Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
piental

John Deere 6220 SE Proszę o opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
piental    0

mam zamiar kupić własnie tego johna bo jest na niego promocja a nie wiem czy to nie jest jakis feler, więc prosze pomóżcie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek    2

powiem tak jesli chodzi o serie SE juz to było poruszane na forum...jak masz kupowac serie SE to kup sobie nawet teoretycznie "słabszego" np: 6420 ale w wersji PREMNIUM take jest moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Mam podobne zdanie jak witek. Nie kupiłbym okrojonej czyli SE wersji John Deera. :P

Mam Premiumkę 6320 i jest to o wiele fajniejszy ciągnik od zwykłego: m.in: klima, pneumatyczny fotel, silnik zasilaniem Common Rail, mocniejszy podnośnik, koło 38 cali, skrzynia 24 biegi z 4 półbiegami i kilka drobnych rzeczy. :P

 

Dlatego na dzień dzisiejszy również kupiłbym Premium :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Panowie-jeżeli kolega Piental pyta o 6220 SE to zapewne nie pyta bez powodu-co by nie mówić SE jest o wiele tańszy od Premium...-jeżeli dla was 10000 Euro w tą czy tamtą stronę nie stanowi różnicy to ok-ale są też koledzy po fachu nie dysponujący takimi pieniędzmi.Wiem,wiem że ciągnika nie kupuje się na rok-ale często i gęsto są ważniejsze wydatki niż np.pneumatyczne zawieszenie fotela-żeby daleko nie szukać.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

a nie myślałeś o jakimś innym ciągniku bo te jelonki są gorzej wyposarzone od Forterry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57
ale często i gęsto są ważniejsze wydatki niż np.pneumatyczne zawieszenie fotela-żeby daleko nie szukać.

 

Pneumatyczny fotel kupujesz raczej dla swojego kręgosłupa dlatego warto dopłacić.

 

a nie myślałeś o jakimś innym ciągniku bo te jelonki są gorzej wyposarzone od Forterry

 

SE możliwe (co ma Forterra więcej od Jelonka, chyba JD ma 4 półbiegi a Forterra 2), ale co do Premiuma to Forttere nie można porównywać. :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    4

John Deere jest napewno lepszy, bo cały głównie jest z odlewów. A zetor świeci śrubami.

W zetorze za samą klime trzeba dać 7 tys. zł

Link do wyposażenia Wypas

 

Co do promcji, to mój wuj powtarza: "Kupujesz w promocji, kupujesz dwa razy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

do czego ma byc używany ten ciągnik???może lepiej 5720???moc podobna ale zawsze gabaryty mniejsze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163
a nie myślałeś o jakimś innym ciągniku bo te jelonki są gorzej wyposarzone od Forterry

To u góry to nieprawda.Jedyne czym Forterra góruje nad JD to udźwig.Ale czy w czterotonowym ciągniku udźwig rzędu bez mała sześciu ton jest aby wymagany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    2
John Deere jest napewno lepszy, bo cały głównie jest z odlewów. A zetor świeci śrubami.
Tak mocniejszy tylko że jak ci się kawałek odlewu urwie to trzeba dokupić całą część a gdy go nie ma to bierzesz nową śrubę i po kłopocie (śruby też mają różną wytrzymałość) pozdro :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    2

Hehe co ty wogóle porównujesz wytrzymałośc np. pełnej ramy w JD to konstrukcji nośnej Zetora ? Zetor nie ma szans , odlew jest o wiele bardziej wytrzymalszy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Zetor też jest cholernie wytrzymały-przynajmniej mój stary 7211-czasami sam się dziwię-bo teoretycznie powinien już parę razy pęknąć przy pracy z ładowaczem (odpukać w niemalowane :wacko: ).O jakie odlewy wam chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    163

Szczerze mówiąc to nie zastanawiałem się nad technologią wytwarzania owej ramy ale czy aby to odlew jest-raczej wygląda to na coś wytwarzanego metodą walcowania (tylko ciekawe czy na gorąco czy na zimno)-fakt na końcu są tam jakieś odlewy wspawane-a może ktoś na AF się orientuje ?Jutro sprawdzę.

Już sprawdziłem :wacko:-wygląda na wypraskę-ciekawe z jakiej stali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

JD robione w Niemczech maja ramę z blachy (wcale nie takiej cienkiej), a JD z stanów mają ramy odlewane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

a co do ramy jak ona jest przymocowana? na całej długosci przymocowana jest dio poszczególnych elementów czy na osi w szczycie jak mi się wydaje po jej wyglądzie i wzdłóż silnika?

 

tak przy okazji kiedys gdzies na Off Topic poruszony został temat 4 cylindrowych ciągników w 4 obrotowych i fakt ze moga byc przełamane. ja uważam patrzac tak na takie zestawy które u mnie smigają ze one maja dodatkowe wzmocnienie antyprzełamaniowe-chodzi mi tu o zamocowanie tora-bo tur jednoczenie pełni rolę dociazenia a rama która jest na ciągniku przymocowana jest przy tylnej osi oraz do silnika-swego rodzaju jest to rama pomoznicza (lkub przynajmniej półrama ale napewno wpływa na wytrzymałość)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

he Pavel

 

Pełna rama to 1 element do które są przykręcane wszystkie inne cześć, a nie na odwrót tak jak to napisałeś. Ramy sie nie mocuje do niczego, bo jest ona sama w sobie konstrukcja samonośną, ale jak by sie juz doczepić szczegółów to jest osadzona na osi przedniej:)

 

Te płaskowniki wzdłuż które widziałem np przy ursusach, to NIE RAMA, to tylko elementy wzmacniające konstrukcje modułową (czyli składającą sie z wielu elementów) a ze odkręcają do tych płaskowników ramę tura to na pewno wzmacnia całą tą konstrukcje, ale dalej nie zmienia faktu ze naprężenia wzdłużne przebiegają również przez wszystkie podzespoły z jakich składa sie ciągnik o konstrukcji modułowej, a co nie występują w ciągnikach z pełną ramą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    44

a tak wogóle to słyszeliśće żeby jakieś ciągniki bez ramy pękały????bo ja tylko o ursusach i jakiś innych składakach :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    10

he mav* ja nic nie napisałem o ramie w ursusach tylko o plaskowniku od TURa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1
a tak wogóle to słyszeliśće żeby jakieś ciągniki bez ramy pękały????bo ja tylko o ursusach i jakiś innych składakach :wacko:

 

 

ja znam osobiście kilka przypadków pęknięcia w połowie ciągnika. W: MF, Case, DF, Valtra, Zetor ze o ursusie nie wspone (kilka przypadków) Wszystkie bez wyjątku z winy użytkowników. No cóż spodziewali sie ze ciągnik powinien wytrzymać, ale sie nie udało :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×