janusz14

Ursus C-360, problem z WOM

Polecane posty

farmers99    1

chodzi tak jak zawsze wciskam sprzęgło do końca i właczam wałem pytałem znajomego mechanika i mówi że to tarcza sprzęgłowa ale tarcza była zminiana 2 lata temu?


sie robi tym ,co się ma ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Zużycie w takim czasie tarczy sprzęgła jest możliwe, dziś badziewne części robią. Ale w sumie na objawy luźno chodzącej dźwigni, braku WOM nie pomyślałbym że to wina sprzęgła...


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
haos19    0

panowie mam problem z podnośnikiem u ursusa... cały czas rwie mi w dolnej pompie te ustrzelki nie wiem dokładnie jak to sie mowi symerynki czy jakos tak ...denerwoje mnie to bo to sie dzieje cały czas jak założe nowe i tak sie dzieje to samo...jesli ktos wie o co chodzi niech napisze na gg 20001506 ważne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

powiedzcie mi czy to jest normalne że jeżeli nacisne sprzęgło to wałek przestaje się kręcić a jeżeli puszcze sprzęgło to normalnie zaczyna sie kręcic, np.mam ciągnik na luzie i puszczone sprzęgło i włączam WOM to normalnie się kręci, a jak nacisne sprzęgło to się przestaje kręcić, oczywiscie chodzi mi o ursusa c-360

Edytowano przez 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasiu66    18

Gorzej by było gdybyś tak nie miał :) Ja u siebie tego nie miałem przez pare lat dopiero kolega ustawił sprzęgło i chodzi elegancko :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

a czyli podnośnik na nacisnietym sprzęgle też nie bedzie podnosił jeżeli nie kręci sie WOM?

Edytowano przez 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipooo    0

Ja mam też problem z włączaniem womu w c360 tyle ze u mnie dzwigienka ma własnie tak jakby za duzy luz. ona chodzi i w góre i w dół ale tak jakos niechce załapac. Dodam że tarcz sprzęgłowa jest dobra.

Co to może byc?

Edytowano przez Filipooo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A zgrzyta chociaż coś jak przełączasz czy nic i czy jak włączasz WOM przez skrzynie to wajchę ciągniesz w górę i ona zostanie w tym położeniu czy spadnie na skrzynie? napisz dokładniej bo tak to ciężko jest cokolwiek powiedzieć ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipooo    0

Tzn zgrzyta tak troche zalezy jak sie przełozy jak troche sie odegnie i na dół pociągnie to troche zazgrzyta. A jak do góry pociągn to opadnie moze nie całkiem ale opadnie. No i to niejest tak ze nie włącze wcale to raz sie uda a raz nie czasami to na polu sie pół godziny męcze zeby włączyc i teraz musze cos z tym zrobic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy ty masz dobrze sprzęgło wyregulowane? Jak ciężko włączyć wałek to może sprężynka w zatrzasku popsuła się, lub wodzik się mógł zgiąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djhud    0

Witam.

Mam problem z wyłączającym się wałkiem wom w c-355. Jak załączę wodzik wałka i pompy ( skrajnie do przodu ) podnośnika to wszystko jest ok. Wałek chodzi , podnośnik podnosi do czasu aż po ok. minucie wyłączy się wałek i nic nie działa. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

czyli jak dobrze rozumiem to wybija, dziwne

a da sie pozniej wlaczyc

moze sprawdz bezpiecznik, czy jak to tram sie zwie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

u mnie było podobnie że wybijało wałek i rozbierałem i zmnieniałem co popadnie i nic. Aż zmieniłem tą rure "atakującą" i pomogło. U wujka było podobnie i też wymiana tej rury pomogła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

po pierwsze sprawdzić wodzik, trzeba w tym celu otworzyć pokrywę. Jeśli jest ok to trzeba będzie rozpołowić ciągnik i sprawdzić frezy na wałkach WOM'u i w tulei. Jeśli tam będzie ok to proponuje sprawdzić czy dolna choinka się nie rozkręciła, bo tak też się może zdarzyć. Aby to ocenić trzeba wyjąć z przodu koło zębate napędzające wom i będzie wszystko ładnie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djhud    0
Napisano (edytowany)

Po rozmowie z mechanikiem wszystkie typowane podpowiedzi są trafne. Należy rozebrać górę i zobaczyć środek. Ciągnik zawożę do znajomego mechanika. Jak będzie coś wiadomo to dam znać. Pozdrawiam

Edytowano przez djhud

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Amid19    0

Witam, mam taki problem z moim wałkiem w c 360 chodzi on przez chwile gdy go włącze ale po kilku sekundach jest nadal włączony ale sie nie kręci . Wie ktoś może jaka jest przyczyna i jak to zwalczyć?. Chiałem powiedziec że dławik jest Dobry

Edytowano przez Amid19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertino    0

Witam jestem tu nowy i proszę o pomoc a mianowicie jak w temacie mój sprzęcik zaczyna rzęzić po

włączeniu walka jakby coś obcierało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

sprawdz czy dzwigienka po właczeniu zaskakuje na zatrzask ja mialem tak że po wymianie dzwigienki opierała się o zetrzask i nie wchodziła do końca tryb chodził na połowie i strasznie żęziło przegiołem dzwigienkę na bok, teraz mija zatrzask i czuć że wchodzi do końca, hałas ustał

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj