janusz14

Ursus C-360, problem z WOM

Polecane posty

Bartollini    1

Cześć.

Czy pod element do którego przykręca się wieszaki zaczepu dolnego jest jakaś uszczelka? cieknie mi stamtąd olej, jak się nazywa ten element pomiędzy korpusem mostu a wieszakami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Cześć.

Czy pod element do którego przykręca się wieszaki zaczepu dolnego jest jakaś uszczelka? cieknie mi stamtąd olej, jak się nazywa ten element pomiędzy korpusem mostu a wieszakami?

Jest to korpus pośredni łożyska wałka WOM tj. kolega wyżej podał Ci link, a przychodzi pod niego taka uszczelka http://www.sklep-gre...6e223b8c02e3ee6

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak uszczelniacz, łożysko i żeby być dokładnym dodam że także wałek WOM :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

tam są dwa pierścienie które wchodzą w skrzynie a bez pośrednio w tym korpusie jest zemering ;)


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas148    0

witam mam taki problem, a mianowicie nie moge ruszyc dzwignia womu i podnosnika ani w grore ani w dol i nie wiem co sie stalo mam ursusa 4011 i jestem kompletnie zielony w tym temacie bo mam go rok i nigdy nic takiego sie nie zdarzylo nawet sie skrzynia nie zakleszczyla i kruca f*ck nie wiem co jest prosze o porady w prostym jezyku :P dziekuje:)


nic na siłę, weź większy młotek!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

Jak nie masz włączonego womu to podnośnik nie będzie działać, pewnie masz tak że dałeś za bardzo wajchę ( od dźwigni WOM ) w górę i nie chce się ruszyć teraz w dół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adas148    0

ta dzwignia ma 4 polozenia a nie jedno wiec zaciecie sie dzwigni mozna wykluczyc tak mi sie zdaje tym bardzie ze opuszczalem ja tylko w dol


nic na siłę, weź większy młotek!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odkręć zatrzask i spróbuj ruszyć. Trudno jednoznacznie powiedzieć co się stało. Może palec od dźwigni, może widełki, może podpora z zębatkami przy pompie a może tuleja przesówna. Jak nie ruszy to osobiście od pokrywy skrzyni bym zaczął.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Piotrek da sie dźwignąć podnośnik tak żeby sie wom nie kręcił,dźwignia maks do góry i bieg wrzucasz i idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Marcin i reduktor na luz


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Sorry trochę źle napisałem, pomyliło mi się. W 4011 był wałek łączony.

W C360 jest łączony wałek WOM a nie przy C4011 przy czterdziestce jest jeden długi wałek.

 

tam są dwa pierścienie które wchodzą w skrzynie a bez pośrednio w tym korpusie jest zemering ;)

W tym korpusie nie ma uszczelniacza tylko łożysko zaraz na wierzchurz uszczelniacz jest w pokrywie przykręcanej na 4 śruby gwint 10mm chyba pierścień ma wymiar 35*56*13 o ile dobrze pamiętam, dodam też że do tej pokrywki przykręcamy przystawkę tzw. kołpak do wałków przekaźnika mocy starego typu z tymi uszami.

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roii    0

Witam czy jadą na 5 zależnej na biegach terenowych mam obroty wałka ok 1300 na wolnych ciągnika więc czy jeżeli obroty ciągnika będą wysokie ok.1600 to coś może się dziać z WOM-em?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jadąc na piątym biegu, zależnym womie ma on 1330 obr/min przy obrotach silnika 2200. Na wolnich obrotach silnika będzie kręcił się wolniej. Samemu napędowi WOM nie ma prawa sie nic stać.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GolJat34    0

Witam . Mam problem z tuleja Lączącom wałki WOM , proszę o pomoc

 

Witam . Mam problem z tuleja Lączącom wałki WOM , proszę o pomoc

w c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

witam , koleś przywiózł rębak to c-360 i na rębaku pisze 540rpm minimalne obroty i chcę takie obroty uzyskać c-360 tylko jak je uzyskać w jaki sposób ? wałek ma się kręcić 540 obr minimum jak to zrobić żeby ciągnik na wysokich obrotach nie chodzi?

rębak niemiecki tarczowy oryginał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na wom zależnym od biegów. Na czwartym biegu, silnik 2000obr/min wom ma już ponad 700.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

dzięki , to znaczy wajch-la od biegów na środek włączamy bieg 4 tak należy zrobić ? to przy obrotach 1200 jakie obroty uzyskam ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli by liczył proporcjonalnie to 2000 silnika to 720 womu to przy 1200 silnika wychodzi jakieś 430.

720/2000=0,36X1200=432 zdaje się. A co do włączenia dokładnie jak piszesz.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cober    0

Panowie mam taki problem z napędem WOM. Dziś na wolnych obrotach z właczonym WOM w pozycje niezależna po chwili pracy ( na pusto z kopaczką wiec opor bardzo słaby) na jałowych obrotach zaczeło coś zgrzytać w skrzyni przekładniowej i przestał działać WOM. Po właczeniu WOM na niezalezne cicho zgrzyta a gdy chce podniesc ramiona podnosnika zaczyna głośniej zgrzytac a o podłaczeniu czegoś do WOM nie ma mowy bo zgrzyta bardzo i wałek stoi w miejscu.

 

Co to mogło sie stać? Sprzegło dobrze wyregulowane, zatrzask w porządku, wszystko do tej pory działało bez zarzutu. W innych pozycjach tzn wyłaczone i zalezne nie zgrzyta. Zgrzyty dobiegaja raczej z przodu skrzynie przekładniowej.

 

PS> w ciemie bity z mechaniką nie jestem. Ale do skrzyni w moim 3P jeszcze nie zaglądałem :/ c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zużyte koło na przodzie skrzyni odpowiedzialne za napęd wałka,może być też widełki wydarte lub skrzywione.Musisz ściągnąć dekiel i sprawdzić. :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj