Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Silnik Bizona Rekorda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czy to prawda ze w silniku wierci sie jakieś dziury i wtedy jest o wiele mocniejszy. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

no w tłokach i w bloku a tak szczerze to chyba robisz sobie jaja nie wiem co ty myślisz zaraz mod da ci ostrzeżenie albo bana (ale żeby ja nie dostałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie robie sobie jaj słyszałem to od znajomego tez mi sie wydaje ze to jest niemożliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jd3    0

Tak wiertłem osrednicy poł metra silnik na wylot <_< . Kolego to nie mozliwe. Według mnie post do zamkniecia


Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

kolego glendus3512 przecież to nie możliwe. A może inaczej, gdzie twoim zdaniem wierci sie te dziury?? sprecyzuj swoje pytanie


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tak mówił mi znajomy i niewierzyłem dlatego załozyłem ten temat przecież jak sie wywierci w bloku to straci ciśnienie a jak w głowicy to kompresje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

A myślałem, że ciśnienie i kompresja to to samo. Ale teraz wyszło, że jednak nie. I nie słuchaj znajomego, bo Ci tylko głupot nagadał.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak go spotkam to sie dokładniej zapytam o co mu chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może chodziło mu o rozwiercenie otworów pod tuleje.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310
A myślałem, że ciśnienie i kompresja to to samo. Ale teraz wyszło, że jednak nie. I nie słuchaj znajomego, bo Ci tylko głupot nagadał.

 

no bo ciśnienei w bloku i komprsja pod glowicą to co inego <_< Bo kompresja to spreżanie tzn ciśnienie sprężania. a w blogu to ciśnienie oleju <_< Tzn z tego tak wynika że o to mu chodzi właśnie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

nie wiem jak w Bizonie ale mi kiedys koles w samochodzie proponowal kanaly dolotowe rozwiercic zeby mial lepsza moc .. ale w Bizonie nie mam pojecia .. moze inny silnik wstawic .. ale zeby cos wiercic a po chcesz w nim zwiekszac moc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie chce nic zwiększac tylko chciałem sie dowiedzieć czy to jest możliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

z tego co wiem to rozwiercają, tylko kanały wodne w bloku w pobliżu pierwszego cylindra aby lepszy przepływ wody miał, ale coś mi się wydaje, że nie jest to dobre rozwiązanie. Konstruktorzy nie na darmo tak zrobili, że kanały wodne mają mniejszą średnicę z przodu, a większą z tyłu silnika dzięki temu jest utrzymywana taka sama temperatura w kanałach wodnych w całym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Kolego jeżeli jeździłeś bizonem z 120konnym silnikiem to pewnie wiesz że ta moc jest wystarczająca, w wolnossących silnikach jeżeli trafimy na górkę lub coś się zapcha to silnik zwalnia lekko obroty, w 120 konnych turbach juz tak nie ma byle obciążenie to silnik nic nie czuje a dymią pasy, radze nie kombinuj nic to dobre silniki a jak ci brakuje mocy to wsadź silnik turbo, można też przełożyć turbinę od liaza o zmiennej geometri


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

Ja również potwierdzam, że w bizonie nawet z sieczkarnią 120 KM starcza spokojnie. Te silniki uważam za bardzo udane i nie na darmo zostały właśnie tak zaprojektowane. Wszelkie przeróbki mogą co najwyżej zaszkodzić. Trzeba tylko dbać o to aby nie przegrzać go i pod żadnym pozorem nie wyciągać termostatów, a na pewno posłuży wiele tysięcy moto godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 19Damian89
      Witam juz od 2 sezonow wojujemy ze wspomaganiem .. czasem zalapie i kreci sie dobrze a czasem az szkoda gadac ... a postoju jak sa kola uniesione w prawo sie w miare kreci ale w lewo trzeba bylo sie nie zle nasilowac..
       
      Orbitrol wymienilismy i silownik z tylu tez..
       
      co moze byc przyczyna braku wspomagania
    • Przez damaxyz
      Witam,
      Jak najszybciej wymienić sprzęgło w rekordzie, czy trzeba ściągać skrzynie i jakie podzespoły warto od razu wymienić?
      Chciałem to zrobić ponieważ po długim postoju kombajnu jak go uruchomię i chcę ruszyć to podczas puszczania sprzęgła słychać jakieś ocieranie - nie wiem co to ale po dłuższym okresie pracy przestaje być to słychać.
       
      Chodzi mi oczywiście o wymianę tarcz sprzęgła.
       
      Pozdrawiam,
    • Przez daron64
      Witam
      Krótki wstęp - pacjent to rekord '87 - jakiś czas temu elektryk zmieniał mi alternator, potem jeszcze raz grzebał w elektryce. Ja tam szczerze mówiąc nie zaglądałem - działa to działa, akumulatory nowe, kombajn chodzi tylko kilka dni. Teraz wszystko sobie sprawdzam, a tam alternator jest całkowicie odłączony. Od regulatora idzie jeden przewód na bezpieczniki. Nie mam pojęcia czemu elektryk tak to zrobil. Chciałem teraz to popodlaczac, ale mam problem tego typu, że nie moge stwierdzić, czy mam 6 czy 9 diodowy alternator, żeby dobrać do niego regulator. Zacząłem kminic, że może alternator stary był 6 diodowy, a nowy kupiłem 9 i elektryk odłączył go całkowicie. Ale to tylko gdybanie. Nie mam żadnego fachowca pod ręką i jakoś muszę to sam ogarnąć.
      Na alternatorze jedyne oznaczenia jakie się zachowały to ze zdjęcia poniżej.
      Alternator sprawdzałem według tego filmiku 
      Tym pierwszym sposobem wyszło mi niby, że jest przejście w jedną stronę - więc 9diodowy, ale znowu tym drugim sposobem też pokazało mi przejście w jedną stronę. Cos źle robię, czy jak to interpretowac?
      Pierwsze foto alternatora, drugie to łączenie wsuwki ze śrubami, trzecie to łączenie wsuwki ze śrubą, na którą idzie przewód który łączy się z rozrusznikiem. Takie foto zrobiłem, ale generalnie jeszcze tam wszystko odłączyłem, czyscilem i sprawdzałem jeszcze i wskazania takie same jak na foto.
       



    • Przez Misiek55
      Witam.
      Zakupiliśmy kombajn Bizon 5058 hydrostatik z Danii. Kombajn jest wyposażony w komputer LH 965 agro, komputer niestety gdy kupiliśmy nie załączał się ale po wymianie baterii w środku udało się go włączyć, niestety żadne przyciski nie reagują a komputer wyświetla stan pełnego zbiornik i co jakiś czas pika. Miał ktoś podobną sytuację lub jest w stanie coś doradzić?

    • Przez Iwnkr
      Witam, mam Bizona rekorda, wczoraj na polu zaczął się owy problem, mianowicie hydraulika zaczęła słabo działać i wspomaganie siadło. Dzisiaj hydraulika nie działa wcale. Heder sie nie podnosi ani opuszcza, tak samo grabie i kierownica nie ma wspomagania. Przy silniku od strony chłodnicy słychac syk, tak jakby powietrze ulatywalo. Prosze o szybką poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj