Skocz do zawartości
Ferdek07

TUR 6 z ciągnikiem Lamborghini serii R.3 EVO

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Lamborghini
Ferdek07    62

Polmot wprowadził nowy rozdzielacz do ciągników r3 bezpośrednio w magistralę olejeową, czy to taka rewelacja, czy tylko papranie w hydraulice przez serwis? czy to ma aż tak duże znaczenie że tur jest podpiety bezpośrednio a nie w giazda z tyłu?

Czy warto się tym zainteresować przy doborze ładowacza?

http://www.warfama.pl/ więcej o tym w zakładce nowości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

takie rozwiązanie to nie nowość, no może w warfamie, ale nie w innych firmach widziałem takie rozwiązania już w kilku ciągnikach i to wcale nie nowych a tych 20 letnich, rozwiązanie jest to dobre pod warunkiem że będzie dobrze zrobione i nie zaszkodzi w żaden sposób ciągnikowi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    3

Ja w moim MF4455 też mam podpiętego bezpośrednio do hydrauliki i nie sądzę żeby to było aż takie "papranie" przez serwis,bo dołączany jest na zewnątrz dodatkowy "rozdzielacz"i w niego jest podpięty ładowacz.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

b0gdan    85

z tego co się orientowałem, to wszystkie nowe ładowacze Stoll, Qucke i MX są wpinane bezpośrednio w hydraulikę ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Ładowacze stoll do r3 montowane są bezpośrednio w hydraulikę, a co do paprania w hydraulice to nie wiem jak to jest podłączone, ale coś nie mam zaufania do serwisu oraz czy taki rozdzielacz w hydraulikę montują gdzieś na jakimś przewodzie czy wymontowują pompę hydrauliczną do tego czy co tam tworzą no czy ta nowość nie będzie dopiero testowana na użytkownikach ?

Polmot chyba jako jedyny z polskich producentów wprowadził to rozwiązanie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    85

Właśnie sprawdziłem jak to jest wpięte w MF :o Przewód zasilający jest wpięty z tyłu za gniazdami hydrauliki, zaś powrotny bezpośrednio w obudowę tylnego mostu, więc żadnej ingerencji w ciągnik tam nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Więc czy tak naprawdę takie rozwiązanie poza oczywiście tym że mamy wszystkie gniazda wolne ma aż tak duży wpływ na szybkość reakcji ładowacza i obciążenie pomp hydrauliki, czy przepływ przeza samo szybkozłącze jest aż tak zdławiony żeby to obciążało w dużej mierze hydraulikę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

złącza raczej nie zdławiają hydrauliki a niewłaściwie(patrz o za małym przepływie) dobrany rozdzielacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    3

ja mam podłączony ładowacz do tej kasety (dołożona dodatkowo)zasilanie i powrót(powolny),a spływ oleju (szybki)podłączony jest z tyłu ciągnika do "szybkiego powrotu"


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

To jest bardzo dobre rozwiązanie i bezpieczne , bo jest dodatkowo zamontowany rozdzielacz podpięty bezpośrednio do magistrali olejowej, i tylne gniazda są wolne, oczywiście praca ładowaczem jest dużo szybsza:):(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

@Focus wychodzi na to ze nei tylko Biedaszki stosują to rozwiązanie, równiesz Mrągowo ciekawe jaki jeszcze polski producent?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

Myśle ,że dealer do każdego ładowacza zastosuje takie podłaczenie na życzenie klientawink.gif nasz klient nasz pan!biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To jest bardzo dobre rozwiązanie i bezpieczne , bo jest dodatkowo zamontowany rozdzielacz podpięty bezpośrednio do magistrali olejowej, i tylne gniazda są wolne, oczywiście praca ładowaczem jest dużo szybsza:):lol:

Wyjścia masz wolne, ale oleju od tego nie przybędzie, także nie wiem skąd ma się wziąć szybsze podnoszenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

chyba chodziło o to że nie a oporów jakie stawiają złącza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nawet przy zdławionym przepływie pompa poda tyle samo oleju, wzrośnie tylko jego temperatura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

Przy podłączeniu pod gniazda z tyłu dławi sie pompa, a przy podłączeniu bezpośrednio pod magistrale olejową nie ma tegorolleyes.gifmoże pompa poda tyle samo oleju , ale w późniejszym czasie kolegowink.gif ruchy ładowaczem są bardzo szybkie i płynne, to zależy też od wydajności pompy oczywiście, ale porównałem już ,bo mój sąsiad ma taki sam ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

@Fokus07 będziesz miał ł 106, a czym się różni ł 106 od ł 104, kilka razy przewineło się tutaj że ł106 ma tylko mocniejsze siłowniki od ł104, ale nigdzie na necie nie ma folderu z ł106 a jak coś znalazłem to wynika z tego że ł106 jest jednak trochę dłuższy i wyżej podnosi, więc pewnie nie jest taki sam jak ł104 czy wie ktoś coś konkretniej na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszczu    0

Przy podłączeniu pod gniazda z tyłu dławi sie pompa, a przy podłączeniu bezpośrednio pod magistrale olejową nie ma tegorolleyes.gifmoże pompa poda tyle samo oleju , ale w późniejszym czasie kolegowink.gif ruchy ładowaczem są bardzo szybkie i płynne, to zależy też od wydajności pompy oczywiście, ale porównałem już ,bo mój sąsiad ma taki sam ciągnik.

Jeszcze dobrze wiedzieć, że każdy metr przewodu hydraulicznego to też pewne opory przepływu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

@Focus, to warfama chwali się że to nowość, a w Twoim agromaszu ł106 będzie bezpośrednio podpięty, to do tego ł106 zapożyczyli to z warfamy, czy poprostu agromasz taki skromny i robi swoje ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez HorPol65
      Witam!! Mam takie pytanie jaki tur da rade zalozyc do 60-tki??
    • Przez mlody456
      Chce zamontować tur na 80-tke, wiadomo krajowego producenta, tutaj zastanawiam się nad inter-tech it 1600, metal-technik mt02, hydromet xtreme-1, metal-fach t229 czy coś innego? Na olx kosztują ok. 12 500zł bez osprzętu a nawet taniej Poza tym w inter techu są różne malowania/nalepki i to jest też różnica w jakości? Prosiłbym o szybką pomoc bo chce jeszcze przed 1 pokosem zakupić
    • Przez FAGROSsc
      Założyłem nowy temat w którym chętnie pomogę każdemu w doborze ładowacza czołowego do ciągnika nowego na gwarancji jak i też tych najstarszych, mniejszych i większych. Jeśli ktoś ma wątpliwości chętnie pomogę w wyborze producenta jak i też w doborze osprzętu. 
    • Przez buchaj
      Witam,
      Potrzebuje tura do tego ciągnika, który służył by mi głównie do załądunku bel słomy i siana oraz obornika. Z tymi belami chodzi głównie o to aby dało się ułożyć 4 warstwy w stodole. Co możecie mi polecić???
    • Przez adamek1942
      Witam mam pytanie dlaczego są 2 rożne ceny tego ładowacza 15.500 i 12.500 brutto i pisze w obu przypadkach ze jest to cena razem z ramą górną  i dolną, kompletny bez żadnych dodatków.
×