Zaloguj się, aby obserwować  
tommy66692

Kamien synchronizatora/klin

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tommy66692    2255

mam pytanie, jesli wyjmę te wszystkie kliny to nic sie nie bedzie działo? tzn cos nie tak

bo cały czas blokuje mi sie 4 bieg, dzisiaj znowu, zdjąłem dekiel i juz jeden klin wyleciał-drugi sam wyjąłem trzeci nie chce wyjść-nie wiem co robic bo i tak musze jakos z dna skrzyni wydostac te kliny i nie wiem czy bez nich bedzie działało

 

to jest ten klin :(

http://www.agrofoto.pl/forum/Klin-image154701.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezar    0

odświeżę temat, mam ten sam problem, ciągnik zablokowany na 4 biegu, kamienie widać, czuć że są sprężynki, ale za nic w świecie nie mogę ich wepchnąć do tego synchronizatora. co się stanie jeśli je usunę stamtąd? nie będzie synchronizacji? czy wtedy będę mógł cofnąć wodzik na swoje miejsce?

Edytowano przez cezar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Możesz je wyjąć i smigać dalej, no ale oczywiście synchronizacji nie będzie.

Ja tak jeździłem jakiś czas.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2062

Dwa tygodnie temu sąsiadowi zablokowała się 5 w Zetorze 5211.Dzięki pomocy Userów z Af doszliśmy co i jak i wyciągnęliśmy te kamienie.Jak na razie śmiga bez i ma się dobrzesmile.gif


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezar    0

czyli gdy je wyjmę to wtedy będę mógł wepchnąć ten cały synchronizator na swoje miejsce? bo one wyraźnie go blokują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2062

U sąsiada się wysunęły i przyblokowały(jeden całkiem wypadł,dobrze że nic nie narobił)..Wyciągnęliśmy je całkiem i wtedy bez niczego synchronizator(przesuwka) wróciła na swoje miejsce. Próbowaliśmy na "sucho" i nawet bez kamieni płynnie się później przesuwało. Po złożeniu biegi elegancko wchodzą.


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cezar    0

dziękuję wszystkim za pomoc, po wielu próbach wkońcu wpadłem na pomysł aby pokręcić tą cienką zębatką synchronizatora, znalazłem w niej wycięcia właśnie na te kamienie, natrafiłem nimi i wszystko pięknie weszło, podregulowałem trochę widełki aby tak głęboko ten 4 bieg nie wchodził i już jest wszystko w porządku :) wczoraj odśnieżałem nim pół dnia i już nic się nie zakleszczyło :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez janusz14
      mam problem ze sprzęgłem w moim ciągniku a konkretnie w ciągu ostatnich 2 lat wymieniałem 3 razy tarcze sprzęgłowe i raz mi pęknoł na pół cały docisk . teraz narazie jest spokój ale coś mi nie chce do konca wysprzęglać pompke sprzęgłową wymieniłem. jaki może być problem ?
    • Przez Michal3512
      Witam
      Od niedawna stałem się właścicielem zeotra 6245 sprowadzonego ze Finlandi.
      Przy oglądaniu katalogu części okazało się że brakuje w nim cięgna(nr kat. 70112724) hamulca sprzęgłowego.
      Zamontowałem go w miarę sztywno naciągnąłem nakrętką m8, dzwignia z okiem przy skrzyni ustawiłem do oporu czyli przodu w pozycji pionowej  ale wbijanie biegów jest beż żadnych efektów czyli czasem jest zgrzyt czasem nie.
       
      Czy ktoś wie jak prawidłowo wyregulować ten hamulec ? Dodam że ta dźwignia co siedzi przy skrzyni(nr. kat.57112705) bez żadnych oporów ręką  chodzi do tyłu(jest w poziomie) i do przodu(jest w pionie). . Może to ona nie działa, może jest już wyrobiona szczęka(nr. kat.57112714 ?


    • Przez centier
      Dzień dobry,
      Rozpoławiałem ciągnik i siłą rzeczy rozbierałem na części pierwsze sprzęgło, wymieniłem tarcze oryginalne czeskie. Złożyłem wszystko jak było (ktoś składał tak na yt) ustawiłem dźwigienki sprzęgła w odległościach 25mm i 37mm od tarczy. Po połączeniu silnika ze skrzynią okazało się że łapkom brakuje ok 10mm żeby te dostały do łożysk oporowych. (kilka lat temu mechanik robił mi sprzęgło i koło zamachowe było mocno przetaczane czy to może być tego wina?) Czy jeśli łapki przestawię bliżej łożyska i zmienią się odległości między łapkami a tarczą znaczy będą większe niż te 25 i 37mm to sprzęgło będzie pracowało poprawnie ? Czy wymienić koło lub dospawać coś do łapek ?
    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie z racji że w moim zetorze czeka mnie generalny remont skrzyni biegów pomyślałem czy dałoby radę włożyć skrzynie od zetora Proximy 90. Z wyglądu są takie same a ta z Proximy ma dodatkowo rewers. Czy jest to wgl możliwe i czy będzie wszystko pasować? Dzięki za odpowiedź 
    • Przez massey3085
      Witam  mam taki problem  z moim zetorem gdy pracuje z opryskiwaczem rozlancza mi wom zatrzask sprawdzony  na wodziku rowki pod zatrzask  też ok  
      Czy wymienię ta przesowke która łączy  walki beż wyciągania  kosza  salelit  bo to jest dosyć  długa tuleja  i niewiem czy taka operacja jest możliwa beż dużego rozbierania  ciagnika 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj