janusz14

Ursus C-360, problem z WOM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Slawetny    0

Dzięki za odpowiedz.

 

Czyli ewentualnie tylko zajeżdżę tarczę sprzęgła? Kilkadziesiąt zł + wymiana?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No. I możesz wyorać w docisku śliczne dziury. To już więcej jak kilkadziesiąt zł.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

A, nie lepiej niszczyć porzeczkę na dwa razy? Ja tak robię.

Miałem coś podobnie jak Ty, tylko, że Ja w C-330 to skończyło się na wymianie tarcz i jakichś sprężyn.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slawetny    0

Musze też wymienić wałek, wiem że teoretycznie c360 może wytworzyć 640-700 Nm, ale czy realnie 520 przy usuwaniu porzeczki kosiarko-rozdrabniaczem nie wystarczy? Wyższe wytrzymałości zaczynają się od 2x wyższych cen na allegro. Koniecznie z frezem, może macie inne propozycje?

To co znalazłem:

http://allegro.pl/walek-przekaznika-mocy-wom-120cm-155cm-frez-polski-i6120035282.html#thumb/2

http://allegro.pl/walek-przekaznika-mocy-120cm-wom-frez-i6602191108.html

http://allegro.pl/walek-przekaznikowy-przekaznika-mocy-120cm-frez-i5403005172.html

Edytowano przez Slawetny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na twoim miejscu bym się zaopatrzył w wałkek fiirmy  z sipmy i wymienił tarczę   bo koszt śmieszny a robota na 1 dzień

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Bry, nie wiem czy w dobrym miejscu piszę, ale zaryzykuje.
Nie do końca działa mi wałek zależny od skrzyni, WOM niezależny wchodzi z lekkim zgrzytem i wydaje się to być całkiem normalne. Zależny od skrzyni działa tylko jeżeli trzymam dźwignię, zatrzask był dobry, ząbki na wodziku też bo pokrywę miałem zdjętą przy uszczelnianiu wałków sprzęgłowych. powinno być 4 pozycje tej dźwigni, mi się kończy na trzech i nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny. Wałek zależny potrzebny mi do łuparki swidrowej.
Luz boczny wałka głównego może mieć na to jakiś wpływ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No chyba w 60-ce nie ma  czterech pozycji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheEnd    13

Jak nie ma? to po co 4 wycięcia pod zatrzask na wodziku? jest na yt filmik jak włączyć pompę bez womu i tam było 4 pozycje. u mnie jest chyba skrzynia z c 4011 ale pewności co jest w środku to nie mam.
u mnie dźwignia wchodzi na pozycję trzecią i tam zostaje ale WOM działa tylko wtedy gdy dźwignię trzymam inaczej zaraz się zatrzyma. jeden koniec wodzika wchodzi do mostu, tam szukać przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Może masz już duży luz na listwie, która wchodzi do mostu.Tzn. osadzona jest tam przesuwka (widełki) tulei podnośnika i jak zrobi się duży luz, to nie będzie zazębiało, jak należy, pomimo że zatrzask wpada w wycięcie w listwie.Robiłem niedawno przy ciągniku, gdzie gość miał wyrąbane frezy na wałku i tulei podnośnika, bo właśnie widełki miały bardzo duży luz.Podkładał pod dźwignię kawałki drewna, ale i tak mu rzęziło bo słabo zazębiało.Ściągnij podnośnik, to będziesz widział, czy tam jest wszystko ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zetorki12 A jest 4 pozycja jest to pompa podnośnika zależna  wałek stoi tylko nie można włączyć wstecznego i 5 bieg.Co do problemu próbowałeś podgazować i załączyć na 4 pozycję? Ja tak robie jak nie chce zejść z tej pozycji.Spróbuj podciągnąć w górę ja czasem mam problem z tym złączeniem.W 4011 też były 4 pozycje w skrzyni mało co się zmieniło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Co powoduje ze po właczeniu wałka, w moscie stuka i chuczy na wolnych obrotach, na wiekszych mniej. Skrzynia nie charczycharczy, przy wlaczaniu wałka tez nie. Podnosnik działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Wyszczerbione koło od obrotów niezależnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamos012    16

Panowie z jakimi obrotami muszę jechać c 360 aby uzyskać obroty wałka WOM 540 na minutę. z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

2000 obr./min masz nawet na obrotomierzu zaznaczone


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na starszych obrotomierz ach tego nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Czy ja wiem czy nie ma mam oryginalny w 30 z 86 roku i tam jest zaznaczone. Więc w w 60 z tych lat powinno być. Chyba że mówisz o znacznie starszych.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mam c360 roku z 1984 i nie było tego symbolu, po drugie ten symbol wszedł od 1986 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Czyli tak ja mówiłem mowa o starszych modelach.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KroneMat    17

Mam pytanie jak wyregulować sprzęgło 2-giego stopnia w c-360 ? Od czasu przedłużenia dźwigni do sprzęgła aby lżej się naciskało nie wyłącza wałka nawet po naciśnięciu pedału do oporu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj