Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
marioc14

Valtra 6400-Grzejący się most -czy to normalne ?

Polecane posty

marioc14    0

Witam niedawno kupilem  i mam takie pytanie czy szum w tylnym moscie i nagrzewanie sie go jest normalne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szeryff    0

Normalna temperatura oleju przekładniowego pow 40 stopni,lecz nie więcej niż 80.Szumi jak jedziesz,czy nna postoju,kiedy silnik pracuje i olej jest nagrzany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raffx89    2

wczoraj zaobserwowalem to samo w moim ciagniku(kubota) tyle ze nic nie szumi ale tylny most byl bardzo cieply trudno bylo reke utrzymac,sprawdzilem poziom oleju i okazalo sie ze bagnet jest suchy nie ma nawet minimum,czy to moze byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

Ta, elementy bez oleju pracowały na sucho przez co występowało duże tarcie i się nagrzewało wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szeryff    0

Gdyby most pracował na sucho to byłby taki jęk,że nie można wysiedzieś w kabinie.To,że niema oleju na bagnecie nie znaczy,że niema go wcale(chyba,że nikt nie zaglądał przez 2 lata)Ubytki sż najczęściej spowodowane wyciekami ze sprzętu podłączanego do hydrauliki.Jeżeli w ciągniku mamy do dyspozycji 20l oleju na hydr zewnętrzną ,i wykożystamy tą ilość wtedy bagnet na pewno nie będzie sięgał oleju,ale przekładni nic nie powinno się stać,gdyż pozostały olej będzie ją smarował-tak bynajmniej wyliczyli to konstruktorzy.Temp pow 40 stopni jest normalna w nowoczesnych ciągnikach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukas120    4

trudno to określic bo tylny most w Valtrach chyba nie jest za cichy bo stojąc na zewnątrz np podczepiając meszynę trzeba głośno rozmawiać z zeszłego roku komputer serwisowy zanotował najwyższą temp 58C to w rękę może parzyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    0

no u mnie czasami jest nawet powyzej 70 stopni jak myslicie moze to byc spowodowane tym ze sa filtry zanieczyszczone chociaz nie swieci sie lampka sygnalizacyjna zanieczyszczenia filtrow ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

a jaka wydajność pomp hydrauliki ile oleju tam wchodzi, bo może być tak że olej się nagrzewa bo pompy o sporym wydatku przepompowują olej kilkadziesiąt razy w ciągu godziny, a szum może być po prostu spowodowany przepływem oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioc14    0

W tej serii valtry nie ma chlodnicy oleju a pompa jest duzej wydajnosci zastanawialem sie nad wymiana oleju na gęstszy ale nie wiem czy nie bedzie to dobrym rozwiazaniem gdyz praca ladowacza czolowego bedzie wolniejsza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×