Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
malaga

Dominator 56 - problemy z pasem jezdnym

Polecane posty

malaga    0

Witam wszystkich forumowiczów mam powazny problem z dominatorem 56 jeżeli ktos moze mi pomóc będe bardzo wdzięczna :) Kombajn jest u nas już 7 sezon, mamy 20 ha swojego pola plus ok. 60 ha usług, czasem więcej. Rok prod. 81, do tej pory nie było większych problemów, wiadomo sprzęt nie jest nowy, normalne duperele trzeba było wymieniać. W zeszłym roku juz pod koniec sezonu wymienilismy pas jezdny ( na niemiecki zamiennik, nie pamiętam juz firmy), zniwa dokończylismy (wykosilismy jeszcze jakieś 7 - 10ha), w tym roku po wykoszeniu ok. 4 ha, pas znowu trzeba bylo wymienić, nie urwal sie tylko się "strzepil" a po zdjeciu rozlecial sie w rekach. Kupiliśmy nowy, stary poszedl do reklamacji, myśleliśmy że może cos nie tak z pasem itp. Teraz na tym nowym zrobilismy z nowu z 10 ha i jak dziś zjechaliśmy do domu po wykoszeniu 5,5 ha okazało sie że pas znowu się strzępi, odzieliła się już warstwa dolna od górnej i popaliło boki, a koło było takie gorące że nie dało się ręki przystawić :) Dodam jeszcze że pola u nas są pagórkowate :( czasami dosyc bardzo żeby nie powiedzieć "pagór z pieca na łeb" , na liczniku ha jest 1600, tylko kto wie kiedy ten licznik byl założony;) Nie wiem co to może być, szczyt żniw, mechanika nigdzie nie znajdziesz :) prosze o opinie wasze zdanie pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    3

Pas się ślizga i go przypala sprawdź czy nie masz zaoliwionych kół na których pracuje pas.Najlepiej to je odtłuścić i przeczyścić papierem ściernym żeby pas miał większą przyczepność.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malaga    0

dzieki za odpowiedz, ale niestety to nie to bo koła sa czyste. Co jeszcze obstawiasz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

FachowiecXD    0

A koło nie ma luzu .Bo sam mam dominatora 56 to miałem podobny problem z kołem napedzającym młocarnie zerwało mi 2 nowe pasy.Okazało się że zerwało klin i koło miało bicie. Radze rozebrac koło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malaga    0

Macie rację, że winne było koło po rozebraniu okazało się że do wymiany są tuleje i ten klin o którym pisze @Fachowiec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateusz1995
      Mógłby ktoś wrzucić fotke gazu ręcznego w claasie consulu. ma ktoś może do sprzedania albo jakieś namiary na sieczkarnie do claasa consula.Jakie oleje lejecie do niego.
    • Przez classmercator
      Mam zamiar kupic kombajn Claas Mercator z roku 1988 co sądzicie o tym kombajnie??
    • Przez Krisman1985
      Witam, czy ktoś z obecnych forumowiczów jest w posiadaniu Instrukcji Napraw do 108 Sl. Najlepiej w pdf. Istnieje coś takiego jak katalog części do tego kombajnu?
    • Przez DEVBOL
      Witam, elektronikowi udało się postawić mojego bordinformatora w kombajnie CLAAS 108SL, jak kupiłem juz nie właczał się, teraz odpala się, reaguje na przyciski, reaguje na czujnik odpuszczania hederu, ale nie liczy chyba czasu, tzn. mialem wlaczonego chyba z kilka minut na niby opuszczonym hederze i caly czas sa wszystkie wartosci 0:00 i 0.00, kombajnu jeszzce nie odpalałem, sprawdzałem na właczonym zapłonie, jeśli by ktoś był bardziej w tym temacie lub w temacie elektroniki w tym kombajnie proszę o kontakt lub odp.
    • Przez jonybrawo8
      Witam czytalem na forach i probowalem znalezc odpowiedz ale żaden z tematow nie dotyczyl do konca mojego problemu. Mam silnik mercedesa ok 160km problem polega na tym ze na zimn dymin mocno na biało podobno jest to normalne w mercedesie ok ale jak sie rozgrzeje po 10 min bialy dym znika i pojawia sie niebieski dymek. Podczas jazdy po szosie pod gore dymienie sie nasila. W polu jeszcze nim nie pracowalem. Czy niebieski dym to wina ukladu zasilania: pompa, wtryski itp czy moze pierścionki. Nie wiem gdzie szukac
×