janusz14

Ursus C-360, problem z WOM

Polecane posty

Davidastra    0

tak jest że jak załączysz dżwignie w 3 położenie chodzi sam wom zależny bez pompy

a jak w położenie 4 sama pompa bez womu


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

Witajcie

Mam problem z wajchą od właczania i wyłaczania przekaznika w C-360 po tym jak brat jezdzil nim tz. przy ladowaniu cyklopem bo pracowal razem z nim przy zaladunku po tym jak wylaczyl przekaznik teraz to juz nie mozna nic zrobic przekaznik nie działa :)

Prosze was o pomoc i jak to zrobic czyli co rozkrecic aby dostac sie do usterki

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek123    0

A możesz opisać dokładniej, co sie dzieje z dźwignią, czy da się ja przełączać??

 

Ja bym ściągnął pokrywę skrzyni biegów i da sprawdził, usterek może być wiele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Być może zużył się ten element, którym za pośrednictwem dźwigni włącza/wyłącza się wom. Na PW wysłałem ci schemat budowy skrzyni od str.70.


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Kolego prawdopodobnie Twój brat urwał końcówkę dzźwigienki w skrzyni


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arniormo    0

Lub też wykrzywił sie wodzik bo w c 360 sa one nitowane,mógł też pęknąć zabezpieczenie na wałku ono tryma koło zeby nie przesuneło sie za daleko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturektdi    5

MIałem taki sam problem i okazało sie że na wałku odboru mocy wyrobiły sie frezy po wymianie ciągnik podczepiłem pod belarke i pochodził chyba ze 4 godzinki i awaria (znowu to samo) po ponownym rozebraniu okazało sie to samo, wiec mechanik kazał wymienić tuleje, wałek odboru mocy i widełka dodam ze frez na wałku był zjechany tylko centymetr niewiem dlaczego tak musi byc?

No i teraz mam problem po całej tej histori w ciągniku wałek sam wyskakuje raz na 15 min np. w rotacyjnej, w belarce. Także cieżko jest go właczyć chyba że sam wypadnie to włącza sie płynie.

Jak myslicie awaria może sie powtórzyc w czym tkwi problem bo juz sam sie w tym pogubiłem?????


john deere

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Ewentualnie jak piszesz ze dzwigienka nie ma zadnego oporu to mogło co obciąc zabezpieczenie na dzwigni taki mały kołek i utrudni robote


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichasW2909    0

Witam

Mam problem z 60-tką podczas włączania wałka słychać straszny hałas. Nie dawno wymieniałem właśnie ten wałek i wszystko było dobrze. Czy ma ktoś może pomysł co to może być? Dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

A bez problemu się włacza/wyłącza ?

na wszystkich położeniach drugiej dzwigni(tej od biegów polowych) tez słychac chałas przy włączaniu WOMu ? jesli nie to mogły pęknąć takie widełki(fachowej nazwy nie pamiętam) od wyłączania womu :D kiedys miałem podobny problem z 3p ale to nie musi być to samo ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

musisz wyregulować drugi stopień sprzęgła, bo prawdopodobnie nie wysprzegla Ci dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też myślę że to sprzęgło ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

kuzyn miał podobnie i winą były widełki ale jeśli ten hałas jest tylko przy samym włączaniu to może być jak piszą koledzy wina sprzęgła


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WAL    1

Najpierw postaraj się posprawdzać najprostsze rzeczy. Sprawdź czy tak sie dzieje na polowych biegach, czy na WOMie zależnym i niezależnym tez tak jest, jeżeli tak to jest to prawdopodobnie niewyregulowane sprzęgło tak jak już pisali koledzy wyżej. A jak nie to gorsza sprawa, mogły polecieć widełki,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilc360    12

ja tak miałem w 3p ale mechanik ustawił sprzęgło, zmienił jaki wałek w środku i śmiga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Albo poprosty musi sie dotrzec-miałem tak z wałkiem 2 stopnia i z trybem

co ty kolego piszesz!!!!!!!!!! czym ma sie dotrzeć???? powinno być ostrzeżenie!!!!!!!!

 

ps.sadzę ze to wysprzeglanie ale tez -zatrzask...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie?Jakie jest uszczelnienie pomiędzy wałkiem WOM a napędowym wychodzącym ze skrzyni?Czy chcąc go wymienic będę musiał rozebrac skrzynię?Z góry dziękuję za informację :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommot003    0

Jeśli chcesz wymienić wałek WOM to odkręcasz taką okrągłą pokrywe która jest przy wałku z tyłu, a w tej pokrywie jest simering. Jak już odkręcisz tą pokrywe to wyciągniesz wałek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Jeśli chodzi ci o wyjście wom to jest tam simering i uszczelka-pare minut roboty!

A jeśli o połączenie skrzyni z mostem to jest tam tylko uszczelka i oczywiście musisz oddzielić skrzynie od mostu,musisz zdjąć pdnośnik i odkręcić ten mały tryb od ataku na wałku górnym-napsz dokładnie o który chodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz wymienić wałek WOM to odkręcasz taką okrągłą pokrywe która jest przy wałku z tyłu, a w tej pokrywie jest simering. Jak już odkręcisz tą pokrywe to wyciągniesz wałek

Ta pokrywa jest od strony sprzęgła czy skrzyni?

 

Jeśli chodzi ci o wyjście wom to jest tam simering i uszczelka-pare minut roboty!

A jeśli o połączenie skrzyni z mostem to jest tam tylko uszczelka i oczywiście musisz oddzielić skrzynie od mostu,musisz zdjąć pdnośnik i odkręcić ten mały tryb od ataku na wałku górnym-napsz dokładnie o który chodzi

chodzi mi od strony sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj