Balzak

Ile pali John Deere??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

hubert ty chyba miałeś pierwszego JD a póżniej kupiłeś fenda więc jak to z tobą jest? zaprzeczasz sam sobie.

 

Widzisz, tutaj akurat przesądziła cena której w JD bym nigdy nie dostał. W innym wypadku byłby JD ale po co miałem przeplacać prawie 100,000zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warzywkopl    21
Widzicie jesteście poprostu bez argumentów pisze kawa na ławę chcesz jeden drugi trzeci to pod rząd ciągniki ustawię i fotki narobię ludzie mamy jeździmy deler Chempest Racibórz mówił że mało pali kupili 6 szt 5100r narzekają serwisant na serwisie mówi że wiadome że JD dużo pali i tego nikt nie zmieni deler wcisł im dziada pozbędą się go jak tylko będą mogli robią 1000-1200mth rocznie Fendt jak mają JD to też ten 1000-1200mth zrobią drogo by było kupić 2 Fendta a tego dziada do gararzu na pięć lat jest przepaść od Fendta i innych marek z spalaniem paliwa do DZIADA pod względem paliwa nie mówił mi tego wujek ciotka tylko tak jest żeby to jedna sztuka była to bym powiedział że trafił się strup JD co pali 30% więcej niż inne ale wszystkie tak mają u mnie prócz Pana Der20 nik kto kupił JD nie kupi go więcej nigdy a od Pana Der20 to właściciel mówi po całej okolicy że też nie kupi bo to bardzo paliwożerne ciągniki nie wiem kto na AF jest zalogowany ale właściciel mówi prosto że smok na ON

Za to ty masz argumenty powalające :D gdzie link skan?

razem te 6 sztuk kupili? nie oglądali 5020?

dlaczego dziad? mój JD ma 5 tyś h i tylko okresowe przeględy robię no i kilka napraw wynikających z mojej nieuwagi

mówił to siąsiad? :D ale różnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

krzysiowi chodzi o spalanie bo jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach bo 2L różnicy na mtg pomnożone przez 1000mtg rocznie daje ponad 10 tys strat a to już jest dużo i nie każdego na to stać bo każdy sie teraz stara obniżać koszty jak może a nie odwrotnie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale wytłumasz racjonalnie Joziu z Bazin skad Ty bierzesz wyniki,dane,porównania ??? Z opowiesci sasiadów i znajomych?? Odpowiedz tylko na to pytanie... TAK lub NIE i nikt juz wiecej sie do Ciebie nie będzie czepiał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

kolejne z twoich pytań które ma mnie pogrążyć tak? hubert to nie opowieści bo to samo życie otwożyło mi oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
warzywkopl    21
krzysiowi chodzi o spalanie bo jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach bo 2L różnicy na mtg pomnożone przez 1000mtg rocznie daje ponad 10 tys strat a to już jest dużo i nie każdego na to stać bo każdy sie teraz stara obniżać koszty jak może a nie odwrotnie .

a jak Ja zrobiłem w 3,5 roku 5 tyś h to Mnie spalanie nie interesuje? wiesz jaki przy warzywach jest zapierdziel? jak czasami grosze na kg decydują o zysku lub stracie?

zadałem konkretne pytanie gdzie skany lub link brak odpowiedzi

wypowiedziałem się na temat spalania obu podobnych ciągników bo takowe posiadam gdyż takie krasnale są mi niezbędne

ze spalaniem cudzych ciągników to jest tak jak z plotkami, jak mojego syna żandarmeria do domu po imprezie przywiozła to zaraz bandyta ale nikt nie wpadł na pomysł, że było inaczej, nikt nie potrafi tego zrozumieć że przywiózł go kolega mieszkający 4 domy dalej który pracuje w ŻW z wami jest identycznie, macie swoje "argumenty" i tylko one są prawdziwe

Edytowano przez warzywkopl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Ktoś tutaj napisał o tym , że niemcy to taki miły naród , który nie kłamie ( trochę mnie to poirytowało i wiem , trochę nie na temat ) . Otóż moja bardzo bliska znajoma pracuje w takiej oto korporacji motoryzacyjnej ( niemieckiej ) , jest po prostu dyrektorem i w RP przed nikim się nie musi tłumaczyć . Ale do czego zmierzam , jej oddział dostał zlecenie na produkcję 7-iu nowych produktów i czas na wdrożenie - pół roku . W tym czasie udało im się z jednym , reszta nie wyszła . Nasuwa się pytanie , dlaczego ? Błąd , jak się dowiedziała nieoficjalnie od w-ce prezesa w Dusseldorfie ( nota bene hiszpana ) istniał w programie , który popełniła strona niemiecka . Najgorsze w tym było to , że po wykryciu w.w. niemcy wcale nie powiadomili strony polskiej i nasza linia pilotażowa powielał ten defekt . Znajoma dostała oczywiście "bęcki " od prezesa ( uczciwego niemca ) , ale musiała siedzieć cicho . Zatem nie wiadomo jak to jest do końca z tymi testami DLG , można im zaufać lub nie do końca tak musi być .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak to leciało ?-"jeżeli fakty mówią inaczej-tym gorzej dla faktów" :D -ok.Niemcy kłamią bo nas nie lubią-jak jednak wytłumaczyć to że te same testy prezentują swoim rodakom-znaczy ich też nie lubią...

Co powiecie na amerykańskie testy ?-http://tractortestlab.unl.edu/testreports.htm-że Amerykanie nas też nie lubią ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

Ja mam skanować Top Agrar Polska 09/2004r od strony 96 jak ktoś się wysili to znajdzie ja postaram codziennie znajdować 1 test w którym JD spala nawet 30%więcej paliwa, nie opieram się o opinie nawet sąsiada opieram się o prace wykonywane w moim gospodarstwie w tym samym czasie tymi samymi przyczepami ciągnikami tak jak wymieniłem tylko różni operatorzy szybkość przyjazdów identyczna nie wiem jak to jest ale niestety tam gdzie Fendt 308CI z prasą zmiennokomorową spala średnio 8-9litrów na godzinę to JD 5100R 10-11litrów nie znaleźliśmy jeszcze na żywo w realu kogoś kto powiedziałby że JD nie pali więcej ON niż inne marki nie znalazłem również testu w którym JD mniej pali niż inne prócz jednego który jak się ukazał to całe AF mówiło jaki to JD jak piszą Jarku i podobni fani JD w Top Agrar i innych czasopismach Polskich że JD ładny fajny w środku fajnie wykonany to mówicie że tam piszą i tak jest jak piszą w tej samej gazecie że najbardziej paliworzerny na świecie to gazeta Polska kłamie logicznie biorąc wprowadzacie ludzi w błąd nie ma takiej pracy w której JD 5100r spala mniej paliwa niż Fendt, DF, NH no może z jeden jakiś punkt pomiaru i to może w jednej z konkurencyjnych marek

Edytowano przez krzysiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
scott11    0

Moja odpowiedź na wyżej postawione pytanie brzmi : każdy chwali swoje i najlepiej żeby jeszcze nabywał owe rodak a i pół świata też by nie zaszkodziło . Metody prezentacji to też już zaczyna być dziedzina "sztuki" ;) . Za tym stoją poważne interesy i tutaj nikt nie może sobie pozwolić na ujmijmy to - chwile słabości .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Krzysiu-litości :D .Czy znalazłeś kiedykolwiek w moich wypowiedziach twierdzenie że JD pali najmniej albo coś takiego ?Watpię.Zawsze (podkreślam-zawsze) pisałem że JD nie jest aż tak paliwożerny jak go malują-prawda czy nie ?-czy też pisałem inaczej ?Uczciwie też pisałem że u mnie serwis regulował pompę wtryskową-pisałem czy nie ?Nie pisałem że polska (akurat :D ) gazeta kłamie tylko że różni się od oryginału.Uwierz mi że może nie mówię po niemiecku tak dobrze jak 10 lat temu ale czytam tak samo dobrze jak Niemiec-więc od razu wyłapuję drobne nieścisłości czy niuanse.

@Przemek-a w przypadku Fendta nie mają ? :D

Edytowano przez jaro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

z ostatnim się zgadzam mówiłeś tak jak piszesz a ja mówiłem tak jak piszę u nas pokrywają się testy Top Agrar pali więcej paliwa niż inne marki jest ładny, i nie pochwaliłem swojego bo DF aż tak mocno nikomu nie cisnę tylko widzę ewidentnie że Fendt, NH,DF mają o bardzo dużo mniejsze spalanie niż JD nigdy nie piszę że jest zły jako ciągnik może i najlepszy na świecie tylko nas szlak trafia że tak dużo mth się robi a JD kosztuje drogo w utrzymaniu a ludzie ciemnote jeszcze starają się wciskać\

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Coście się tak tej serii 5R uczepili? Są jeszcze inne traktory, miałem okazję tydzień czasu jeździć NH i w beczce do gnojowicy ku mojemu zdziwieniu spalał mniej na h niż JD? Tylko problem pojawiał się kiedy policzyłem ile przez dzień wywiozłem jednym a ile drugim. Jak NH ma elastyczniejszy silnik od JD to ja chyba padnę ze śmiechu. Jak zobaczył górkę to wajcha nie stygła. Ogólnie to nasz rejon już najadł się NH i ku mojemu zdziwieniu ludzie coraz bardziej narzekają, NH TD potrafi spalić z 2 kółką z paroma świniami 8 l/h gdzie 60 paliła 5.

 

Koszt utrzymania to nie tylko paliwo ale też koszty napraw. Po za tym JD nie lubi wysokich obrotów jak chodzi nieobciążony. Jak ma lekko to 1400 obr wystarczy, nawet jeśli poniżej zejdzie to silnik sobie poradzi, u innych troszkę gorzej.

Ja przy wyborze ciągnika obstawiam tylko 2 marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Nie mogę tylko w takim razie zrozumieć że często gęsto ludzie kupują następnego JD-mają zbyt dużo pieniędzy, są zindoktrynowani czy też liczą na to że ten nowy będzie palił mniej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

 

Widzisz, tutaj akurat przesądziła cena której w JD bym nigdy nie dostał. W innym wypadku byłby JD ale po co miałem przeplacać prawie 100,000zł

Fendt był tańszy od JD?


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Przy identycznym wyposażeniu często tak bywa, ale regułą to nie jest.

 

@jaro pewnie nie umieją liczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

robert taki poważny człowiek jak ty i takie głupoty wypisuje-td spali z 2-kołówką 8 L? hit sezonu na af :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Jak ktoś kiedyś napisał-najlepszą formą obrony jest atak.To teraz ja postawię teorię że TD w dwukółce spali 9 l/h a Ty Przemek postaraj sie udowodnić że mówię nieprawdę-moi znajomi tak twierdzą i wszyscy w okolicy też wiedzą ze NH pali najwięcej i cła Polska też wie (a że sie psuje często to i tak przecież każde dziecko wie).NH nie wysyła małych ciągników do testów bo wie że każdy by przegrało :D .Przemuś-pozdrowienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMEK321    2

hahaha jakoś sobie trzeba poprawić humor jak po kilku latach użytkowania ciągnika człowiek sie dowiaduje ze z kieszeni mu wyparowało kilkadziesiąt tys zł-płać i płacz.ps jaro piszesz o td nie w tym temacie-opanuj sie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@ robertbara Jak kupują najtańszą serie NH to co się dziwią. To jest tak jak z JD że serwisant mówi że Jd serii 5e się sypią bo są tanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Fendt był tańszy od JD?

 

Zdziwiony? prawie 100,000 pln w takim samym wyposazeniu :) tak na powaznie trafiłem chyba na okazje.

 

 

Kończę dyskuję na temat spalanie bo niektórzy klapki na oczach maja, albo za dużo sąsiadów słuchają.

@JARO skoncz te dyskusje z ... zeby nie nazwac ich imbecylami i idiotami... hmm ? Przemądrzalskimi!!! OOooo!! tak to dobre słowo... nikt mi później nie zarzucie że obzywam kogos :) JARO@ masz swoje lata, wiec nie wdawaj się w płytkie dyskusje z PRZEMADRZALSKIMI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Przemek-Ty zdaje się ciągle w tym temacie porównywałeś JD do NH-co to za różnica jak ja porównam NH do JD ?-zdaje się że to takie małe ,kiepskie paliwożerne popierdółki ze skrzynią biegów rodem z lat sześćdziesiątych (i to konstrukcja FIAT-a bodajże) z byle jakim podnośnikiem, z awaryjnym sprzęgłem, z malutką kabiną (ale za to głośną )-za to ego co poniektórych właścicieli absolutnie nie przystające do klasy pojazdu :D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plotek3094
      Witam wszystkich użytkowników,
      W ramach pracy badawczej podjąłem się próby wyliczenia średnich kosztów eksploatacji maszyn. Wśród nich znalazły się kombajny, a konkretniej te marki Claas. Konkretniej chodzi o modele: 
      DO 118 SL MAXI, DO 98 CLASSIC, DO 78 SL CLASSIC, 108 SL MAXI/SL CLASSIC/CLASSIC, 98 SL MAXI/SL CLASSIC, 88 SL MAXI/ MAXI, 78 CLASSIC (modele pogrubioną czcionką są najbardziej poszukiwane, informacje o nich). Jeżeli jesteś posiadaczem któregoś z tych modeli lub masz doświadczenia związane z nimi poświęć chwilę i odpowiedz na poniższe pytania. Za każdą pomoc będę bardzo wdzięczny.
      Przechodząc do konkretów. Potrzebuję informacji dotyczących (dla zboża) prędkości koszenia, wydajności i zużycia paliwa przez ww. modele kombajnów Claasa. Chciałbym abyście podzielili się doświadczeniami i podali te informacje. Wiem, że na te parametry wpływa bardzo dużo czynników i w różnych regionach/ o różnych porach/ warunkach atm. będą one różne, ale im więcej odpowiedzi tym bardziej uśredniony wynik otrzymam.
      Proponuję, aby w każdej odpowiedzi zawierały się następujące informacje: a) posiadany model claasa, b) średnia prędkość koszenia km/h lub ile hektarów na godzinę było koszone, c) szerokość osprzętu żniwnego/ hedera, d) wydajność - ile ton zboża na jeden ha, e) jakie średnie zużycie paliwa było generowane?
      Za każdą pomoc z góry dziękuję
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj