Misiek123

Ciągniki "zachodnie" UŻYWANE

Polecane posty

macin87    71

To prawda że sprzęt z zachodu ma usterki jedne są większe drugie nieznaczne- głównie dotyczy to kombajnów, ciągników, w mniejszym stopniu pras, itd, a prawie wcale rozsiewaczy, przyczep. Porostu rolnicy zachodni pozbywaja się sprzętu który im daje w kość, a jeżeli nie to starsze ciągniki ale dobre pracują w obejścu (załadunek paszowozu, wycinak, itd.). Jeden kupi mniej uszkodzony sprzęt to co trzeba wymieni i mu śmiga i nie narzeka, a taki co kupi ale o tym nie wie już doj..any ciągnik to co w tym dziwnego jak później narzeka. Żaden ursak nie dochodzi do takiego limitu mth jak zachodni (i nie przesadzajcie że karzdy zachodni ma 20tys. MTH bo to normalnie brednie aż śmiać się chce).

Co do MF to o czym wy gadacie u mnie na 6 to jeden mial robioną skrzynię a jeden wymieniana pompe hydrauliczną- więc czy on taki wadliwy to bym dyskutował

Głupie porównanie też JD do MF- że JD lepszy. Ten pierwszy to mial tyle elektoniki co kot napłakał ;[ , no i tak kretyńska kabina okrągła z słupkiem na środku tuż przed nosem- "zeza można dostać"- ale to już dotyczy konfortu

Karzdy ciągnik ma swoje wady i zalety- ja nawet do swojego mam sporo- ale chodzi tu o konfort bo co do do samego ciągnika to nie mam zastrzeżeń

@Luke16 i spółka jesteście żałośni jak jedziećie po zachodnim sprzęcie- jak byście mieli z nim kontakt to inaczej byście gadali.

A zwłaszcza ty Luke16- co ty tam wiesz i ile masz latek (w innym temacie nawet powiedziałęś że JD jest liderem jakościowo w produkcji pras :) )- poprostu napisłeś tak bo masz. Chlopie troche krytyki nie ma ideau wszystko ma swoje plusy i minusy

a ty tylko zachwalasz tak słodko aż żygać się chce. Widzę że wstręt masz do elektroniki tylko że elektronika prawie wcale nie nawala tylko elementy sterujące (a wiadomo te są już zurzyte jak przez taki okres był używane). Pisałęs też że sprzęgło wymieniałeś w zetorku i dodałeś -"że to standard"- już widze jaki z ciebie urzytkownik ciągniak normalnie szkodam maszyny na twoją noge :o . Twój poziom zamkną sie na poziomie kamienia łupanego więc jak nie nawidzisz elektroniki to wara od komputera i w pole kosą kosić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

ta okrągła kabina w jd nie jest taka straszna, bo i tk masz tłumik na w masce czy to w mf czy jd a w jd jest ten słupek tak zrobiony że pokrywa się z tłumikiem i wcale tak nie przeszkadza można powiedzieć że tak samo przeszkadza jak tłumik w masce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Tylko w jakiej odległości masz od siebie tłumik- to chyba zmienia postać rzeczy. Niebój się ja bym nie krytykowal jak bym nie siedział w nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Panowie jeśli chodzi o starsze JD z okragło kabiną to ją super ciągniki wystarczy się na nich popastrzeć na silnik tyle lat maja i maja suche silniki nic nie cieknie nic nie jest zabrudzone i farba nie odchodzi poprostu to jest klasa sama w sobie JD.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Głupie porównanie Ja widze na codzień JD z zaolejonym blokiem. Przemyśl co piszesz @gago- nie wynoś pod niebiosa JD, karzdy ciągnik wygląda tak ja wygląda.

 

A i mój CASE nie ma zaolejonego bloku i farba nie złazi to co stwerdzasz że to ideał nie ciągnik?!! :o - widać masz pojęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

widzisz marcin mam 20 latek i już trochę przeobiłem w tej pierdzielonej gospodarce dlatego wolę iść do roboty niż się dalej w to bawić... Chłopie jak bym nie robił zachodnim sprzętem to bym nie wiedział mam sąsiadów którzy mają mf'y właśnie z serii 3XXX i wiem co im się sypnie itd... Nie narzekają ci co mają starsze mfy typu 699... Ja nie mówię że zachodnie jest złe ale żeby kupić coś dobrego trzeba się spoooro najeździć i naszukać... mam wstręt i dla tego wolę śmigać starszym JD czy Renaultem bez tej elektroniki niż z nią... mam auto nafaszerowane elektroniką i wiem co to znaczy... ile ja czasu musiałm spędzić i ją nieraz naprawiać... ato Imobiliser padł a to kontrolki się zapalały itd itd... W każdym ciągniku padnie sprzęgło czy to będzie mf, zetor, NH mój zetor duuuużo wychodził w prasie kostce więc dlatego sprzęgło padło i raz padło bo strzelił zacisk... ale jak na razie śmiga bez awaryjnie i oby tak dalej :o ... W prasie też mam w ciul elektroniki czujników że szok i tylko boję się aż coś padnie... ale jeżeli mialem kupić sipme którą się belki nie da zbić to wolałem kupić JD ... I wypraszam sobie użytkowniku Marcinie87 takie słowa ... Rozumie że przydatną rzeczą jest elektronika bo w samochodzie po naciśnięciu przycisku zamykają sie wszystkie drzwi czy szyby no ale dla mnie elektronika a raczej jej napchanie do potęgi entej w ciągniku to nieporozumienie wiadomo kurz wilgoć styki zaśniedzieją i już coś nie łączy... Dzisiaj wycieraczka mi stanęła w zetorze powód nie łączyła dobrze masa pod dachem i już kłopot z taką pierdoła...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

@Luke16 ile mth ma twój zetor?Mój ma 8000mth.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

@marcin87 no może masz rację z tą kabiną może żebym nim dłużej popracował a ni tylko trochę pojeździł to by to może i przeszkadzało ale na pierwszy rzut oka nie aż tak bardzo

 

a co do zalanego bloku i złażącej farby to u mnie w 3p tez jest blok czysty suchy i w oryginalnej farbie która nie złazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Co do JD to kiedyś oglądałem z ojcem JD 2850. Znaleźliśmy go na allegro. Miał wymienione opony na nowe radialne i nowa pompę hydrauliczną. Rok produkcji 1992 a kabiną miał ta kwadratową a nie okrągłą Cena za niego wynosiła 36tys. Zdziwiła nas niska cena oraz to ze sprzedawał go rolnik. Pojechaliśmy 150 km w jedna stronę by go obejrzeć no i z wyglądu ładny ciągnik w miarę, silnik suchy, żadnego wycieku ale po odpaleniu i wyjęciu bagnetu z tej dziury w której się on znajduję wydobywał się dym. Wniosek: silnik zajeżdżony. A wydawał się taki dobry a sprzedawca zapewniał przez tel że wszystko działa bez zarzutów a silnik żyletka.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

look mój zetorek ma 6500 mth od nowości bo jestem a raczej mój tata pierwszym właścicielem... Te stare JD są okropne z wyglądu... to fakt... kamil właśnie nieraz warto dołożyć parę złotych i kupić coś porządnego i nawet przepłaconego ja prasę mogłem mieć za 20 tyś zł a kupiłem ją za 25500zł ale zero awarii i jest w idealym stanie z siatką i szerokim podbierakiem.... podobnie z ciągnikami dzisiaj przeglądałem allegro i znalazłem zetora 7211 za 39500zł ale od pierwszego właściciela i widać po samych fotach że był w ładnym stanie... i takiego bym kupił a nie zarżniętego 7211 za 25 tyś zł... Polak jak ma coś dobrego i to sprzedaje to on dobrze o tym wie i dlatego tak drogo ceni a "złom" stoi po rok czasu na placu....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381

Wiadomo ze lepiej dołożyć na coś lepszego :) a tego JD oglądaliśmy dosłownie 5 minut :o a dołożyłem 10 tys i mam pięknego fendta z turem ;[ ma 12 tys mtg i kupiliśmy go od rolnika w Polsce już. Ciekaw jestem czemu go sprzedawał jak ciągnik jest całkowicie sprawny.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'macin87' ty tu raczej nie masz pojęcia ;[ widziałem już wiele ciągników i za granica i w kraju i gdzie by nie stał jakiś starszy JD to nie miał silnika zaoliwionego ani nic nie ciekło z niego a z innych ciągników to zawsze cos było nie tak w nich. I co pewnie twierdzisz że Case jest lepsze od JD ? Smieszne to :o


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

a ja jednak kupił bym tego za 25 tys pogrzebał w smarach i wiedział co mam a nie 39tys i nie wiadomo co w nim jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

to zależy właśnie jak kto woli my jak kupiliśmy landiniego to z założeniem właśnie remontu ale na szczęście obyło się tylko na blacharce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

@Luke16 kiedyś chwaliłeś ciągniki Renault. Co w nich jest takiego dobrego i dlaczego je polecasz?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

silnik MDW czyli Fendt skrzynia też... czyli wytrzymałość i prawie wszystkie są bez elektryki... nieraz jakaś tam się zdarzy ale to rzadkość... Baaardzo wygodne... no i mają eleganckie zaparcie w robocie ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

:o ;[

Wiadomo ze lepiej dołożyć na coś lepszego :) a tego JD oglądaliśmy dosłownie 5 minut :) a dołożyłem 10 tys i mam pięknego fendta z turem :) ma 12 tys mtg i kupiliśmy go od rolnika w Polsce już. Ciekawestem czemu go sprzedawał jak ciągnik jest całkowicie sprawny.

 

Bo ma 12 tyś mtg :) :)


Każdy sprzęt jest dobry jeśli wykonuje swoją prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

@Luke 16 czy wiesz, do których ciągników zachodnich, które sprowadza twój znajomy są najtańsze części?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseon    1
silnik MDW czyli Fendt skrzynia też... czyli wytrzymałość i prawie wszystkie są bez elektryki... nieraz jakaś tam się zdarzy ale to rzadkość... Baaardzo wygodne... no i mają eleganckie zaparcie w robocie ...

chyba silnik MWM :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiek123    0
@Luke 16 czy wiesz, do których ciągników zachodnich, które sprowadza twój znajomy są najtańsze części?

 

 

Jak sie nie myle to do DF i SAME i LAMBO :o


KPK Kumurun Team - zastępca Prezesa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil16251290    381
:):o

 

Bo ma 12 tyś mtg ;[ :)

 

 

Ale polski rolnik przez 2 lata nie zrobił by nim 12 tys mtg na 20 ha. Nawet jak zrobił ten 1 tys mtg to kupował go już z przebiegiem 11 tys.


Moje posty wyrażają moje zdanie i jeśli ktoś się z nimi nie zgadza to jego problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71
'macin87' ty tu raczej nie masz pojęcia :o widziałem już wiele ciągników i za granica i w kraju i gdzie by nie stał jakiś starszy JD to nie miał silnika zaoliwionego ani nic nie ciekło z niego a z innych ciągników to zawsze cos było nie tak w nich. I co pewnie twierdzisz że Case jest lepsze od JD ? Smieszne to ;[

Ja nigdzie nie napisałem że CASE jest lepszy od JD porprostu takia wypowiedź że nie ma zaoliwionego bloku mnie rozbawiłai że od razu jest najlepszy- stwierdzenie dziewięciolataka. Jak nie wierzysz że JD może mieć zaoliwiony blok i nie tylko to moge skoczyć do sąsiada i pstryknąć foty. Ja poprostu uważam JAK KTO DBA TAK MA a nie odrazu że JD to cud miód malina, jedynie żeby nie obrażać starszych modeli JD powiem że mają za**bista hydraulikę a zwłaszcza wydajność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Co możecie powiedzieć o new hollandzie serii tm?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer120ha    2

A jak się sprawdzają MF 3630,3080 itp.Kto ma...??Jak awaryjność....??


Każdy sprzęt jest dobry jeśli wykonuje swoją prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'macin87' może i tak ale nie były tez złe te starsze JD jak był ojciec we Francji to pytał się niejednego rolnika jakie u nich sa najlepsze traktory i oni mowili że własnie te stare Jd bo są nie do zatarcia i są bardzo suche w porównaniu do innych. Ale masz racje jak kto dba takiego ma tu masz całkowito racje :D

A TM NH podobno sa tyo bardzo silne ciągniki i maja dobro opinie i sa mało awaryjne tak słyszałem od znajomego co jest mechanikiem.


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj