Zaloguj się, aby obserwować  
fulton

MF 3060-Chłodzenie turbiny po pracy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
fulton    7

Witam:) mam takie pytanie czy po dluższej pracy Turbina musi przestygnąć na wolnych obrotach czy można odrazu zgasić traktor? Prosze o odp Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseon    1

lepiej zeby przestygla ja jak gasze TDI to zawze po wiekszych katingach czekam na wonlych obrotach az troche ostygnie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie musi się chwilę wystudzić dlatego lepiej jak sobie pochodzi na wolnych obrotach.I ważne jest aby gasić ciągnik jak jest na obr jałowych czyli najniższych bo jak będziesz gasił na wysokich Turbina nie będzie miała odpowiedniego smarowania silnik nie pracuje a turbina tak.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Konedata nie podaje turbiny w tym modelu.Możliwe że były produkowane z Turbiną konedata nie podaje wszystkich wersji możliwości tak np:jest z moim kombajnem Class Mercator według tej strony ma silnik 6cyl Perkinsa a mój ma 4cyl wynika z tego że do końca nie należy wierzyć konedacie :D.Zasada jest prosta silnika z wyposażonego z turbiną nie wolno raptownie zatrzymywać gdy ma jeszcze wysokie obroty bo turbina będzie jeszcze jakiś czas kręcić się siłą bezwładności i łożyska nie będą smarowane wiele osób nie zwraca na to uwagi.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez santiago2502
      Witam panowie. 
      Problem polega na tym że mój MF 6140 tak jakby stracił sprzęgło.. tzn na polu po wciśnięciu sprzęgła i wrzuceniu biegu po chwili zaczął jechać (gdy sprzęgło było w dalszym ciągu wciśnięte).  Mierzyłem już ciśnienie 17bar na tej złączce pod kabiną i sprawa wygląda trochę dziwnie... jest niby 0 bar ale jak wcisnę sprzęgło to wzrasta do ponad 17 bar i spada powoli do 0 bar, a sprzęgło jakieś dziwne jest miękkie i nie idzie wrzucić biegów... Do wysprzęglika dochodzi 17 bar bo mam wpięty manometr przy. Prosił bym o jakaś sugestię bądź jakieś sugestię...  Może ktoś wie jakie powinno być ciśnienie dokładnie tam przy tym złączu serwisowym pod kabiną ? 
    • Przez Artur1986
      Mam pytanie. Massey Ferguson 3085 mam luzy na ramionach tylnego podnosnika wariuję mi przy pługu obrotowym. Chce się dowiedzieć jak wymienić ramiona i wałek. Żeby wysunąć wałek przeszkadza bak paliwa więc moje pytanie czy trzeba dźwigać kabinę albo odkręcić samą pokrywe?
    • Przez Matus96
      Witam. 
      Mam problem z turbina w mf 3065. Ciągnik zaczął brać olej i brakowało mu mocy. Po diagnozie mechanika kazał zregenerować turbine i zrobić pompę paliwowa oraz wtryski. Po złożeniu ciągnika moc wróciła, ale po przejechaniu 4km przy turbienie pokazal się olej. Ciągnik wrócił do mechanika który stwierdził że turbina była źle zregenerowana i kazal jechac na gwarancje. Turbina zrobiona jeszcze raz po złożeniu stało się dokładnie to samo. Mechanik twierdzi, że jest to nie możliwe i nie wie gdzie leży przyczyna. 
      Zdjęcie jak to teraz wygląda.
      Miał ktoś podobny problem lub może ktoś wie coś się dzieje?? 

    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez maxifarmer
      Mam problem, dokładnie z kontrolką żółwia, a mianowicie podczas zapłonu zapalają się wszystkie kontrolki prawidłowo, ale gdy wrzucę wolny bieg i jadę, wtedy lampa z żółwiem nie zapala się, a zając chodzi prawidłowo. Co może być przyczyną niezapalania się tego żółwia??
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj