janusz14

Ursus C-360, problem z WOM

Polecane posty

Robertino    0

Wielkie dzięki jutro tak zrobię i napisze o efektach :) oby pomogło bo ten dźwięk doprowadza mnie szału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

E jednak coś tam się znam ;) i git


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

jakieś pół tygodnia temu wymieniałem uszczelke płyty pod pompą podnośnika

godzinę temu zauważyłem że prawiie cały garaż jest zalany płynem ze skrzyni biegów , cieknie to z wałka , nie wiem jak on się fachowo nazywa(ten który np. może napędzać rozrzutnik) cały wałek wysunoł się z jakieś 10 cm i z tamtąd cholernie cieknie , co mam zrobić ?? chciałem go wepchnąć do środka ale nie idzie , ????


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko jedno podstawowe pytanie CO TO ZA TRAKTOR?

Wynika ze to ursus 360 ale i moze 4011?

A prawdo podobnie bedziesz musial go rozpolowic Bo 4011 ma jeden walek i pewnie sie wycofal z tryba i nie bedzie ci chcial wejsc bo 360 ma 2 walki i powinien wejsc...Tylko pewnie musisz odkrecic cala przystawke co jest na tym walku wom i radzlbym jeszcze zdjac pokrywe od tej pompy

Edytowano przez Gospodarz1990

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

sory , zapomniałem napisać że to jest ursus c 360 , dodam jescze że jak 3 dni temu miałem założone rozrzutnik (i zwalałem piach wałkiem) to nie mogłem go wydostać z tamyąd , i stuknołem troche młotkiem , to może mieć coś z tym ?


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek14    218

to prawda że mogą być zużyte zęby , ale nie koniecznie że na wałku ;/


Droga do przyszłości jest zawsze w budowie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

A ja mam ciut inny problem...

Włączyłem WOM i jakoś dziwnie lekko wszedł... niestety nie mogę go wyłączyć.

A dźwigienką luźno można ruszać góra, dół. tak jak by się urwała...


Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

zdejmij dekiel od skrzyni i tam będą trzy opcje albo tak jak mówisz urwał się koniec dzwigienki. drugi to może po prostu koniec dzwigienki wypadł z teko kanału gdzie być powinien, wtedy wystarczy podłożyć podkładkę pod dzwignie na zewnątrz obudowy, to będzie głebiej wchodzić t trzecia opcja to może widełki się zluzowały i spadły a wtedy to już więcej roboty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

koledzy mam pytanie, czy da sie wymienić wałek WOM w c-355 bez oddzielania skrzyni od mostu?

Wiem ,ze w c-360 wystarczy z tyłu odkrecić przystawkę bo jest krutki wałek!

Ale w c-355 tak jak w c-4011 jest jeden długi przez całą skrzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Mam taki problem musze wymienic wałek wom w c-355 (jeden długi przez całą skrzynie) i mam pytanie czy da rade bez oddzielania mostu od skrzyni?

Wiem , ze w c-360 wystarczy odkręcic z tyłu przystawkę i wałek wychodzi.

Co oprucz wałków i przystawki trzeba kupić ,zeby zrobić to tak jak w c-360?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jezeli sie nie myle,bo ja tez tak chcialem to sie dowiedzialem ze trzeba wyjmowac caly atak i zmieniac ta co wlacza pompe bo walek wcale nie bedzie ci dzialal(nie wiem jak to sie nazywa)...Jezeli mowie zle to przepraszam ale to mi mowil mechanik <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Da rade tylko podnośnik do góry odkrencasz pompe z deklem i w obudowie sprzegła dekielek na dole 4 śruby na trzynastke klucz zdejmujesz segier wałek WOMU też odkrencasz i wyciogasz pół dni roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

ale czy napewno w c-355 tak jest?

Bo jak pisałem tam jest jeden długi wałek od początku sktzyni do samego konca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

U mnie w c 355 mam dzielone wałki(takie jak w c 360) jesteś pewien ze masz 1 długi wałek? ja wymieniałem wszystkie tzn są tam dwa wałki i rura co je łączy i włącza pompę.Jest troche gimnastyki z tym ,ale zapewniam że da się to zrobić bez rozpoławiania .Ja zdjąłem plecak, odkrecasz wodzik od przekaźnika (śruba na 12 klucz) ,dekiel z pompą,całą płytę tylną wyciągasz z tylnym wałkiem, i okienko od dołu te pierwsze patrząc od przodu,tam odkręcasz taką pokrywkę na 4 śruby M8 zdejmujesz zabezpieczenie i odpowiednio dopasowujesz sobie jakaś breszke i wypychasz cały wałek z łożyska do tyłu, wyciągasz tą rurę od napędu pompy i masz wyciągmiete. składasz w odwrotnej kolejności. Opisałem jak wygląda dla wałków dzielonych,ale przy jednym to będzie podobnie pewnie. Powodzenia jakby co to pisz pomogę.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

na 100% jest jeden długi tak jak w c-4011 mój ciagnik ma numer 12xxxx, a wiec poczatek seri wiec ma sporo częsci od c-4011

Wiem ,ze jak był robiony remont skrzyni to był odkrecany most od skrzyni bo czegos nie można było wyjąć ale nie pamietam dokładnie bo miałem wtedy 12 lat

Ma ktoś moze katalog od 4011?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nic nie trzeba demontować ja wymieniałem w 4011

Takie długie wałki idzie jeszcze dostać

Z tyłu odkręcasz cztery śruby i wyciągasz wałek z łożyskiem, tylko przy w wkładaniu nowego trzeba odkręcić pod spodem pod skrzynią pierwszą pokrywę i włożyć koło zębate na wałek, bo przy wyciąganiu to duże koło na wałku opadnie na spód skrzyni

 

 

http://instrukcja.pl...ci_ursus_c_4011

http://instrukcja.pl/i/instrukcja_obslugi_i_katalog_czesci_ursus_c_4011_czesc_2

http://instrukcja.pl/i/instrukcja_obslugi_i_katalog_czesci_ursus_c_4011_czesc_3_1

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

dzieki wielkie @MAT912-powiem szczerze, że czekałem jak sie pojawisz na forum , bo wiem, że znasz się na tym z praktyki ,a nie tylko z teori!

Dzieki wielkie

Aha nie orientujesz sie ile moze taki wałek kosztować?

Teraz to chyba w agromie trzeba szukać takiego

Edytowano przez antonio86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzięki ale chyba mnie przeceniasz :lol: są jeszcze inni koledzy którzy też mają wiedzę np. @seweryn20, @bobytempelton, @wiesmag,@asharot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Wiem ,ale Ty pojawiłeś sie dzisiaj pierwszy :lol:

Wiem ,ze jak kiedys robiliśmy skrzynie to nie można było dostac i woziliśmy do przetaczania

Edytowano przez antonio86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbo1014x    10

Witam, posiadam ciągnik c-360 3p i od pewnego czasu borykam się z takim problem. Jechalem kiedyś z prasą i w pewnym momencie wałek się zatrzymał i bylo słychąć straszny zgrzyt, nacisnełem sprzęgło, po chwili puściłem i bylo normalnie. Po tej sytuacji zdarzylo się to z pare razy, więc postanowiliśmy z ojcem rozebrać ciągnik i zajżeć co jest nie tak. Wymieniliśmy pare elementów, ale nic nie wyglądało na aż bardzo zniszczone. Złożyliśmy i przez 3 tygodnie było dobrze. Wczoraj znowu się zaczeło tak robić. Wiecie co może być przyczyna, z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Sprawdź czy ten zatrzask ci się nie rozkręcił:

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/20580

czasami się zdarza (że jak się nogą załancza napęd wałka) to się krzywi ta dźwignia:

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/20579

a czasami z biegiem upływu czasu poprostu zużywa się rowek na wodziku , zaokrągla sie poprostu i zatrzask łatwiej wyskakuje, czyli wodzik wymiana lub jeżeli nie ma luzu w prowadnicy nadspawać i oszlifować , ale do tego trzeba mieć wprawę.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam takie pytanie...dziś jak robiłem c-360+glebogryzarka w pewnym momencie wom nie miał siły napędzać glebogryzarki...starsznie zaczeło coś wyć jakby w skrzyni. Dodam że nie można wyłączyć wałka wom, dźwignia włączająca lata od góry do dołu bez wciśniętego pedąału sprzęgła..czy to poszło sprzęgło czy może pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj