Misiek123

Ciągniki "zachodnie" UŻYWANE

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zbigi123    4

McCormick to identyko Landini tylko kolorem sie rózni. Mf tez ma taki model (niepamietam jaki) bliźniaczo podobny.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Z tego co wiem to McCormick konstrukcyjnie zbliżony jest do ciągników Case serii MX, tyle że Case np 130KM miały silniki Cummins a MC ma perkins.

@Look19, a co do twojej opini na temt MF to chyba wyraziłeś ją jasno kilka postów wyżej więc nie musisz tego wałkować cały czas i powtarzać się.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

o zbieżności konstrukcyjnej było by prościej powiedzieć gdyby @Look19 sprecyzował o jakie modele mu chodzi i z jakich lat przynajmniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

"@mirasek daruj sobie ten sarkazm. Nie możesz przeżyć tego, ze ktoś skrytykuje maszynę którą posiadasz. Wiem, że ursus i zetor sa w stosunku do innych marek technologicznie zacofane, ale jeśli przesiądę się na jakiś zachodni ciągnik, to będzie to coś porządnego, a nie gówniany mf, tylko np. new holland, coś z sdf, john deere, fendt."-look a dlaczego akurat stawiasz NH i SDF wyżej od MF-a ?-moim skromnym zdaniem (tylko mnie tu nie krzyżować z racji posiadania JD proszę :))-właśnie JD i Fendt to taka najwyższa półka (oczywiście jak to wszystko w życiu bywa punkt widzenia zależy od punktu siedzenia-i jeżeli ktoś dajmy na to siedzi w NH uważa inaczej :o )-a dopiero potem reszta świata ba-takiego MF-a pozycjonowałbym zdecydowanie wyżej niż odpowiadającego mu mocą NH.

A teraz się zacznie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33
Zdecydowanie lepiej kupić sobie Zetora i blokadę włączać prawą nogą :o

JD z lat 89-95 to nieporozumienie, już sama okrągła kabina to pomyłka, technologicznie daleko w tyle za serią 3000/3600(zresztą mało jest ciągników tak zaawansowanych technologicznie jak ww. serie).

Kolego bez urazy ale nieporozumieniem jest to co wlasnie wypisujesz. Moze i ta kabia nie jest za piekna ale funkcjonalna dla kierowcy i relatywnie cicha. Gdybys posiadał podstawowa wiedze o JD to bys wiedział ze ciagniki z tamtych lat sa chyba najlepszymi produkowanymi modelami jak do tej pory.To sa słowa serwisantów z JD. Fakt nie maja tyle biegów pod obciazeniem bo tylko po jednym na kazdym biegu ale na pewno nie sa tak psujace jak MF choc z tym to jest bardziej wina operatora niz ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Relatywnie cicha może jest, ale o 9 dB głośniejsza od mojego MF z tego samego rocznika(70 vs 79 db). Kabina w MF jest wg. Ciebie niefunkcjonalna?

Może jeszcze powiesz, że JD 3650 jest bardziej zaawansowanym ciągnikiem niż seria 3000?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

No nie rozumiem tu czegoś-zdaje się że mój JD głośniejszy nie jest od serii 30xx MF-a a ma 75 dB-z kolei te MF-y wydawały mi się głośniejsze :o -a wedle danych mają 71 dB...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseon    1
Relatywnie cicha może jest, ale o 9 dB głośniejsza od mojego MF z tego samego rocznika(70 vs 79 db). Kabina w MF jest wg. Ciebie niefunkcjonalna?

Może jeszcze powiesz, że JD 3650 jest bardziej zaawansowanym ciągnikiem niż seria 3000?

MF ma 77dB a JD 79dB chyba ze porownujesz jakiegos Mfa-a dwu letniego :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

wg danych z konet MF ma 77 dB, a JD 79,5. Nowy MF 54** ma 74dB, ale przy 1500 obr/min jest irytujące jęczenie pomp hydraulicznych, 1400 niema i 1600 też ;[

Edit: Kolega był szybszy :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiek123    0
A czemu tylko z Mf-ami a ty chwalisz zetora ? Co do paliwożeroności mój Mf w MetalFachu spala 6l na godzine a ma 100km i 6 cyl co ty na to ? Mam w nim wałek 540eco i nawet 1500obr/min nie przekraczm i przestań tu oczerniac Mf-y jak ktoś nie chce niech nie kupuje ja polecam te ciagniki są oszczędne mają dużo biegów do każdej pracy jest odpowiednia prędkośc wcale nie sa lekkie bo 4800kg na 100km to nie tak mało

 

 

hahaha mój Ford marzy 5800 kg a ma 125 kucy :o


KPK Kumurun Team - zastępca Prezesa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseon    1
wg danych z konet MF ma 77 dB, a JD 79,5. Nowy MF 54** ma 74dB, ale przy 1500 obr/min jest irytujące jęczenie pomp hydraulicznych, 1400 niema i 1600 też :)

Edit: Kolega był szybszy :o

troszke szybszy ale z tego samego żródla korzystalem ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33
Relatywnie cicha może jest, ale o 9 dB głośniejsza od mojego MF z tego samego rocznika(70 vs 79 db). Kabina w MF jest wg. Ciebie niefunkcjonalna?

Może jeszcze powiesz, że JD 3650 jest bardziej zaawansowanym ciągnikiem niż seria 3000?

Czy ja napisałem ze jest??? Przeciez napisałem za ma tylko jeden bieg pod obcizeniem i nie napisałem ze w MF nie jest kabina funkcjonalna wiec nie szukaj zaczepki bo widze ze na ta przypadłosc choruje wielu posiadaczy MF. Ale nie kabina człowiek robi w polu tylko reszta ciagnika ktora w JD serii 3xxx nie odbiega wcale MF a przy tym jest na pewno mniej awaryjna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MF 3645 1995. Pod pełnym obciążeniem ma 74 dB, na luzie 70 dB. Mało który nowy ciągnik ma takie wyniki, nawet nowa kabina MFa (seria 6xxx)jest głośniejsza:p.

EDIT

SZczewko

Czy ja napisałem ze jest??? (...)

reszta ciagnika ktora w JD serii 3xxx nie odbiega wcale MF a

To jak w końcu? Sam sobie zaprzeczasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

Wiecie co zamknijcie ten temat bo to nie ma sensu napiszę swój ranking teraz ciągników i ci co mają mfy wielce się oburzą... no ale no cóż taka prawda ciągniki sporwadzone do Polski są to wielkie szroty które pochodzą jeszcze z rok i się rozsypią bo każdy ma natrzaskane 20tyś mth taka prawda i się nie oszukujmy ... ja mfa nie ganie za silnik bo naprawdę jest git ale za tą badziewną i nie potrzebną elektronikę i tyle... moim zdaniem załączanie wszystkiego mechnicznie uczyniło by mfa naprawdę godnym polecenia ciągnikiem a takto... lipa... Mój ranking:

 

1. Fendt

2. JD

3. Renault

4. Case

5. DF

6. NH/Fiat/Ford

7. Same

8. Zetor / Ursus

9. MTZ/ Pronar/ Belarus

10. MF

11. ITD

 

I jakbym miał kupować ciągniki to w takiej kolejności :o Dlatego zamknijcie już ten temat bo każdy jest tutaj innego zdania i tyle ... a wojna nam nie potrzebna...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Temat chyba jest związany z ciągnikami a nie porównujecie do aut.Skoro mówicie że Renault to taki awaryjny samochód to i ciągnik Francuski ma być awaryjny.Look widzę że nie podajesz żadnych konkretów skoro jesteś wszystko wiedzący to napisz co konkretnie rozwala się w tych nieszczęsnych skrzyniach biegów?,bo z twoich wypowiedzi wynika że jesteś znawcą i jesteś dobrze poinformowany.Może przejadę się po okolicy i zrobię ankietę pod tytułem "Ile czasu masz MF-a i ile razy remontowałeś mu skrzynię"


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol5211    0

jak to nazwałes niepotrzebna elektronika :) pewnie nigdy ciągnikiem z EHR-em nie jezdziłes i tak piszesz :o u mnie w

mf-ie od lutego nic sie nie dzieje i mysle ze tak cały czas bedzie ;[

EDIT:

jak pisałem twojego posta masseyferguson6140 jeszcze nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Dobra. Koniec tematu o mf-ach, bo ich właściciele są zamknięci na informacje o tym, jak komuś innemu sprawuje się taki sprzęt jaki oni posiadają. Moje posty ma przedstawić jak wygląda zakup, użytkowanie i awaryjność tych ciągników, ale jeśli ktoś nie da sobie nic powiedzieć, to jego sprawa. Ja tylko napisałem o przypadkach awarii o których wiem. Teraz może zakończmy tę "wojnę" i porozmawiajmy o new hollandach, bo to ciągniki, które są w miarę przystępne cenowo (mówię o tych, których produkcja trwa). Co możecie powiedzieć o serii td - dobra czy zła w eksploatacji? Czy warto kupić taki ciągnik? Cena jest taka jak zetora, więc atrakcyjna i ciągnik ma ładną, okrągłą kabinę, jest prosty i niewielkich rozmiarów, co czyni go wręcz idealnym do współpracy np. z rozrzutnikiem, prasą, beczkowozem, kosiarką, przewracarkąś, zgrabiarką, opryskiwaczem, rozsiewaczem, ładowaczem i wieloma innymi maszynami użytkowanymi na co dzień w gospodarstwie. Czekam na wasze opinie.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

@look19

 

Dobra, pogadamy o NH, tak jak gadałeś o MF :)

 

NH to badziewie, ta kabina niby ładna bo okrągła ale dźwignie jakoś dziwnie porozrzucane, przełaczników trzeba szukać. Silniki to katastrofa, jakieś wysokoobrotowe iweko albo własne wynalazki. Znajomy pracował na TL80, niby mało pali ale zero mocy, dusił sie pod górke z przyczepą a jak miał za ciężko to podskakiwał. Musieli przyjechać 1614 żeby wciągnąć ta przyczepe. Mam znajomych handlarzy w Zbuczynie, nie polecają NH, a wiedzą co mówią bo mają warsztat i naprawiają ciągniki od wielu lat. Twierdzą że NH sa niedopracowane i mają dziwne rozwiązania techniczne, często psuje sie EHR i półbiegi (pękają tarczki). Widziałem też osmolony dach w TS na placu.

 

Znajomy kolegi mówił żeby nie kupować samochodów na F, czyli Fordów i Fiatów, a przecież wiadomo z jakich marek wywodzi sie NH. Coś w tym jest bo chyba dla forumowicza @Raczo padła pompa wtryskowa w rocznym NH. Innemu forumowiczowi w serii TL przepala sie bezpiecznik odpowiedzialny za jazde, był serwis i nic nie poradził, poza tym padły mu kontrolki od półbiegów i przedni napęd! Porażka! Słyszałem też że przy hamowaniu w niektórych modelach trzeszczą hamulce jakby miały sie rozpaść! Znam też przypadek gdzie w TS115 poszła skrzynia przez jakieś dziwne uszczelniacze. Kogo nie zapytam z użytkowników NH to nie jest zadowolony i w mojej okolicy nie mają dobrej opinii...

 

Poza tym taki NH nigdy nie zrobi tego samego w polu co Zetor czy Ursus, przecież TL80 waży tylko 3,6t. z U-914 blisko 5t. Użytkownicy NH pewnie sie oburzą ale według mojego rankingu to NH jest na końcu listy, a jak myślicie inaczej to jesteście w błędzie. A tylko głupiec trwa w błędzie!

 

Trzymajmy dalej taki poziom na forum, jest szansa ze zniżymy sie do forum onetu czy innej fotki, a wypowiedzi userów staną sie bardzo popularne, tak jak np. ta na tubie

:o

 

To o jakiej marce jeszcze pogadamy? ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Proponuję JD bo dużo pali :o-zawsze przypomina mi to ten kawał który się kończył słowami "ale u was za to Murzynów biją "...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33
MF 3645 1995. Pod pełnym obciążeniem ma 74 dB, na luzie 70 dB. Mało który nowy ciągnik ma takie wyniki, nawet nowa kabina MFa (seria 6xxx)jest głośniejsza:p.

EDIT

SZczewko

Czy ja napisałem ze jest??? (...)

reszta ciagnika ktora w JD serii 3xxx nie odbiega wcale MF a

To jak w końcu? Sam sobie zaprzeczasz.

Nie zaprzeczam sobie ,i doskonale wiesz o co mi chodzi dokladnie.Nie mowie ze MF sa złe bo tylko seria 3xxx sprawia problemy ze skrzynia ale to głownie poprzez złe użytkowanie i mieszanie olejów. Lecz patrzac z drugiej strony sporo sie naczytałem na tym forum postów o awariach skrzyn biegów,EHR-u i awariach hydrauliki ze mozna sie zniechecic to marki.

Porównujesz JD 3650 do MF 3645 wiec porownanie jakos mało trafione gdyz to całkiem inna klasa ciagników i powinienes porownac raczej do serii 4x50 lub 4x55.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Z tego,co słyszałem, to nowe serie new Hollandów są już dopracowane. Seria tl-a jest bardziej dopracowana niż tl. Co do tego: "...był serwis i nic nie poradził..." , to serwis był do bani, a nie ciągnik i koszty materiałów eksploatacyjnych do new Hollandów są znacznie niższe niż do innych czołowych marek.Nie wierzę, że w czwartej generacji serii td i tl nie poprawiono niedociągnięć. Jeśli jestem w błędzie, to mnie z niego wyprowadźcie.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

look 19 jesteś zamkniety na informacje o New Hollandzie mirasek tylk opisal jak komuś innemu sprawuje się taki sprzęt ale jeśli nie dasz sobie nic powiedzieć to twoja sprawa


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielhaker    6891

@look19

 

Dobra, pogadamy o NH, tak jak gadałeś o MF ;[

 

NH to badziewie, ta kabina niby ładna bo okrągła ale dźwignie jakoś dziwnie porozrzucane, przełaczników trzeba szukać. Silniki to katastrofa, jakieś wysokoobrotowe iweko albo własne wynalazki. Znajomy pracował na TL80, niby mało pali ale zero mocy, dusił sie pod górke z przyczepą a jak miał za ciężko to podskakiwał. Musieli przyjechać 1614 żeby wciągnąć ta przyczepe. Mam znajomych handlarzy w Zbuczynie, nie polecają NH, a wiedzą co mówią bo mają warsztat i naprawiają ciągniki od wielu lat. Twierdzą że NH sa niedopracowane i mają dziwne rozwiązania techniczne, często psuje sie EHR i półbiegi (pękają tarczki). Widziałem też osmolony dach w TS na placu. [...]

 

Tak się składa że mieszkam koło Zbuczyna. Który to twój znajomy? :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
    • Przez dominikl95
      co powiecie na temat forda 7910 planuje zakupić ,na co zwrócić uwagę jak z awaryjnoscia,spalaniem itp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj