Polecane posty

Roki212    1828

tak własnie powinno być bardzo mała różnica w granicach 0,3-0,4 bara miedzy zimnym a ciepłym olejem wtedy wszystko jest ok z silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

ja tez stosuje Turdus :( a jak czesto robicie zmiany bo ja kiedyś jak lałem superol to co 200mth a teraz co 350-400mth chodzi na turdusie i po miarce widze ze jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Ale ten stukot jest taki metaliczny? Jesli nie to raczej nie ma sie czym przejmowac, bo tak delikatnie moze stukac nawet filtr oleju. I stuka tylko podczas jazdy, czy na postoju tez sprawdzales na wyzszych obrotach i po wcisnieciu sprzegla. Bo naprawde wiele rzeczy moze tak tak stukac, zwlaszcza w tym ciagniku :(


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

stukot ja wiem taki jakbyś kluczem jakimś o ten płaski tłumik stukał :( na postoju nic nie stuka od najniższych do najwyższych obrotów i w czasie jazdy samym ciagnikiem czy z przyczepą tez jest ok, jak pisałem wczesniej tylko pod obciążeniem jak orka czy talerzowanie wtedy zaczyna się objawaić. A sam ciągnik pracuje elegancko igła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzunia    0

ja mam skale 6 jak si enagrzeje to spada to 5,7 tylko jest tak ze bez wzgledu ile pokazuje obrotomierz cisnienie niezmienia sie zawsze jest take samo

 

stukanie w silniku ustaoiło juz pracuje normalnie tylko czy napewno moze zostac takie cisnienie słyszałem ze moze rozwalic wał pod obciazeniem czy to prawda ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    1543

co do stalego cisnienia to raczej nie powinno byc tak ze np. na 600 obr/min cisnienie jest na 5 a przy 1200 na 6, raczej powinno byc stale no moze niewielka roznica pomiedzy 600 obr a 2000 obr, tak u mnie jest w 1224 i kazdy mechanik mowi ze silnik jest bardzo dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzunia    0

Wielkie dziekuje juz po kłopocie ciapek smiga az miło wszystko to była wina podkładki wyjołem ja i zmniejszyło sie cisnienie do 5 na wolnych na zimnym spada do 4,5 na goracym silniku :( jestem bardzo mile zadowolony poprostu inny ciagnik gdy zmniejszyłem cisnienie to nietłucze sie wał miodzio poprostu ideał ;D

 

wystarczyło zdjac miske olejowa dorwac sie do pompy oleju zdjac zawleczke i wyjac podkładke i chodzi thx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

Witajcie!

 

Mam problem z moim ursusem C-328, bądź co bądź jest on już kilkanaście lat bez remontu silnika, ale od kilku dni zaczęło mu coś walić (stukać) w silniku! W kabinie nie daje się wytrzymać po prostu przy wyższych obrotach, dźwięk jakby ktoś pukał niewielkim młotkiem w blok, jednak po wstępnych oględzinach dźwięk dochodzi z głębi kadłuba i ciężko ustalić jego źródło dokładnie, bo zgrywa się z dźwiękiem spalania. Zastanawiam się czy to nie obrócona panewka czasem. Wołam o pomoc w naprowadzeniu na trop.


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VixLovelas    0

I wszystko jasne jest!!!! koles ja to samo miałem a dokładnie mój ojciec kilka lat temu dał mojemu ciapkowi w dupe w kultywatorze i zaczęło tak walic....problem z korbowodem....poprostu pękł w taki miejscu że jeden tłok walił nic nie robiąc....wez go remontuj bo zepsujesz go całkowicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

no tylko, że teraz akcja kopania buraków i na razie chcąc nie chcąc musze nim pare godzin pojezdzić, bo c 360 zastrajkował pozostaje tylko c385 i nieszczęsny ciapek. po robocie trzeba bedzie sie za to zabrać, mam nadzieje ze wytrzyma...


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli to pęknięty korbowód to radze ci go nie ruszać tylko zrobić remont bo możesz sobie narobić niepotrzebnych kosztów. A tak po za tym ciapek na jednym tłoku niewiele zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
VixLovelas    0

nie ruszaj go bo zepsujesz silnik cały...jeden tłok wali bezwładnie i w końcu nie wytrzyma cały blok....moim dojechał do domu i na tym sie skończyło.....remont od reki.Musisz zrobic go a jeden dzień opuźnienia w robotach to nie strata

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ssman860    2

Jeśli to pęknięty korbowód to radze ci go nie ruszać tylko zrobić remont bo możesz sobie narobić niepotrzebnych kosztów. A tak po za tym ciapek na jednym tłoku niewiele zrobi.

 

 

No ale on normalnie chodzi na dwa tłoki, tylko ze na obrotach silnika tak około od 1000 wzwyz zaczyna pukać i to nie zawsze, wczoraj np pukał przez godzine pracy, potem ucichł, a jak wracałem do domu to w połowie drogi znowu słychac było ten dziwny klekot... To jakby to był korbowód pęknięty to moim zdaniem cały czasd by walił. Sam juz nie wiem, słyszałem ze jak silnik obróci na panewce to potrafi tak tłuc.


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie było coś podobnego. Ponadto czym bardziej sie rozgrzewał,czym bardziej waliło! Przyczyną był korowód, a dokładniej jego główka, dostała luz na sworzniu. Koszt wymiany jednego 70zł u nas w sklepie plus uszczelki itp...;p


>MF 6280 >< MTZ 82 >< Ursus C360 >< Ursus C330 >< Bizon Z056

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

stukot ja wiem taki jakbyś kluczem jakimś o ten płaski tłumik stukał ;[ na postoju nic nie stuka od najniższych do najwyższych obrotów i w czasie jazdy samym ciagnikiem czy z przyczepą tez jest ok, jak pisałem wczesniej tylko pod obciążeniem jak orka czy talerzowanie wtedy zaczyna się objawaić. A sam ciągnik pracuje elegancko igła.

prawdopodobnie masz luz na korbowodzie też kiedyś cos takiego miałem w ciapku i znajomy mechanik mi to pokazywał. jeśli to jest to co mówie to grubszy remont ci sie szykuje ;[


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Fajnie, że odkopałeś temat sprzed pół roku... Poza tym Roki nie dawno robił remont. ;[


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszKK    12

Fajnie, że odkopałeś temat sprzed pół roku... Poza tym Roki nie dawno robił remont. ;[

HeHeHe faktycznie nie zobaczyłem daty ostatniego posta ;[ ;[ :) a i to było to co napisałem?


............Tylko przemyślane rozwiązania............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

nie luzów na korbowodach nie było nawet tulejek nie wymieniałem bo zero luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klo444    1

Witam

Mam problem z ursusem gdy jadę pod górkę (obciążony silnik) słychać metaliczne stukanie z silnika problemu nie ma gdy zjeżdżam z górki lub gdy ciągnik stoi chodzi na wolnych obrotach . Co jest powodem stuków ? Jak można zdiagnozować źródło stukania ?

ROZRZĄD, ZAWORY itp - Słyszałem że stukot słychać bez względu na obciążenia i zakres obrotów jeżeli się mylę poprawcie mnie.

UKŁAD ZASILAJĄCY - Tu nie znam żadnych informacja więc jakby ktoś mógł wyjaśnić kiedy i jaki stukot występuje przy wadliwym działaniu pompy, wtryskiwaczu, złym koncie wtrysku .

PANEWKI KORBOWODY - Jak wyżej jakby koś mógł rozwinąć co jak i dlaczego .

PIERŚCIENIE - Też nie mam dokładnych informacji ale wydaje mi się że oprócz stukanie wystąpił by spadek mocy, ubytki oleju, kopcenie na czarno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarek6    1

a na pewno to z silnika może to skrzynia? :)


zawsze postaram sie jakoś pomuc.......
I nie bądźcie oporni na moje argumenty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

u mnie jak w capku stukalo to panewki naszly jedna na druga ale stukalo caly czas a jak zgasilem to juz nie zapalil i potrzebny byl szlif walu ale od 10 lat mam spokoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj