Polecane posty

00hodowca00    0

w dowodzie prawdopodobnie bedzie 92 km bo u mnie mam moc znamionową wbitą :)

decyzja zapadla na nowego maseja co powiecie warto bylo kupic go za 150 tys netto

 

decyzja juz zapadla na maseya nowego za 150tys netto co sadzicie dodry wybor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
00hodowca00    0

Najprawdopodobniej standard po ile ci euro liczyli? Cena w sumie dobra.

ful wypas brak tylko resorowanej kabiny i przedniej osi zaznaczam jest to rocznik 2010 co sadzicie dobry to wybor ciagnika jakie sa jego mankamety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolek12    82

Co masz na mysli "full wypas"? co do osi to chyba sie pomyliłeś bo amortyzowana os w tym modelu nie wystepuje (5435)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemper    0

ful wypas brak tylko resorowanej kabiny i przedniej osi zaznaczam jest to rocznik 2010 co sadzicie dobry to wybor ciagnika jakie sa jego mankamety

za 150 tys to dobrze.gdzie taką cenę wynegocjowałeś.Mnie dealer krzyknął 160tyś oczywiście za MF5435

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Patrząc na 54xx i inne ciągnik to faktycznie można powiedzieć, że standard to full wypas.

Jako dodatki można dokupić np:

zaczep hitch

resorowana kabina

biegi pełzające i super pełzające

ścięta maska, dach visio roof, obniżona kabina slim

przedni tuz i wom

autotronic

podgrzewanie bloku silnika

w wyższych modelach resorowana oś i łączony wydatek hydrauliki

Do tego różne kombinacje kół i opon oraz dodatkowe obciążenie.

 

Fajnie było by gdyby dołozyli funkcje autodrive choćby z serii 62xx gdzie automatycznie zmieniane były półbiegi. No ale może kiedyś.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Masseyy    0

Ja mam MF'a 5470 od niedawna. Jestem w 100% z niego zadowolony. Super obsługa ciągnika i w ogóle. W orce spalanie ok. 13 -14 l z Ibisem LS 3+1. Mój MF kosztował 220 000 + VAT.

Edytowano przez Masseyy

MF 5470, Pronar 82SA, Ursus 3512, Weidemann 3006 i Bizonek Z056 xD Macie pytania w sprawie trzody?? Pisać!! Pomogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel26d    0

Witam

 

Chłopak jak się wam podoba nowa seria MF 5400 z tymi nowymi maskami i sporą zmianą pod nią( brak CR)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jest ładna i dobrze wyposażona, ale mogli by dać w środku nowe zegary jak w 6400.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo0284    0

koledzy mam pytanie,mianowicie odbylem jazde próbna MF 5445 z 2004r rewers mech.skrzynia speed shift 16x16(po jednym pólbiegu) i mam wrazenie jakby ciagnik ten hamował,poprostu po zdjeciu nogi z gazu i wciśnięciu sprzegła wyraźnie zwalnia czy to normalne w tych ciagnikach??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Raczej nie jest to normalne. Prawdopodobnie jakaś usterka skrzyni, jaka to już pytanie do fachowców.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Ja mam podobny model (5465 z tą samą skrzynią tyle, że z elektrohydraulicznym rewersem), jak jedzie "na luzie" to owszem czuć lekki opór stawiany przez skrzynię, ale nie jest on na tyle duży żeby wyraźnie hamował ciągnik.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo0284    0

Dzięki Michał,to znowu u mnie z 1 na 2 to nie raz nie zdążę przełżyć i ciągnik zatrzyma się.jest to możliwe żeby napęd go tak hamował jeśli byłby załączony??A wie ktoś czy jest w tych modelach regulacja hamulcy??może są za mocno podciągniete albo po prostu nie "odbiły"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Aż tak to raczej napęd nie hamuje. Widać sporo mocy na te opory jdzie. Ciekawe jaki jest uciąg?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo0284    0

ogólnie traktor siłe ma tzn przyspieszenie,na pusto idzie jak perszhing.A jesli chodzi o skrzynie to co mogłoby tam tak hamowac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

A czy też tak zwalnia po wyrzuceniu na luz. Czy tylko jak wciśniesz sprzęgło? Czy rewers też ma połozenie neutralne i czy też zwalnia jak go tak przełączysz? Jeśli jeszcze tego nie kupiłes to daj se spokój. Będziesz szukał jgły w stogu siana. A ciągnik wpradzie jeździ ale jak by mial na haku kilka ton. Jak to się ma do zużycia paliwa itd. Jedyna szansa to sprawdzenie hamulców jeśli jest jakaś regulacja. Skrzynie można rozebrac a i tak nic nie znajdziesz. Popatrz dokładnie na śruby przy skrzyni i moście. Czy nie były kręcone może jakiś magik coś naprawiał i źle poskładał. Tak czy tak jeśli jeszcze nie kupiłeś, nie dałeś zadatku zostaw to ciągników jak psów.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Pawlacz
      Witam
      W ciągniku mf 6495 dyna 6 po odpaleniu pokazał się na wyświetlaczu błąd d154. Ciągnik stał w garażu przez całą zimę i miał wyjęty akumulator. Odpalił normalnie ale nie chce ruszyć nie można przełączyć biegów ani nic. Na komputerze po prawej nic się nie wyświetla wchodzi jakby nie miał zasilania. Teraz pytanie od czego jest ten błąd d 154 i czy ten komputer ma jakieś znaczenie czy działa czy nie na jazdę ciągnika że nie mogę przełączyć żadnego biegu. Z góry dziękuję
      Pozdrawiam
       


    • Przez lesio321123
      Witam po postoju odpaliłem ciągnik na drugi dzień i zaczął wyciekać spieniony olej przekładniowy hydrauliczny pomiędzy silnikiem i skrzynia ktoś wie co mogło się nagle stać ?


    • Gość
      Przez Gość
      Mam problem w MF 6475 dynashift wyrzuca mi 1 i 2 bieg i często wyskakują pod obciążeniem co to może być za przyczyną ? 
    • Przez PanPaweł21
      Witam mam problem 
      Zakupiłem już jakiś czas temu MF 6290 i było wszystko w porządku
      Ciągnik od razu nie odpalał za pierwszym ale nie było tragedii 
      W 2 tygodnie temu miałem nim wyjazd i jechałem na pusto bez niczego zauważyłem że jest on bardzo mułowaty i na 4 bardzo powoli się zbiera i nie dymi 
      Tego samego dnia gdy dojechałem na miejsce i chciałem po 1 godzinie odpalić ciągnik nie dało się 
      Musiałem podpapowac pompka paliwa i dopiero tego samego dnia po powrocie stwierdziłem że wymienię oleje i wszystkie filtry 
      Po wymianie i popompowaniu pompka że paliwo wylało się z filtrow odpaliłem ciągnik i zapalił od strzała( dodam że akumulatory nie są zbyt dobre a w tedy długo się ładowal i pewnie to dlatego)(oraz nie odpowietrzalem pompy paliwa)
      Teraz po czasie chciałem nim wyjechać stał około tygodnia bez ruszania i popompowalem trochę pompka i jakoś odpalił pochodził 5 min zgasiłem go i po jakiś 20 min chciałem go odpalić spowrotem i odpalił z wielkim problem bardzo długo kręcił i nie mógł załapać 
      Myślę że nie był to problem z akumulatorem
      Więc dlatego pytam co może być przyczyną 
      Czy paliwo się gdizes cofa?
      Czy coś z pompą jest nie tak?
      Dziękuję za wszelką pomoc 
    • Przez Georg4369
      Witam! Czy posiada ktos legendę do kontrolek w Mf 4255?
      Swieci kontrolka z dwoma kolami zębatymi obok siebie i zebatka z olejem w środku. Ciagnik przestal jechac
      Proszę o podpowiedź gdzie są zlokalizowane filtry hydrauliki w tym ciagniku?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj