Zetorek7711

Co sądzicie o massey ferguson 675

Polecane posty

Kacu    4

Właśnie to mnie zastanowiło, ale to idzie zrobić.


Zapraszam do oglądania moich fotek.
Jesteś ze świętokrzyskiego??Napisz na PW!!
Sprzedam rozdzielacz do Ursusa C-330(ten na błotnik).
Info na gg o PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdynad    6

idzie tylko najgorsze to zrobić zawór pod pedałem. Ja najprędzej zrobie przeczepy najazdowe


MF-235

Ursus-4514
MF-690

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcat    0

mf jest konstrukcyjnie bardzo podobny do ursusów serii 4512, 5314, 6014 itp. silnik ma moc od 68 do 90km (ten drugi z turbo), kabina nie jest za duza ale ma plaską podłogę, komfort jest wiekszy niz w ursusach z kabinami agro,

 

biegi ma w podłodze - 3 dżwignie ale za to synchronizowane biegi oprocz 1 (takie skrzynie ursus ma w opcji), WOM jest sterowany hydraulicznie bez wciskania sprzegła, hydraulika zewnetrzna ma tez niezależną pompe, pneumatyki to nie ma w zadnym ;)

 

 

podsumowując model godny polecenia, mało pali, mocny silnik i podzespoły, prosta budowa, przystepne ceny

 

jest dobra alternatywa zamiast c 360, mowią ze te serie 675 -690 sa niezniszczalne i cos w tym musi być :D


live is too short......................drive URSUS more

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio był piękny na allegro MF 675 miałem go już jechać obejrzeć ale koleś mówi że już sprzedany chciałem wymienić za ursusa C360.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdynad    6

Kolega wyżej napisał całkowitom prawde tylko jest jedno źle bo skrzynia jest synchronizowana tylko oprócz 1 i R wiem bo sam mam 690


MF-235

Ursus-4514
MF-690

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal20    0

witaj Ferdynad pisałeś że wymieniałeś pierścionki w pompie hydraulicznej przy mf 690. jak wyjąć tą pompę?? i jakie są te pierścionki??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
snopek4    4

Pierścionki podejda od Ursusa 4512, ale by wyciągnąć pompę trzeba rozpołowić ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal20    0

w jaki sposób rozpołowić ten ciągnik?? ile jest tych pierścionków i gdzie dokładnie one się znajdują??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kondzior    0

Jak masz taka oferte to kupuj ja mam tez MF 675 i go sobie chwale ma on 68 km i wystarcza mi. Mało pali jest bardzo ekonomiczny. Jego zaletą jest to że jest szybki bo jedzie prawie 40km/h. Ja przed zakupem MF myslałem o zetorze ale każdy doradzał mi że lepiej mf bo zetory więcej pala i jest w mf lepszy konfort pracy. Ja nierobiłem zetorem ale w moim MF jest KONFORT:D heheheh

 

POZDRO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdynad    6

Rozpołowić trzeba na złączeniu skrzyni z mostem. Pierścionki znajdują się w pompie trzeba ja rozkręcić i powinny znajdować się na tłoczkach. Jak coś to pisz na gg


MF-235

Ursus-4514
MF-690

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcioIZY    1

Witam wszystkich. ja tez przychyle sie do powyzszych wypowiedzi i polecam Ci te MF 690 lub tez 675 . mój wujek jakies 3 lata temu kupi tez 690 i jest z niego bardzo zadowolony malo pali , mocny i jak na ciagnik z przewdnim napedem bardzo zwinny. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuki19    2

idzie tylko najgorsze to zrobić zawór pod pedałem. Ja najprędzej zrobie przeczepy najazdowe

Po co robić można gotową kupić Nowa Przyczepa-Wywrotka z hamulcem najazdowym (785253645) - Aukcje internetowe Allegro to jedyny producent polskich przyczep z hamulcem najazdowym obecnie na rynku, zachodnie 2 razy droższe :) minusem takich przyczep jest ograniczenie dopuszczalnej masy całkowitej do 5T :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

ja posdam MF690 bez przotka [...]

 

 

Massey Ferguson ma przodka. Jest nim chociażby Massey Harris.

 

Ludzie, używajcie jakichś sensownych określeń (nie mówię już że fachowych - tego nikt nie wymaga). No i uważajcie na ortografię, bo robić błędy w tak prostych wyrazach to wstyd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Z częściami nie ma problemu. Niektóre drobiazgi pasują od 255, inne (nie tylko drobiazgi bo np. tarcze sprzęgłowe, elementy silnika itp) pasują od nowszych Ursusów, inne można zamówić w sklepie. Wszystko jest dostępne a ceny nie są wygórowane. Trzeba po prostu pytać w sklepach. Problem tym mniejszy, że te ciągniki zwykle się nie psują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja pracuje na mf 675 z turem. do tura to on raczej stworzony nie jest bo troche za lekki i tył podrywa ;) ale w sumie dobry ciągnik tylko ostatnio z przednim napędem coś mi się stało bo tylko na jedno koło ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Kiedyś byłem w handlarza za 3512 i stał obok odpicowany 675, zainteresował mnie, ale jednak stwierdiliśmy ze odpada bo za drogi (39 tys) i odpicowany był na sprzedaż, ty pospawane podmalowane itp. <_<

około 1 km dalej był znów podobny zestaw ciągników i tam stał ten sam za 35 tys i to z turem :o co lepsze nie był odpicowany, tylko stał ściągnięty z zagranicy, tak jak przyglądałem się to jezeli jakieś cześci były wymieniane to na oryginalne i ogólne zadbany. ;)

 

I teraz się zastanawiamy czy już nie lepiej dołożyć te 7 czy 8 tys i kupić coś takiego, i to jeszcze z turem, dlatego co o tym myślicie?? sam obstawałem za 3512 ale jak czytam o nim to widzę z samych superlatywach :D i mam na niego ochotę :)

u nas miałbym być to ciągnik niby jako główny, ale to malutkie gospodarstwo, i raczej więcej by chodził z przyczepą ładować ziemię itp.

 

Tylko interesuje mnie spalania, i jak to jest z tą pneumatyką?? można założyć, zrobić, wyczarować ?? :D

Dodam ze ma przodek :)

 

Co o tym myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fartom    11

ile jest w nim biegów

 

12+4

 

Kiedyś byłem w handlarza za 3512 i stał obok odpicowany 675, zainteresował mnie, ale jednak stwierdiliśmy ze odpada bo za drogi (39 tys) i odpicowany był na sprzedaż, ty pospawane podmalowane itp. <_<

około 1 km dalej był znów podobny zestaw ciągników i tam stał ten sam za 35 tys i to z turem :o co lepsze nie był odpicowany, tylko stał ściągnięty z zagranicy, tak jak przyglądałem się to jezeli jakieś cześci były wymieniane to na oryginalne i ogólne zadbany. ;)

 

I teraz się zastanawiamy czy już nie lepiej dołożyć te 7 czy 8 tys i kupić coś takiego, i to jeszcze z turem, dlatego co o tym myślicie?? sam obstawałem za 3512 ale jak czytam o nim to widzę z samych superlatywach :D i mam na niego ochotę :)

u nas miałbym być to ciągnik niby jako główny, ale to malutkie gospodarstwo, i raczej więcej by chodził z przyczepą ładować ziemię itp.

 

Tylko interesuje mnie spalania, i jak to jest z tą pneumatyką?? można założyć, zrobić, wyczarować ?? :D

Dodam ze ma przodek :)

 

Co o tym myślicie ?

 

ja mam takiego, z pneumatyką dość dużo roboty, on ma hamulce do przyczep hydrauliczne. u mnie chodzł ten sezon z prasa claas44 i spalił chyba mniej niż w tamtym roku 255, bo i nie trzeba go było zyłować. ogólnie fajny traktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

witam chce kupić mf 675 ale jest uszkodzona skrzynia 2i 3 nie wchodzi tylko zgrzyt możę ktoś wie coś na ten temat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    703

ursusy są na licencji MF,seria 600 to 5314,też mnie kusi zamienić mojego 5314 na starszego MF,może się nie bedzie psuł??

Dla czytających w celu sprostowania: Ursus kupił licencję na ciągniki serii 500 i bez kabiny 200, nie było wtedy serii 600. Ursus 5312/14 to odpowiednik MF575 lub MF275 (bez kabiny komfort.) Ursus 4512/14 to odpowiednik MF565 ( tak nie MF575 - to jest prawie to samo tylko większa moc, ale silnik, skrzynia itd tak sama). Dodatkowo w naszych ursusach montowano skrzynię 8+2 bez wzmacniacza momentu a w odpowiednich MF były rówinież dostępne już ze wzmacniaczem 12+4. Tak w celu sprostowania aby ktoś później nie żałował zakupu

MF590 - zależnie od wersji ma tylko inny silnik A4.248 - to praktycznie to samo co A4.236 tylko ma większe tuleje, tłoki i pierścienie i uszczelkę pod głowicę, reszta to raczej to samo, bez problemów z częsciami.

 

witam chce kupić mf 675 ale jest uszkodzona skrzynia 2i 3 nie wchodzi tylko zgrzyt możę ktoś wie coś na ten temat

Jakby był to 575 ze skrzynią 8+2 ( pierwsze wersje, nie wiem jak teraz ale ponoć w opcji można było kupić z 12+4, ale tego nie wiem) to można w ciemno kupować ale 675 z 12+4 to uważaj. Skrzynia super tylko drogie części. Jeśli Cię interesuje ten ciągnik to jakiegoś mechanika co zna się na skrzyniach tych od mf zabierz ze sobą niech zobaczy.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad055    33

a jak włączysz zapłon to 2 kontrolki sie swiecą od smarowania w silniku i ładowania.a te czerwone kontrolki w górnym rzędzie co oznaczają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrev1822
      Witajcie. Otóż mam problem z MF 690 83r. Dzisiaj byłem w polu z gruberem 2.2m na 9 łap. Niby wszystko ok ale nie wiem jak ten ciągnik powinien iść. Na 1 biegu głównym środkowa do przodu a prawa do tyłu. I tu moje takie zaniepokojenie tak jakby nie wkręcał się na obroty pod obciążeniem raz zbiera dobrze a raz dusi się i schodzą mu obroty. Druga sprawa to to że jak wracałem do domu gruber w górę i na asfalcie 3 bieg na najszybszym przełożeniu i w pewnym momencie jakby coś go zaczynało dusić. Schodził z obrotów. Zatrzymałem się sprzęgło i gaz do oporu i ledwo ledwo i zaczął się wkręcać. Ewidentnie brak mocy. Podobnie zauważyłem jak ciagalem przyczepę że zbożem że nie ma siły pod delikatne wzniesienie. Musiałem redukować. Co może być? Pompa wtryskowa wtryski? Luzy ustawiałem już zaworowe na 0.3mm a ompe chcialem oddać ale gdzieś po robotach polowych. Doradzcie może ktoś miał taki przypadek
    • Przez deymonnn
      Kupiłem MF 255 i mam problem z podnośnikiem. Mianowicie cały czas jest maksymalnie podniesiony ( regulacja dźwignią od regulacji siłowej nic nie zmienia tzn nie ma żadnej reakcji) natomiast przy użyciu dźwigni od regulacji pozycyjnej są następujące objawy. przy ustawieniu na zakres regulacji ciśnieniowej przy minimalnym wydatku (dźwignia max do przodu) i obciążeniu ramion podnośnik opada natomiast po zwiększeniu wydatku lub przesunięciu w zakres regulacji pozycyjnej podnośnik idzie w górę i słychać jak pompa pracuje. Jeżeli ktoś miał taki problem proszę o pomoc bo nie chcę się za dużo narozbierać. Poprzedni właściciel jak pomajstrował przy tej dźwigni pod siedzeniem ( zmiana hydrauliki z podnośnika na zewnętrzną) i dźwignią od hydrauliki zewnętrznej uruchomił podnośnik że niby działał normalnie. Inna uszkodzona rzecz to WOM (jest ukręcony wałek włanczający przekaźnik i WOM chodzi cały czas w położeniu biegów zależnych) być może to ma jakiś związek. Od wtorku zabieram się za naprawę więc proszę o jakieś wskazówki
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, 2 miesiące temu w moim mf 255 wystąpił problem, zaczął w dużych ilościach pobierać olej. Oddałem go do mechanika bo niestety w temacie perkinsa jestem ciemny jak noc. Mechanik stwierdził że przyczyną były zdecydowanie za ciasto ustawione zawory i że silnik jest w bardzo dobrym stanie i nie trzeba nic robić prócz ustawienia zaworów. przy okazji wymieniony olej i wszystkie filtry. ciągnik pracował ok 2 godziny z rozsiewaczem i 4 godziny z pługiem 2 skibowym, zauważyłem jednak że ciut oleju ubyło, olej jest czysty, dobrze się nawet nie ubrudził. ciągnik ma moc,nie kopci, brzmi zdecydowanie lepiej jak przed ,,remontem,, Tak powinno być? silnik przy cięższej pracy ma prawo ciut oleju brać?
    • Przez rumcajsm10
      Witam serdecznie, Mam problem z EHR w MF3065, przestał działać z dnia na dzień, sterownik Autotronic, napięcia na złączu C1 pomierzone zgodnie ze wskazówkami w odnalezionym temacie i wszystko jest poprawnie (masa, stały+, napięcia po alternatorze 13,8v). Czujnik położenia ramion wygląda że ok oporność pomiędzy skrajnymi pinami 43,3 a pomiędzy sąsiednimi po 22 om. Nie jestem pewny zasilenia tego czujnika, gdzieś w książce wyczytałem że niby pomiędzy 6,2 a 7,2v prąd przemienny...? Ja nie mogę się tam niczego domierzyć, do tego środkowy pin w tej kostce zasilającej jest cofnięty (czy tak powinno być?). Jakie napięcie powinno być na zasileniu tego czujnika i na jakich pinach? @marian3p wygląda że Ty masz dużo wiedzy w tych tematach, może masz jeszcze jakieś pomysły? Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam Paweł.
    • Przez podkarpacierolnik71
      Witam
      w moim mf3070 licznik nie nabija motogodzin. Obroty pokazuje motogodzin już nie liczy . Pytanie moje gdzie  ten kabel zielony od kostki(zdjęcie) ma być podłączony?
      napiecie na nim pokazuje 7,8v
      z góry Dziekuje za pomoc 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj