kamil555

części do belarus

Polecane posty

g_eorge    0

Z tego co się orientuje to z częściami do Białorusa raczej nie ma problemów (przynajmniej u mnie na podlasiu). A jeżeli chodzi o ceny to tez są raczej przystępne. W tamtym roku sąsiadowi padała skrzynia w Białorusie to za nową komletną zapłacił 3600!!! W Narwi k/Białegostoku tam są podobno najtańsze cześci do nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

jeśli chodzi o części to na północy wielkopolski (rejon piły, czarnkowa) nie ma problemu z częściami w zachodnio pomorskim na bank wszystko da sie kupić w Wałczu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piecewo    0

jeśli chodzi o części to na północy wielkopolski (rejon piły, czarnkowa) nie ma problemu z częściami w zachodnio pomorskim na bank wszystko da sie kupić w Wałczu

NO i we Wągrowcu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin1987    2

U nas w promieniu 30 km są 4 duże sklepy z częściami do Mtz zawsze pełen asortyment części zamiennych a jak czegoś nie ma w jednym to w następnym jest a jeżeli nie ma w żadnym to za 2,3 sprowadzą a cenowo nie jest najgorzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

u mnie sa czesci do belarusa 20 km od mojego miejsca zamieszkania


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

unie nie mam problemu z częściami zawsze dzwonie albo do Torunia lub do Zakrzewo ale przeważnie to Toruń mam części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

POR Brodnica

ul. Podgórna

Cała gama części, jeśli nie ma na stanie to sprowadzą.

 

 

SMR Rypin

ul. Bielawki

Dośc duża gama części do Belarus/MTZ, a także do innych maszyn.


Technika Rolnicza! (.pl)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

W Toruniu na Chrobrego jest hurtownia części do tego mają je też w każdej agromie Sęp.Kraj. Wągrowiec itp :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj