Polecane posty

C-S-R    0

Jest tam ślad żna wale że tarł? Z fotki cięzko sie dopatrzeć ale czasami jak odlew był zbyt duży to fabryka szlifowała. Jednak jeśli na wale są ślady ocierania to trzeba by sie przyjrzeć półpierścieniom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Widać że blok był fabrycznie przyszlifowany, ale mimo tego wał tam gdzieś musiał przycierać bo to jest ślad od wału. Na wale też jest ślad nic poważnego. Musiało to zdawna przytrzeć i dotarło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zombi330    49

a c odo mojego przypadku co sądzicie jak do tego podejść tj. od razu rozbierać cały silnik czy wystarczy ta podporę wymienić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C-S-R    0

Podpora wału to jest raczej nieodłączna cześć bloku bo jak robią otwór na wał to wszystko jest w jednej osi. Może być tak że podpora z innego silnika może dociskać za mocno i zatrze sie na panewce albo może być luźno i będzie pukać. Musisz sie spytać u jakiegoś szliierza od silników w swojej okolicy czy dałby rade coś z tym zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C-S-R    0

Na tłoku też jest ślad? Blok miałeś kiedyś planowany? Tłoki w górnym martwym punkcie (GMP) zobacz czy nie wystają za bardzo. Ale na tamtych poprzednich zdjęciach co wrzucałeś powyżej nie widać żeby uderzał.

 

Jednak jeśli naprawde by to kolidowało to można poszukać grubszej uszczelki pod głowice. Warto też sprawdzić korbowód czy sie lekko nie odkształcił od uderzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Blok raczej nigdy nie był planowany, tłoki wyczyściłem juz wcześniej z nagaru to teraz nie sprawdzę, a tłoki właśnie wystają ponad tuleje gołym okiem widać, a jak sprawdzałem szczelinomierzem to tak około 0,60-0,70mm ponad tuleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C-S-R    0

A nie delikatnie grubsza? Bo przecież jak sie głowice dociagnie to usiądzie :ph34r:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Nic tam uszczelką pod głowicę nie zrobi bo uszczelki mają jednakowe grubości, jak tłoki nadmiernie wystają nad tuleję to mierzy się ile i po wyjęciu stacza się je ile potrzeba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Stara zgnieciona uszczelka na wytłoczce ma 1mm, nowa 1.9mm a w miejscu gdzie nie ma metalu 1mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Zawory musisz dotrzeć ,wtedy się zagłębią bardziej w głowicy i nie będą tyle wystawać.Może uda ci się kupić grubszą uszczelkę,jest kilka rodzaji.Tuleja powinna wystawać ponad blok.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Zawołałem sąsiada żeby jeszcze popatrzył na to i stwierdził że taki minimalny ślad na głowicy to nic bo na tłokach nie ma żadnych śladów a mówił że jak by bił to większe by były ślady na tłoku niż głowicy. Więc poskładałem wszystko bo w środku nie znalazłem żadnej przyczyny. Pojeździłem trochę i nadal stuka jak wcześniej i dodatkowo od razu mi zagotowało wodę czyli tak jak wcześniej ciśnienie w chłodnicy. Doradźcie co mam robić bo już nie mam żadnego pomysłu. :( :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
C-S-R    0

Dziwna sprawa z tym pukaniem. Ten mechanik co widział i mówił że nic nie ma prawa stukać ciekawe co by teraz powiedział skoro nic nie może pukać a puka. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zawołałem sąsiada żeby jeszcze popatrzył na to i stwierdził że taki minimalny ślad na głowicy to nic bo na tłokach nie ma żadnych śladów a mówił że jak by bił to większe by były ślady na tłoku niż głowicy. Więc poskładałem wszystko bo w środku nie znalazłem żadnej przyczyny. Pojeździłem trochę i nadal stuka jak wcześniej i dodatkowo od razu mi zagotowało wodę czyli tak jak wcześniej ciśnienie w chłodnicy. Doradźcie co mam robić bo już nie mam żadnego pomysłu. :( :(

Tłoki masz do stoczenia tak jak piszesz że wystają 0,6 mm to stocz o 0,8 mm co do zagotowania to raczej pęknięta głowica i wywala płyn czy wodę bo zbiera się kompresja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Okazało się że tłoki z tulejami do wymiany bo tłoki mają luz w tulei i się o nią obijają stąd ten stuk. I teraz nie mam pojęcia jaki zestaw wybrać proszę o szybką doradę bo na jutro muszę wiedzieć, zastanawiam się nad wyborem pomiędzy zestawami Ursus, Chelmno PREMIUM, Mahle, Zetor ceny prawie identyczne tylko który najlepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Jak już z Zetora to bierz Zetor Polska, nie bierz Zetora PDC bo tam już coś namieszali z tymi zestawami zmienił się producent tłoków nie jest to co było wcześniej...

Możesz też Premium zakładać ostatnio z tego korzystam i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Był robiony jakies 10 lat temu bo bez wody jeździł i sie przegrzał, ale wtedy były najprawdopodobniej same tuleje wymieniane i pierścionki. To mówisz że zetor będzie lepszy wybór jak ursus ? i Mechanik mówi ze często sie zdarza że te nowe zestawy nie grają idealnie i trzeba sprawdzić i jak potrzeba przytoczyć czy w tej wyższej klasie jak zetor ursus też tak sie może zdarzyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja brałem dwa lata temu tyle że do 360 zestawy Zetor Polska. Logo takie jakby ręcznie pisane. I narazie nic się z nimi nie dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk82    1

Maniek teraz to zakup każdej części to loteria ale zetor ma dobrą opinie . U mnie w sklepie gość polecał zetora , jak na razie żadnej reklamacji .

Polecał też THM a jak wiadomo na forum nie ma on dobrej opinij .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek101    144

Robota skończona.

Założyłem nowe zestawy Ursus waryński origin, na rzut oka ładne wykonanie, podczas montażu żadnych niespodzianek wszystko ładnie pasowało także polecam!

Teraz sobie pyka na dotarciu z 5 mtg a potem się będzię już coś jeździło lepiej.

 

@Down

179zł za zestaw

Edytowano przez Maniek101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj