Skocz do zawartości
agromar1991

Jakie macie Farmtrac'e

Polecane posty

farmtraczek    1

ja mam 3 lata farmtraca 80 4WD wymieniałem w nim w przodzie w dufsze cześć bo skrzypiał ale to już musi tak być bo tak dopracowali rozdzierało mi chłodnice bo za dużo dokręcałem korek ale taka mocna spręrzyna była ale teraz nie dokręcam i jest git a po za tym to jest fajny traktorek:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek826    28

Ja mam FT 80 4WD z turem z Biedaszek Małych z 2004 roku - 3658 mtg zero awarii!!!

jak i FT 70 4WD z 2006 roku 2000 mtg zero awarii!!!

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Adatan    97

My mamy FT 555dt od marca 2011 B) i juz jest 100mtg ;) i Escort'a 450 ponad 8 lat i chodza bez awaryjnie

<odpukac> ^^

 

 

Sory za podwójny post ;[

Edytowano przez Adatan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ming    3

675 dt :) Prawie 2 lata i narazie wszystko spoko, nie mam na co narzekać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kowal1234    1

ja mam farmtraca 70 od 5 lat przebieg 700 mtg jak narazie był tylko jeden problem mianowicie zbyt sztywna sprężyna od korka w chłodnicy ale teraz wywierciłem dziure w korku i jest ok zresztom z tego co rozmawiałem z innymi posiadaczami tego ciągnika to ta wada była nie tylko w moim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez cyprian1219
      Witam!
      Dzisiaj na stronie farmtraca znalazłem model farmtrac heritage 6075 dt wyglądający jak stary ford. Znalazłem też strone z danymi technicznymi owego modelu, czy wiecie co to ma właściwie być, czy to sprzedają już i cokolwiek innego o tym ciągniku?
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez Maria1980
      Witam, 
      Co może być przyczyną ważenia się oleju podczas wymiany w układzie hydraulicznym w ciągniku Farmtrac 7110? 
      Dodam, że olej jest taki sam jak w oryginale, wg instrukcji itd. 
      Brak już nam pomysłów. Po wymianie przed uruchomieniem ciagnika nic się nie działo, natomiast po jego uruchomieniu  już tak, powstała piana. 
      Bardzo porszę o pomoc, na co zwrócić uwagę? 
      Z góry dziękuję, 
      Maria
    • Przez wojtal82
      witam wszystkich użytkowników farmtraca lub ewentualnie mechaników tych ciągników.
      mam problem z modelem 690 ma ok 3 lata i ok 300mth.
      dochodzą niepokojące odgłosy skrzypienia ze skrzyni biegów i nie wiem jak to "ugryźć"
      podobno wyszła jakaś trefna seria któregoś łożyska na jakimś wałku w skrzyni...
      może ktoś miał taki problem albo naprawiał coś podobnego to proszę o podpowiedź...
      dodam jeszcze że to skrzypienie pojawia się podczas jazdy i do przodu i do tyłu..
       
×