Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Kurładobryrolnikimajster
      Witam
      Mam prase metal fach i owijałem tylko sznurkiem i teraz kupiłem siatkę i pytanie jest takie 
      Jak wyłączyć sznurek żeby się nie załączał?
      Z góry dzięki za odp.
    • Przez Sadownikx2
       Czy ktoś wie jaki jest moment dokręcania głowicy oraz jakie powinny być luzy zaworowe w Ursusie 2812?
      O MF255 znalazłem a o Ursusie 2812 nie.
    • Przez Zaqwsx12
       Witam VID_20180712_164654.mp4 coś przeskakuje po lewej stronie przedniej osi. Potrzebuję pomocy. Czy ktoś miał z czymś takim styczność? 
    • Przez radzikus
      Szanowni,
      nie działa wom w aresie. Niby wszystko działa od strony mechaniki a przy próbie właczenia wou coś tam nawet słychać w moście ale mimo wszystko wom nie uruchamia się.
      Pojawia się błąd 345- oznacza mniej wiecej "uszkodzony włącznik womu, wiązkę lub cewkę".
      Czy moglibyscie wskazać mi które cewki odpowiadają za wom w tym ciagniku ?
       
      PS; do tej pory miałem tylko Agrotrona, z Claasem jestem niestety ciemny
       
      Z góry dzięki!
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.