Skocz do zawartości
Gość peres100

zetor 12145 zapalanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Gość peres100   
Gość peres100

mam problem z moim zetorem oralem nim do 2 w nocy i wszystko bylo dobrze. rano chce go zapalic krecilem tak dlugo az sie rozladowal i nic. uklad paliwowy sprawcony i wszystko czyste , wymienilem filtr powietrza i po 2km zaciagania wkoncu zapalil i chodzil dobrze. jak jest cieply zapala od razu a jak zimny to znowu nie daje sie uruchomic.

co moze byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    2

zapowietsza ci sie pompa wtryskowa albo filtry paliwowe albo pompa reczna na pompie wtryskowej zasysa powietsze

najlepiej zrob tak podpompowuj paliwo pompka reczna w trakcie podpompowywania odpowietszaj filtry i po filtrach pompe wtryskowa ale cały czas pompujesz i wkretakiem odpowietszaj odrazu zaskoczy zmienn uszczelki miedziaane

 

ciekawe jak go zaciagałes jak ma wspomaganie a bez niego nie da sie jechac za bardzo :) zrob to co napisałem i w tedy pogadamy ja tak miałem w bs-ie

moj 12145 takiego problemu nie ma :)

 

 

 

jak bedziesz miał problemy z nim to pisz na pw bo mam dwa to miałem troche zabawy z nimi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

juz tak odpowietrzalem i nic nie dalo.

 

a zaciagac mozna bo jak silnik sie kreci to i wspomaganie dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sobol91    9

Witam .panowie chciałbym odświeżyć temat bo nie potrafię znaleźć jak się ustawia początek wtrysku w zetorze 12045. Gdzie można zobaczyć znaki na kole zamachowym . Proszę o dokłada odpowiedz. Wiem jak się to robi w c 360 ale zetora kupiłem wczoraj i chce sprawdzić wszystko aby było jak książka pisze. Kupiłem instrukcje napraw pff i nie pisze nic jak to zrobić. Tylko ze trzeba ustawić a brak konkretów. Czy instrukcja obsługi zawiera wszystko co potrzebne. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    489

Z  prawej  strony  na  dole  , przy łączeniu  silnika  i skrzyni  pośredniej  jest  wkręcona  śruba , na  bodajże  12  klucz  .

Wykręc  ją  i  włóż  odwrotnie  [ powinna  być  cienka bez  gwintu]  kręcąc  kołem  przytrzymuj  ją , jak  wpadnie  w  otwór  w  kole  zamachowym  ,  masz  punkt  początku  wtrysku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol91    9

Bardzo dziękuję Mariusz. Jutro sprawdzę cały układ zasilania bo ciężko odpala na zimno mam kupione filtry ostojnik kranik jutro sprawdzę moc ma mało kopci szybko wchodź na obroty. Ale jak chwilkę .pochodzi pompka do pompowania nie chodzi i nie mam jak przepompowac przed pierwszym startem.

Edytowano przez sobol91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×