Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Silnik Bizona Rekorda

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

czy to prawda ze w silniku wierci sie jakieś dziury i wtedy jest o wiele mocniejszy. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    1

no w tłokach i w bloku a tak szczerze to chyba robisz sobie jaja nie wiem co ty myślisz zaraz mod da ci ostrzeżenie albo bana (ale żeby ja nie dostałem)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie robie sobie jaj słyszałem to od znajomego tez mi sie wydaje ze to jest niemożliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jd3    0

Tak wiertłem osrednicy poł metra silnik na wylot <_< . Kolego to nie mozliwe. Według mnie post do zamkniecia


Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek30    0

kolego glendus3512 przecież to nie możliwe. A może inaczej, gdzie twoim zdaniem wierci sie te dziury?? sprecyzuj swoje pytanie


MTZ 80
URSUS C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tak mówił mi znajomy i niewierzyłem dlatego załozyłem ten temat przecież jak sie wywierci w bloku to straci ciśnienie a jak w głowicy to kompresje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    280

A myślałem, że ciśnienie i kompresja to to samo. Ale teraz wyszło, że jednak nie. I nie słuchaj znajomego, bo Ci tylko głupot nagadał.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak go spotkam to sie dokładniej zapytam o co mu chodziło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304
A myślałem, że ciśnienie i kompresja to to samo. Ale teraz wyszło, że jednak nie. I nie słuchaj znajomego, bo Ci tylko głupot nagadał.

 

no bo ciśnienei w bloku i komprsja pod glowicą to co inego <_< Bo kompresja to spreżanie tzn ciśnienie sprężania. a w blogu to ciśnienie oleju <_< Tzn z tego tak wynika że o to mu chodzi właśnie


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
19Damian89    0

nie wiem jak w Bizonie ale mi kiedys koles w samochodzie proponowal kanaly dolotowe rozwiercic zeby mial lepsza moc .. ale w Bizonie nie mam pojecia .. moze inny silnik wstawic .. ale zeby cos wiercic a po chcesz w nim zwiekszac moc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

nie chce nic zwiększac tylko chciałem sie dowiedzieć czy to jest możliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    5

z tego co wiem to rozwiercają, tylko kanały wodne w bloku w pobliżu pierwszego cylindra aby lepszy przepływ wody miał, ale coś mi się wydaje, że nie jest to dobre rozwiązanie. Konstruktorzy nie na darmo tak zrobili, że kanały wodne mają mniejszą średnicę z przodu, a większą z tyłu silnika dzięki temu jest utrzymywana taka sama temperatura w kanałach wodnych w całym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Kolego jeżeli jeździłeś bizonem z 120konnym silnikiem to pewnie wiesz że ta moc jest wystarczająca, w wolnossących silnikach jeżeli trafimy na górkę lub coś się zapcha to silnik zwalnia lekko obroty, w 120 konnych turbach juz tak nie ma byle obciążenie to silnik nic nie czuje a dymią pasy, radze nie kombinuj nic to dobre silniki a jak ci brakuje mocy to wsadź silnik turbo, można też przełożyć turbinę od liaza o zmiennej geometri


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    5

Ja również potwierdzam, że w bizonie nawet z sieczkarnią 120 KM starcza spokojnie. Te silniki uważam za bardzo udane i nie na darmo zostały właśnie tak zaprojektowane. Wszelkie przeróbki mogą co najwyżej zaszkodzić. Trzeba tylko dbać o to aby nie przegrzać go i pod żadnym pozorem nie wyciągać termostatów, a na pewno posłuży wiele tysięcy moto godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez edek28
      Witam chciałbym dowiedziec sie jak jest napędzany beben chlodnicy w bizonie rekordzie ale niebieskim z dużą chlodnicą ,najlepiej jak by ktoś zrobił zdjecie
    • Przez edek28
      Witam chciałbym dowiedziec sie jak jest napędzany beben chlodnicy w bizonie rekordzie ale niebieskim z dużą chlodnicą ,najlepiej jak by ktoś zrobił zdjecie
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Z tego co szukalem  na necie sa dwa typy kominow do rekorda i niewiem ktory wybrac, ktory moze byc lepszy.
      Bede go robil sam bo 500zl to gruba przesada.
      1. Komin duzy, od dolu do gory do polowy jest blacha,  a od polowy do gory jest siatka i na samej gorze przykryty blacha.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=Z4NCmhwDAH84ZM%3A
       
      2. Waskie, cale z blachy, ciagnie powietrze z samej gory.
      http://www.google.pl/search?q=komin+bizon+rekord&client=ms-android-samsung&source=android-home&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj7gPzv2sDYAhXEjywKHccZC3MQ_AUICCgB&biw=320&bih=460#imgrc=KIhOZ7_X5IE8uM%3A
       
    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
×