Skocz do zawartości
bolid20

[czosnek] ile z hektara?

Polecane posty

seba13044    0

Ja tam nie wiem sadze pierwszy raz i chyba ostatni raz w czwartek pryskałem na robaka i grzyba. Nawet nawozu już nie daje zobacze co bedzie. Już myślecie że będzie gotowy za miesiąc u mnie liść ładny ale cebula ma od 1-2cm średnicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
StaMat11    0

Ja stosowałem środi z intermagu bo producen jest na rzut kamienia a brałem srodki takie jak do uprawy cebuli tak mi polecili w intermagu a odnośnie o porade to ja mam pytanie bo tesz sadze pierwszy raz a mam harnasia ,kiedy pryskać ostatni raz na grzyba i robaka ,pędów jeszcz nie obcinałem bo jeszcze wszystkich nie było ale myślę że w tym tygodnu trzeba będzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Aneta86    0

Zależy jaki środek na opakowaniu powinno być napisane patrz cebula i będzie np.14 dni przed zbiorem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lary58    0

witam wszystkich mam pytanko czy pryskacie jeszcze czosnek na robaka na grzyba. czy już mu ta pogoda nie zaszkodzi?

 

przepraszam za pytanie ale cos komputer mi fiksuje i ostatnie 3 strony forum wyswietlil mi dopiero teraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolek81    0

Trafimow chyba haczkę zgubił ? ;-)

 

Wrzucie jakieś fotki jak wasz czosnek wygląda .....

 

Pozdro dla wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
magdaW    0

Tak sobie czytam na jakim jesteście etapie i ... mam pytanie. Czy u kogoś nie ma jeszcze pędów? Jestem z lubelskiego i jak dotąd nic się "nie wykluło". Czosnek Harnaś sadzony 15-30 listopada (były dwa rzuty sadzenia i w żadnej partii nic nie ma).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafimow    0

Trafimow chyba haczkę zgubił ? ;-)

 

Wrzucie jakieś fotki jak wasz czosnek wygląda .....

 

Pozdro dla wszystkich

 

Hehe hakałem jakiś czas temu ale sporo się przyjęło z powrotem bo w kółko padało. W środę się zabiorę i będzie czyściutko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba13044    0

A co do chwastów to wiadomo że czosnek nie moze mieć chwastów, ale jeśli są to jak bardzo urośnie mniejszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
s4lim3    2

seba sadze że nikt na to pytanie Ci nie odpowie, bo sadzonki (ząbki) ząbkom nie równe, więc nie z każdego wyrosnie czosnek taki sam, skoro sa w chwaście i urosną np. na 2jke to nie wiesz jakie urosną bez chwastu, a jak na nastepny rok chwastu nie będzie i urosną na jedynke to już nie wiesz dlaczego - inne sianie, inna pogoda, inne ukorzenienie, wczesniej / później kopany ,wcześniej / później pęd obrywany itd

 

u mnie znowu deszcz, a raczej ulowa. W środe może sie wypogodzi to pokropie na grzyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamildd22    0

Wie ktoś czy jest już czosnek w Krakowie i po ile ?????

Edytowano przez kamildd22

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

pytanie do znawców co z czosnkem zbitym przez grad, tzn liście poutrącane będzie coś z niego?? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamildd22    0

nic z niego nie będzie, miałem 2 lata temu tak i lipa jaki był taki został a było to akurat przed pędowaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wolek81    0

witajcie..

ja już jestem tydzień po pędowaniu, obcinałem skręcone pędy przed zgrubieniem,

ale jak widzę pędy dalej rosną ... znowu je ciąć ? czy już nie trzeba ?!?!?

Jeśli pędowałem 4-5 czerwiec kiedy mogę spodziewać się zbioru, mam Harnasia ..

Rusek już też po pędowaniu, ale bardziej zielony od Harnasia ... zapewne później dojdzie...

Sadziłem dwa w ten sam dzień tj 24 wrzesnia 2012...

Jak myślicie kiedy będzie zbiór ......?!

 

Jakie odżywki polecacie po pędowaniu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

pęd i tak będzie rosł , a kwiatek jak go utniesz to bedzie sie rozwijał na ziemi, zbiór lipiec zapewne..ja polecam coś z agroleaf tylko dość drogie odzywki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trafimow    0

Przeglądając to forum widziałem już że odpowiedzi na pytania typu mieszania środków grzybobójczych z odżywkami są na tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

z jednego kwiatka coś 30-40 z harnasia orientacyjnie bo nie liczyłem nigdy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz00    0

Dzięki Sebo za odpowiedz.Jeszcze 1 pytanie kolego .Nie wiem ile mam zostawic kwiatkow zeby uzyskac 10 kg nasionek na odnowienie plantacji.pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×