Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
sokol22

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
sokol22    0

Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny nie chce zapalić... Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Słaba pompa wtryskowa. przerabiałem to kilka razy, ciepły pali z zimnym problem,ten co sprawdzał pompe niezna się na regeneracji,mugbyś zrobic prube z olejem żeby zwiększyc ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

No więc muszę jeszcze z tą pompą w takim razie... :D Rano nie mogłem go zapalić to wziąłem taką pochodnię ogrodową i zapaloną zbliżyłem do filtra powietrza (obudowę oczywiście zdjąłem) i zapalił nawet lekko..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volf    3

Kolego, a czy wymieniałeś uszczelki pod głowicami? Należy wiedzieć, iż występują one w kilku grubościach i jeśli da się za grube to będzie słabe sprężanie i taki właśnie problemy z odpalaniem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Platek    0

Cześć

Ja ma troche inny problem ale tez z tym silnikiem, mianowicie strasznie wyrzuca mi olej przez odpowietrzenie silnika, jakies 2 litry dziennie!!!! stało sie tak dość szybko, w ciagu kilku. nie wyrzucał prawie wcale i nagle az tyle wywala. Jak moze być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

Miałem podobny problem. A nie przegrzałeś silnika? W przegrzanym może powstawać duża kompresja i wyrzuca olej odpowietrzeniem.. Zmiana pierścionków pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Platek    0

Nie wiem czy przegrzałem, chyba nie. w przedostatnim cylindrze jest czujnik temperatury, kiedyś go sprawdzałem i działał, tylko nie wiem przy jakiej tamperaturze sie załączał...

w zeszłym sezonie poszedł mi simmerring na pompie i troche hydrolu dostało mi sie do silnika, nie wiem ile tak jezdziłem. słyszałem ze hydrol rozgrzewa sie do wyzszych temperatur i silnik mógł sie troche przegrzać.

Gdzie mozna kupic same pierścionki, ewentualnie z tłokami nadwymiarowymi? bo zazwyczaj to całe zestawy naprawcze oferują a mi cylindry nie potrzebne bo sobie stare ewentualnie przeszlifuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

W moim przegrzanym trochę silniku pomogły same pierścionki. I możesz kupić same pierścionki np na allegro ale polecał bym raczej sprawdzony sklep. A skąd jesteś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Platek    0

Z okolic Radomia. chyba w Łodzi jest jakas hurtownia z częściami, prowadzi sprzedaż wysyłkową. Może zna ktoś coś blizej?

Mam nadzieje że mi pierscienie nie popękały bo cylindry porysują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sokol22    0

Jeśli popękały to dużo nie porysują. No ja niestety jestem z okolic Łomży i pierścionki kupowałem a firmie HSD w miejscowości Księżyno k/ Białegostoku. Mają tam dobre części do silników DEUTZ-a ale nie wiem czy prowadzą sprzedaż wysyłkową bo warto by było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    376

W Walendowie koło Nadarzyna firma FAST wyłączny przedstawiciel DEUTZ AG w Polsce .Bralem tam części do F6L913 ceny kosmiczne ale oryginal Deutz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qunsht    0

Witam, ja mam takie pytanie posiadam ciągnik DF DX 6.30 z silnikiem F6L 913, strasznie się grzeje i przez odpowietrzenie leci biały dym(straszne ilości przy dużej temperaturze), na pierwszym tłoku ma słabe ciśnienie na 2 tłoku ma 8, a jakie powinien posiadać ciśnienie prawidłowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×