Balzak

Ile pali John Deere??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@ jaro NH w 2010 roku miał najcichszą kabinę w klasie Seri T7000 AC i T6000 PC/RC. Wszyscy mówią o sprzęgle a jak wy porównujecie serie TD albo jakąś Elite to się nie dziwcie że jest awaryjny cena mówi sama za siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    42

jaro nie jeden jd moze zazdroscic tego co ja mam w wyposazeniu , nie mowiac o komforcie jazdy . kabina najcichsza jaka moze byc . dopiero seria 6,7 R dogania go pod wzgledem wyposazenia


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

szkoda, że nie idzie to w parze z jakością wykonania i sprawnością skrzyń biegów

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Panowie-chyba widzicie że nie mam na myśli obrażania was czy waszych NH-uparłem się z lekka na kol.Przemka i to nie bez powodu-on bowiem uparł się na mnie.

@Hubert-chętnie skończyłbym ale zaczyna mnie to bawić po prostu-jakie jeszcze argumenty zacznie Przemądrzalski wynajdywać-jak zapewne zauważyłeś na chwilę odwróciłem role i postawiłem Przemka w niezręcznej sytuacji-niech się biedak poci nad odpowiedziami :D .

PS.Jak znam życie to może tu ktoś za chwilę napisać że koniec zabawy i sypać procentami :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To bany polecą tygodniowe :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

Ja przy wyborze ciągnika obstawiam tylko 2 marki.

po co Tobie dwie marki jak wystarcza tylko jeden ciągnik ?


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    42

bogdan powiedz czy w modelach na przekladni AC cos sie zepsulo . Ciekawi bardzo mnie ten temat .


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jaro@ skończ dyskusje z .... hmmm zeby nie napisac frajerami... hmm PRZEMADRZALSKIMI tak to dobre słowo :) skoncz dyskusje z przemadrzaslkimi bo przyajde i Ci w morde dam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

z kiszonym ogórasem :)

 

o f*ck... ale to zabrzmiało ::laugh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

@Dziedzio92 Awaryjność NH w każdej klasie ciągników jest najwyższa z marek jakie brały w ankiecie, a skrzynie NH charakteryzują się wyjątkowo dużymi stratami w przekazywaniu mocy na koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    42

gdyby moj ac mial duze straty w przekazywaniu mocy na kola to bankowo bym nie oral plugiem 13km/h , a z talerzowka nie jezdzil 25km/h. Wiec o czym my tu gadamy


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dajmy temu spokój wszystkie marki są najlepsze i nic nie palą. Dziękuje Dobranoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

gdyby moj ac mial duze straty w przekazywaniu mocy na kola to bankowo bym nie oral plugiem 13km/h , a z talerzowka nie jezdzil 25km/h. Wiec o czym my tu gadamy

no argument konkretny :lol: a tak w ogóle to gratuluję sprzętu który pracuje z takimi prędkościami ;) może odkręć skibę to osiągniesz 20 km/h z pługiem :lol: :lol: :lol:

Edytowano przez b0gdan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek87    0

To pewnie w tych nowych Jelonkach jak jest recyrkulacja spalin to kolejne problemy bedą. Ja w passacie 130 konnym 1.9 TDI musiałem EGR odłączyć bo od tego zasiarczonego pieknego paliwka zaczął wariować i mi za dużo spalin kierował z powrotem i samochód dymił i słabo szedł. Po odłączeniu (zaślepieniu) jest spoko, może nawet jest mocniejszy wacko.gif

 

 

Kolego a jak zaślepiłeś EGR w passacie mam ten sam problem stalezapala sie kontrolka od EGR

Odnośnie JD mój 6930 premium czterozaworowy w obrotówce 5x45 pokazuje spalanie w granicach 20-24 l/godz ale dodam ziemia I-III kl orka na gł 25-30cm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    42

no argument konkretny :lol: a tak w ogóle to gratuluję sprzętu który pracuje z takimi prędkościami ;) może odkręć skibę to osiągniesz 20 km/h z pługiem :lol: :lol: :lol:

 

nie musze takiej predkosci osiagac. Czasem trzeba sprawdzic mozliwosci ciagnika . wiec twoj komentarz jest zbedny <_<


tgEgF.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dziedzio daj spokój niech żyją swoimi wizjami bo gadają że my nie posiadamy Jd a sami nie posiadają NH i takie pisanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajor24    1

ostatnio rozmawiałęm ze znajomym pokazał mi swego jd 6930P w automiacie. tylko małą zdwigienka z pokretłem predkosci. i mowi ze w orce spala mu 16l/h a ten jd ma 180kucy to chyba mało pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Coś dla @Przemka :D -http://tractortestlab.unl.edu/NewH/TD5050.pdf-to super oszczędny NH .

http://tractortestlab.unl.edu/Deere/6230-prem.pdf-a tutaj mega-smok JD-specjalnie wziąłem ten test bo moce silników zbliżone są baaardzo.Jak widać w jednym Przemek ma rację-"na pusto" na najwyższych obrotach NH radzi sobie lepiej....i tylko tam :D .

Przyznaję Przemku że w najczęściej spotykanych pracach (jak wnoszę z Twoich wypowiedzi) w Twoich stronach jest to naciskanie pedału gazu do oporu i obserwowanie opadającego wskaźnika paliwa) NH bije JD na głowę.

W mniej cywilizowanych stronach ciągnika używa się jednak do czegoś innego no i wtedy ludzie wybierają ciągnik patrząc raczej na to ile spali w pracach polowych a nie na postoju.

Jednak nie byłbym sobą :D gdybym nie wspomniał o czymś jeszcze-z gazem wciśniętym w podłogę Twój NH pali prawie 10 l/h (9,8) a nie jak pisałeś bodajże 5,3 l/h-mój JD (służę wykresem z hamowni ) spala a właściwie spalał bo badanie było przy 200 mth potem znacznie spadło-taka przywara JD-dosyć długi okres docierania 7,2 l/h.

PS.Ciekawe co teraz napiszesz ?-że Amerikancy tożie agriesory :D ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

No fakt NH, DF, FENDT, MF, Valtra mają taki sam okres docierania jak JD i też spalanie spada żadnej rewalacji nie odkryliście no to mocno przegrał JD w tym teście z 09/204 nie Jarku wklej tabelkę bo widzę że dajesz radę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie zgodzę się z Tobą @krzysiu co do tego okresu docierania-JD charakteryzuje się (i nie są to tylko moje odczucia-jak zwykle podpieram sie zdaniem Niemiaszków :D ) baaardzo długim okresem docierania.Nie wiem czy pamiętasz ale ja pisałem że zużycie paliwa gwałtownie spadło dopiero po bodajże 700 mth !Pozwolisz więc (jako że w tym roku będę zwiększał moc JD ) że tabelkę wstawię-ale już nową-będzie to bardziej miarodajne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

jaro co to za testy :D wiesz wydaje mi sie że twój komputer to cały twój i dziwi mnie tylko że chłop dzieciaty i menżaty siedzi kilka godzin dziennie przed monitorem i stara się coś udowodnić na siłe-jaro testy testami a życie życiem. zrozum .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plotek3094
      Witam wszystkich użytkowników,
      W ramach pracy badawczej podjąłem się próby wyliczenia średnich kosztów eksploatacji maszyn. Wśród nich znalazły się kombajny, a konkretniej te marki Claas. Konkretniej chodzi o modele: 
      DO 118 SL MAXI, DO 98 CLASSIC, DO 78 SL CLASSIC, 108 SL MAXI/SL CLASSIC/CLASSIC, 98 SL MAXI/SL CLASSIC, 88 SL MAXI/ MAXI, 78 CLASSIC (modele pogrubioną czcionką są najbardziej poszukiwane, informacje o nich). Jeżeli jesteś posiadaczem któregoś z tych modeli lub masz doświadczenia związane z nimi poświęć chwilę i odpowiedz na poniższe pytania. Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny.
      Przechodząc do konkretów. Potrzebuję informacji dotyczących (dla zboża) prędkości koszenia, wydajności i zużycia paliwa przez ww. modele kombajnów Claasa. Chciałbym abyście podzielili się doświadczeniami i podali te informacje. Wiem, że na te parametry wpływa bardzo dużo czynników i w różnych regionach/ o różnych porach/ warunkach atm. będą one różne, ale im więcej odpowiedzi tym bardziej uśredniony wynik otrzymam.
      Proponuję, aby w każdej odpowiedzi zawierały się następujące informacje: a) posiadany model claasa, b) średnia prędkość koszenia km/h lub ile hektarów na godzinę było koszone, c) szerokość osprzętu żniwnego/ hedera, d) wydajność - ile ton zboża na jeden ha, e) jakie średnie zużycie paliwa było generowane?
      Za każdą pomoc z góry dziękuję
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj