Polecane posty

Robertkujawy    67

Luz na sworzniu pierścienie szmelc .U mnie było podobnie i jedna korba była szmelc .Wymieniłem tuleje tłoki .Wał był cały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Może źle ustawione zawory? Zacznij od wyeliminowania tych tańszych usterek nim pół silnika wymienisz  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konfetti223    0

Dziś zauważyłem że ciągnik przegrzewa się dość mocno (wcześniej tak nie było) po przejechaniu zaledwie 300m na obrotach 1000 cały komin się żarzy jakby zaorał 2ha oraz zauważyłem lekki wyciek oleju pod głowicą od strony kolektora wydechowego

Dodam że czytałem o spalaniu stukowym i nie wiem czy w ciągnikach takie coś występuje

Sam podejrzewam że może to być uszczelka pod głowicą 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZaliXon    0

Woda w oleju ?

Olej w wodzie ?

Dym z odmy?

Ciśnienie oleju?

Wyrzuca wodę korkiem chłodnicy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konfetti223    0

Woda w oleju? tego nwm

Olej w wodzie? raczej nie

Dym z odmy? trochę dymi 
Ciśnienie oleju? też nwm

Wyrzuca wodę korkiem chłodnicy? nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

jak komin sie robi czerwony to wtrysk masz opozniony. trzeba zajrzec czy zaplon sie zgadza i  to tez moze byc wina stukania . u mnie jak wtrysk byl zle ustawiony to podczac obciażenia taki stukot bylo slychac. okazalo sie ze pompa byla przestawiona i po regulacji wszystko powrocilo do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konfetti223    0

ale problem nie pojawia się pod obciążeniem bo chyba pusty rozrzutnik na prostej drodze to chyba nie obciązenie
dodam że generalka robiona 7 lat temu
czytałem też o tym że może to być korbowód

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

u mnie przy dodawaniu gazu bez przyczepy stukalo wiec z rozrzutnikiem jak najbardziej bedzie walic. jesli komin robi sie czerwony to masz problem z zaplonem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konfetti223    0

bardzo możliwe ale dziś pukanie nie ustało nawet na małych obrotach a 15 min temu jak ruszałem z miejsca to coś puknęło tak jakby młotkiem lekko puknąć w średnio grubą blachę

a na dodatek trzydziestka moim zdaniem zaczęła lekko mocniej dymić

zmiany nie są duże ale przy lekkiej przygazówce (tak do 1000) wylatuje z komina dość duża chmura takiego brązowego dymu (dość ciemnego)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kizak    2184

 Ty znajdż fachowca i nie kombinuj sam,bo przez możliwą duperele,przy wiosennym słoneczku z bloku przez świeży otwór  korbowód do ciebie zakiwa. Bez majstra już bym nawet nie odpalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konfetti223    0

Wiem od środy stoi w garażu na mechanika czeka

:mellow:  :)

Jak będzie zrobiony to dam znać :-)

 

Edytowano przez Konfetti223

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilC-360    4

Witam wszystkich, mam problem z ursusikiem, a mianowicie od kilku dni słychac stuki w silniku, na początku były to ciche stuki ale z dnia na dzien się powiększaja, najbardziej je słychac pod pompa wtryskowa. Dzis sprawdziłem panewki korbowodowe i jest ok. I pytanie czy to moze byc odwrócona panewka na wale? czy coś powazniejszego?. Silnik nie miał jeszcze remontu kapitalnego. Z góry dzięki :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack80    19

a głowne panewki sprawdziłeś, być może korbowód tzn tulejka sie obróciła w górnej części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilC-360    4

Własnie nie sprawdzałem i niewiem czy mam sie za nie brac, w tamtym roku była głowica robiona takze tyleje tez nie za ciekawe są

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam wszystkich, ludzie pomóżcie bo już zgłupiałem całkiem. Mam c 330. Od tamtego roku zaczęło stukać w silniku. Stuka niezależnie od tego czy silnik zimny czy ciepły, ale częściej na ciepłym, bez względu na obciążenie ale raczej na wyższych obrotach. Ale nie stuka cały czas. Przykładowo taka sytuacja: jadę na pusto, pedał w podłogę i w filtrze powietrza słychać takie narastające pukanie jakby za duży luz zaworowy. Jest kilka puknięć coraz głośniejszych i potem tak puka. Czasem kilka sekund, czasem dotąd aż gazu nie ujmę. Ale zawsze RAPTOWNIE stukot ustaje. Czyli Dźwięk narasta- stuka głośno i nagle przestaje. Za jakiś czas puknie kilka razy i znów cisza. Puka w tym rytmie 

Przeczytałem wszystkie posty ale nie wiem dlaczego nie puka ciągle tylko z przerwami. Dodam że głowica była w regeneracji, pompa wtryskowa też, ciśnienie oleju nie wiem jakie jest, ale kontrolka długo się nie zapala po zgaszeniu, Ciągnik jest silny, pali bez problemu, na wolnych obrotach tez dobrze działa. Proszę pomóżcie bo naczytałem się o tych popękanych korbowodach i teraz mam pewne obawy co do silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomazi3p    44

Koledzy co może być przyczyną pęknięcia wału na tzw stopie? Ciśnienie OK, 4,5atm na rozgrzanym, specjalnie przesilony nie był- pękł w trakcie siewu.  Zmęczenie materiału?

Edytowano przez Tomazi3p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomazi3p    44

Grubo ponad rok temu podczas zmiany pierscieni odkręcałem korbowody i przy okazji patrzałem na panewki. Od tego czasu przy wale nic robione nie było. Teraz kwestia- czy ktoś montował wały zamienniki za 600zł? Bo jeszcze mam do dyspozycji za 1000zł-Ostróda. Macie może jakieś sprawdzone zestawy naprawcze? pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj