Zaloguj się, aby obserwować  
aju13

zetor 7745 brak mocy po remoncie

Polecane posty

DarekD    70
No to by dymił, ale by szedł nawet na dużych kołach, a czy przy remoncie była zdejmowana pompa wtryskowa? Może ktoś nie założył jej "na znaki" Oczywiście są to moje spekulacje, czasami nawet najlepszemu mechanikowi się to zdarza, jeżeli części są dobrej jakości to znaczy że problem tkwi właśnie w czymś takim a'la zapłon.

sprzęgiełko ma podwójny ząb ,inaczej nie da się założyć


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3047

oczywiscie ze sie da spilowuje sie zabek i przy kiepskim silniku lepiej chodzi,a jak zrobisz kapitalke to zakladasz prawidlowo.trudno mi sobie wyobrazic orke na 3 szosowej przy precyzji serwomechanizmu wspomagania, to jak wyglada bruzda :D


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Jest jeszcze jedna kwestia ze nie chce isc. Moze masz źle ustawiony pług?


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roberto866    0

witam kolege mam tez 7745 i z 7-emka do podorywki dawał rade na trójce - a jakie zestawy zastosowałeś bo ja tez osobiście robiłem kapitalny i zestawy naprawcze muszą być 3-pierścieniowe tłoki mają również inna komore spalania- i to nieprawda ze tloki na 3-pierscienie są do turbo -

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlotal    4

u mnie zetorem 7245 wszytskie orki robimy na 2. choc mamy 3 skibowy pług obrotowy 3x30(zmieniony na 4 skibowy 3x35) i zetor spkojnie z nim smiga na 3 ale moim zdaniem jest to za szybki bieg jak dla orki tak jak to mowili moi przedmowcy. podorywke w tym roku robilem ruskim plugiem 3x35 i w niektorych miejscach właczalem 3 i tez sobie radzil ale jak mowie to jednak za szybki bieg co nie zmienia faktu dlaczego twoj nie chce isc z ta 3 w podorywce ;) . moze za szybko wyruszyłes nim w orke 50mth to tez nie tak wiele choc jak my mielismy zetora po kapitalnum remoncie( fakt ze wypadł na okres sianokosow i nie mal ciezkiej roboty do zrobienia) to tez było czuc spadek mocy ale po pewnym czasie silnik sie dotarł i teraz ma moc jak nalezy. moze poprostu jezdzij nim nadal a silnik dobrze dotrze to wroci mu sila takie jest moje zdanie.

 

P.S. troche sie rozpisalem ale mam nadzieje ze wszytsko zrozumiałe


23.02.2008--->23.02.2010 -2 lata na AF

Zetor 7245 i Ursus c330 razem na 6ha ziemi ornej i 4 ha łąk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj