Zaloguj się, aby obserwować  
sokol22

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sokol22    0

Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny nie chce zapalić... Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Słaba pompa wtryskowa. przerabiałem to kilka razy, ciepły pali z zimnym problem,ten co sprawdzał pompe niezna się na regeneracji,mugbyś zrobic prube z olejem żeby zwiększyc ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

No więc muszę jeszcze z tą pompą w takim razie... :D Rano nie mogłem go zapalić to wziąłem taką pochodnię ogrodową i zapaloną zbliżyłem do filtra powietrza (obudowę oczywiście zdjąłem) i zapalił nawet lekko..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volf    3

Kolego, a czy wymieniałeś uszczelki pod głowicami? Należy wiedzieć, iż występują one w kilku grubościach i jeśli da się za grube to będzie słabe sprężanie i taki właśnie problemy z odpalaniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Platek    0

Cześć

Ja ma troche inny problem ale tez z tym silnikiem, mianowicie strasznie wyrzuca mi olej przez odpowietrzenie silnika, jakies 2 litry dziennie!!!! stało sie tak dość szybko, w ciagu kilku. nie wyrzucał prawie wcale i nagle az tyle wywala. Jak moze być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

Miałem podobny problem. A nie przegrzałeś silnika? W przegrzanym może powstawać duża kompresja i wyrzuca olej odpowietrzeniem.. Zmiana pierścionków pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Platek    0

Nie wiem czy przegrzałem, chyba nie. w przedostatnim cylindrze jest czujnik temperatury, kiedyś go sprawdzałem i działał, tylko nie wiem przy jakiej tamperaturze sie załączał...

w zeszłym sezonie poszedł mi simmerring na pompie i troche hydrolu dostało mi sie do silnika, nie wiem ile tak jezdziłem. słyszałem ze hydrol rozgrzewa sie do wyzszych temperatur i silnik mógł sie troche przegrzać.

Gdzie mozna kupic same pierścionki, ewentualnie z tłokami nadwymiarowymi? bo zazwyczaj to całe zestawy naprawcze oferują a mi cylindry nie potrzebne bo sobie stare ewentualnie przeszlifuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

W moim przegrzanym trochę silniku pomogły same pierścionki. I możesz kupić same pierścionki np na allegro ale polecał bym raczej sprawdzony sklep. A skąd jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Platek    0

Z okolic Radomia. chyba w Łodzi jest jakas hurtownia z częściami, prowadzi sprzedaż wysyłkową. Może zna ktoś coś blizej?

Mam nadzieje że mi pierscienie nie popękały bo cylindry porysują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

Jeśli popękały to dużo nie porysują. No ja niestety jestem z okolic Łomży i pierścionki kupowałem a firmie HSD w miejscowości Księżyno k/ Białegostoku. Mają tam dobre części do silników DEUTZ-a ale nie wiem czy prowadzą sprzedaż wysyłkową bo warto by było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

W Walendowie koło Nadarzyna firma FAST wyłączny przedstawiciel DEUTZ AG w Polsce .Bralem tam części do F6L913 ceny kosmiczne ale oryginal Deutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunsht    0

Witam, ja mam takie pytanie posiadam ciągnik DF DX 6.30 z silnikiem F6L 913, strasznie się grzeje i przez odpowietrzenie leci biały dym(straszne ilości przy dużej temperaturze), na pierwszym tłoku ma słabe ciśnienie na 2 tłoku ma 8, a jakie powinien posiadać ciśnienie prawidłowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj