Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
t1o9m8e6k    0

Witam!

Bardzo proszę o odpowiedź na pytanie: jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w przednim i tylnim ogumieniu w ciągniku ursus C-360?

Wymiary opon przednich: 6.00-16

Wymiary opon tylnich 14.9-28

Te opony są (chyba) diagonalne. Nie zauważyłem oznaczenia R przypisanego oponom radialnym.

Z góry bardzo dziękuję za każdą odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1151

tak trudno znalesc w odpowiednim temacie ?

przod ok. 2 bar, tyl ok. 1.2-1.5 bar


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morys    0

Nie do końca same korzyści :P Jest droższa o minimum 50%, jest mięka i łatwiej rozciąć, ja mam gliny i 60 staje dęba bez blokady a uważam że jazda na spłaszczonej radialce poprawia o 100% pewnie przyczepność ale powoduje szybsze spękanie opony. Poza tym w moim przypadku przy wymianie 1 opony, zostaje 1 diagonalna a radialki są chyba niższe ale moge się mylić.

A co do bkt to prosiłem o własne doświadczenia z oponami różnych producentów to raz, a po drugie każdą inną oponę będe musiał kupić przez internet i nie chce potem walczyć o reklamacje. Jestem w stanie wyłożyć na Kormorana ale pytanie czy naprawdę tańsze nie wytrzymają podobnie długo. PS. Moja obecna opona Stomil ma około 30 lat i wygląda jak 2 roczna może, zero spękań czy pajączków i krew mnie zalewa jak mam kupować oponę ze świadomością że prawdopodobnie wytrzyma 5lat a jak będe miał pecha to może 3 lata i znowu wymiana.

Edytowano przez morys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

Ja mam radialkę na lewym kole a diagonalną na prawym, może jest minimalnie niższa (radialna) ale wielkiej różnicy nie ma i mi to nie przeszkadza.


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy85    0

ja kupilem radialki Kormoran Eko Pro i jestem zadowolony sa juz 10 lat i bieznik jeszcze super i zadnych pekniec . Kuzyn 3 lata temu kupil niechce oszukac ale chyba BKT i zauwarzylem ze moje sa sporo szersze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

BKT są szersze od kormorana ale coltur i mitas jest węższy i mniejszy od kormorana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morys    0

A petlas, podejdzie do pary ze Stomilem? Stomil ma około 80% więc ciut mniejszy od nówki. I jak to jest z tymi rozmiarami co patrze po sklepach internetowych to wszędzie rozmiar ten sam w ofercie , to co oni mają tolerancje +- kilka centymetrów zależnie od producenta :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemvx    0

witam, chciałbym abyście doradzili mi jakiej marki opony tylne kupić co 3p , myślałem nad radialnymi ale słyszałem że radialne przecierają dętkie prosze o odpowiedz

z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

Tak nie wiem gdzie słyszałeś od jakiego fachmana że radialki przecierają dętki pierwsze słyszę i wyprowadzę cię z tego błędu iż nie przecierają wcale dętek ;) A druga kwestia używane czy nowe i jakie fundusze możesz przeznaczyć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemvx    0

w gre wchodzą tylko nowe myśle wydać na nie max 3500 zastanawiałem się nad Taurusami morze znacie jeszcze jakieś godne zainteresowania firmy. Duża różnica jest w pracy w polu ma diagonalnych i radialnych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

Aha to fundusze widzę dobre , to tak diagonalne to już trochę nie ta epoka zauważ kolego że teraz wszystko śmiga na radialkach , taurusy słyszałem że dobre są , wujek ma mitasy założone kupował nówki i nie narzeka i do tego podstawa nowe dętki w tamtym roku za mitasy płacił bodajże 1200 za sztukę plus dętki za dętkę gdzieś około 130zł i już jeździ rok i traktor dobrze sobie radzi i w polu i w lesie w transporcie też dobrze się sprawują ^^ Ja osobiście w swoim c-360 mam założone firestone i naprawdę polecam bardzo dobre opony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemvx    0

najbardziej zasstanawia mnie dlaczego wszystkie radialne są bezdętkowe a diagonalne dętkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

A już koledze tłumaczę bo różnią się te opony budową diagonalne są to opony starej daty i nie są przystosowane do tego żeby nie zakładać dętki , a radialne to już inna bajka całkiem inna budowa i struktura opony i już jest przystosowana do tego żeby nie zakładać dętki no ale wiadomo to już trzeba mięci bardzo dobre felgi , a jak kolegę tak bardzo ciekawi różnica między jednymi a drugimi to poszukaj w goglach tam znajdziesz odpowiedzi na pytanie cię nurtujące ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemvx    0

najbardziej nurtuje mnie ta opinia o przecieraniu dętek w radialnych bo gwarancji na to nie dostane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    28741

ktoś powyżej napisał żeby kupić nowe dętki, otóż my przy wymianie opon przy C-360 na Mitas radialne (polecam) kupiliśmy nowe dętki, i te co chwilę były przebite, w oponie brak śladu, a dętki przebite. Po zamontowaniu starych dętek temat już nie powrócił, nowa dętka była o połowę cieńsza od starej, więc polecam zobaczyć jakie są te nowe dętki, jeśli cienkie to nie warto kupować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemvx    0

a morze właśnie te cienkie dętki się przecierały? Ile dawałeś za swoje opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

Może być nieraz też tak że dętka jest o kilka rozmiarów większa bądź też od innego ciągnika np zetor. Ja tak miałem w swoim że dętka była od zetora i była ciut za dużo i co jakiś czas opona przyszczypła dętkę i robiła się dziurka


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kasek    7

A to już trzeba patrzeć co się kupuje i 1 zasada nie po najtańszej lini oporu bo nie na tym rzecz polega no chyba że ktoś się lubi bawić w rozbieranie to tak , za dobrą dętkę trza dać ponad 130zł do 60 i niema żadnego problemu ja dałem osobiście za dętkę 150zł i już 2 lata i żadnego problemu z nimi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

Niestety jak kupiłem traktor to juz były te dentki od zetora i nic się nie działo dopiero jak kupiłem nowe opony to zaczeły dziać się cuda :P ale juz wszystko jest dobrze.


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sakuratorek    0

U siebie mam założone opony Barum, oczywiście radialne. Nie wiem jak teraz z ich jakością bo u mnie są od 6lat. I przez ten czas nie miałem żadnych problemów z oponami jak i dętkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj