriculture.newholland.com/poland/p...spx?nhpid=T6000 DELTA jest tam na zdjęciu ciągnik z turem także ta wątpliwość powinna zostać wyjaśniona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Broszurę już ściągnąłem wcześniej. Niestety nie ma w niej zbyt wiele informacji i dlatego tutaj się o to pytam. Co warto dokupić do podstawowej wersji?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Obowiązkowo klimatyzację - w tej kabinie bez klimy nie idzie wysiedzieć nawet w pochmurny dzień, może napiszę Ci co ja mam w swoim a czego nie ma w postawowej specyfikacji: fotel pneumatyczny, klimatyzacja, siedzenie instruktora(pasażera) z pasem bezpieczeństwa, haki tylnego zawieszenia kat.3, sterowanie podnośnikiem spoza kabiny, komplet obciążników na przód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A o ile twój był droższy od podstawowej wersji i ile ostatecznie kosztował?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Hmmm to dobre pytanie bo ogólnie ciągnik był przeznaczony na pokazy a ja "sprzatnąłem" go na dzień przed nimi, akurat taki potrzebowałem akurat był to wzięliśmy, ogólnie kosztował rok temu 198 tyś. ale dali spory upust za płatnośc gotówką, teraz po takiej cenie na pewno nie kupi T6030 :D

Acha jeszcze mi się przypomniało apropos wyposażenia - mam jeszcze dodatkowy obwód hydrauliki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj